Dışkı Yeme Meselesi
Reality show, kozmetik vs. alanında ün yapmış ve dünyaca tanınan bir insan; yine çok tanınmış bir gazeteye “dışkı bile yiyebileceğini” beyan etmiş. (Bugün okuduğum bir site gazetesinin yalancısıyım.)
Niye mi?
Efendim, habere göre; cildinin güzelliği içinmiş..!
Haberi okuduğumdan beridir kendime gelemedimi söyleyebilirim... Sadece birilerinin "böyle" bir şey demesine, düşünmesine değil; üzüldüğüme de üzülüyorum!
Bilemedim şimdi: ağlamak mı lazım; yoksa gülmek mi... Çok şaşkınım!
Bok yemek de ne demek? Her anlamaya çalıştığımda; aklım benden kaçmak istiyor; intihara kalkışıyor!
Algımda bir problem olmalı!
Anlamama yardım edin: ben mi çok yaşlandım ve ayak uyduramıyorum bu çağın giderek artan çarpıklığına, pisliklerine ve zırzop’luklarına; yoksa insanlar mı delirdi?
Düşünüyorum da; bu "cilt bakımı" filan da değil; bu başka hastalık. Öldürücü bir zehir bu! İnsanların beyin hücrelerine derin hasarlar verecek türden hem de... Panzehirim de yok ki, o zavallıyı kurtarıvereyim bu dardan...
Bu habere dayanarak sorunu moralize ettiğimin farkındayım; ama ün, şöhret ve para için; oldukça genç bir insanın bok yemeye hazır ve nazır olması; akıl işi değil, diye düşünüyorum. Sadece aklım mı? Kalbim de acı içinde...
Şimdilik - bu satırlar sayesinde - aklımı intiharın kıyısından geri çevirdim! Ne mutlu şu anıma...
Not: aklınıza mukayyet olun! Her türlü delilik’ten uzak durmanızı dilerim...
Heidi Korkmaz 2/6-22 Sthlm
YORUMLAR
Değerli dost tıp özellikle son yıllarda artan bağırsak kanserine karşı bağırsaktaki kötü huylu milyonların azaltılması ve bu milyonların bertaraf edilmesi için aynı aileden birinci derece anne baba kardeşin gaytasını hastanın bağırsakların nakletmek eski gaytayı tamamıyla temizliyerek yeni nakledilen gayta ile bağırsak kılcal damarlarını besleme çabasında bunu yutuptan izledim böyle bir çaba tıp camiasının ajandası da var
Bekleyelim görelim
şair67 tarafından 7.8.2022 17:00:42 zamanında düzenlenmiştir.
Tüya
Evet, haklısınız. Tıp dünyasının böyle bir ajandası var ki önemli de... Fakat yazıma konu olan söylem maalesef biliçten oldukça uzak ve düşünülmeden söylenmiş bir aifadeydi. Zaten benim tepkim de bundandı...
Ayrıca sonsuz teşekkürler aydınlatıcı ve iyi yorumunuz için.
Hak rajivo.
Dostlukla saygı ve selamlar olsun.
Buna inanıp yemeye kalkan binlerce sazan olmasaydı böyle bir pazar kurulmazdı...
Tüya
Çok teşekkür ederim.
Saygılar, selamlar.
Onu diyen gerçek anlamıyla değil, mecaz anlamıyla kullanmış. her şeyi yapabilirim anlamında.
Gerçek anlamında ise 11. yüz yıla kadar dışkının çorbası içiliyormuş. Bugün seçilmiş sağlıklı bireylerden dışkıları satın alınmakta ve ilaç yapımında kullanılmaktadır. Özellikle bağırsaklarında yeterince bakteri olmayanlara verilir.
Dışkı yemek psikolojik olarak kötüdür, sağlıklısı şifadır kısaca.
Tüya
Saygılarımla.
Bazen büyükler kızdıklarında, çocuklarına b.. yeme der ya
Kuşkusuz teşbihtir burada söylenen ama çocuk ne bilsin teşbihi, men edilen şeye karşı zıddiyetle karışık bir alaka mı uyanıyor kiminde acaba?
Yazıda yer verdiğiniz duruma uyan, farklı bir örnek geldi aklıma
Asıl uzmanlık alanı doğa bilimlerine bağlı bir dal olan, fakat uzmanlık alanının dışında her konuda değerlendirmeleriyle ün yapmış, adeta azmanlık mertebesine ermiş bir ünlümüzün bir ara 12 Eylülü müdafaa eden sözleri karşısında; muhatabı olan gazeteci, iyi de hapishanelerde siyasi mahkumlara dışkı bile yedirdiler demesi üzerine, her yapılanı elbette tasvip etmiyorum diyeceği yerde, canım ne var bunda, bir ara tadını merak ederek ben de yedim, o kadar da kötü gelmedi, insan dışkısı biraz acıydı demez mi?
Burada adamın dışkı yemeyi müdafaa etmesi bir yana, siyasi tutuklulara kendi iradeleri dışında işkence maksatlı yedirilmesiyle, kendisinin sözde bilimsel bir merakla tatmasını aynı kefeye koyması da saçma geldi bana
Diyeceğim o ki, bazı insanların kafa çapı farklı, bunların kel alaka görüşler beyan etmesi, taşkın bir zekaya sahip olsalar dahi akıldan kıt olmaları mümkün
Selam ve saygılarımla hocam.
Tüya
Dışkı yedirme eylemi; bu ilkel metot, diktatörlüklerin faşizm uygulamasında bir araçtır; bir işkence metodudur. Yıldırmak, acı çektirmek amaçlı başvurulan ve ne acıdır ki yurdumuzda da çeşitli dönemlerde uygulanmıştır... Ve sıkılmadan savunucuları da olmuştur...
Ayırdığınız zaman, aydınlatıcı ve kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ederim, sayın Taner.
Selam ve saygılar benden.
Esfele safilin ne demek?
Asagilarin dibi...
Kime verildi, insana...
Başka sorum yok...
Çok saygımla,
Tüya
Selam ve saygımla.