- 352 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hindistana da peygamber gitmiş ve evliyaları var...
Hindistana da peygamber gitmiş ve evliyaları var...
Amma sağlama be...Tasavvuf Hindistan ürünü...hak olmadığının sağlaması için yeterli mi bu suçlamayı yapmak.Hindistana da peygamber gitmiş ve evliyaları var...
Sağlamaların sağlama değil...senin de ey Dört delili"Kur’an yetere"indirgeyen.Teke indirilir mi tefsirler.güvenmediğin hadisten farkı ne o tefsir güvenli mi değil o da
Sağlamaların sağlama değil...ey ateist..Aklını peynir ekmekle yemedi bu insanlık...sen bir nankörsün...ve vicdanın kararmış...yani kalbin mühürlenmiş...esma ile hallenmek hayat amacı olmayan bu helakları hak eder...bu bozulmaları hakkeder...sen seni tahrif etmişsin...kayaya toslamış motosikletsin sen...Yolda kalır sana güvenen de...
Sağlamaların sağlama değil ey deist...Deistlerin arasında neden kardeşlik yok...Çatı ilkelerin ilahi ilkeler olmazsa ...kardeşlik olmuyor bu varlıkda deist deisi öldürür...Allah bu öldürttürü...hakkediyor çünkü deist bun...Dünya kardeşliğine hadim olsa bunu hakketmezdi...Kavga kaderimiz ama kardeşliğe hadim olandan razıdır Allah tek...melekler bile kan dökenden razı değil denildi Kur’anda...Kan döken izin vermesi razı olması değil.şeytanlığa izin var ama cehenme de razı olursa...hem şeytanlık hem cemalüllah ödül olmaz bir kişiye seçimde bu imkan yok zıtlardan birini seçme zorunluluğu var...hem su hem ateş avucumda olsun dersen başka bir varlık bul Bu varlık Allahın...ve onun dediği olur bu varlıkta...ey deist...Dünya kardeşiliğine hadim olmadıkça akıl sana tükürür...sadece ruhbana tükürmez akıl...Kur’an zaten tükürür...
Sağlamaların sağlama değil ey ruhban..."ey hasırcı,ey fakirliği hastalığı kutsayan...hz Eyyubun kurtlarını beslemeyi kutsallıksanan...Eyyubun şifa bulması ve tebliğ yapması kurtçuk beslemekten daha kutsal daha ehven...deistin dünya kardeşliğine hadim olması da daha kutsal deistliğinden...Öğretilerinden daha ehven öğretiler var...arayanlar bulmuş ve iki cihanı onların mutluluk olacak tek...Ey ruhban evlenme dedin onlar evlendiler ve nesilleriyle dünya kardeşliğine hadim oldular...zenginlik şer dedin ama onlar dünya kardeşliği için harcadılar zenginliğini...aklın da taban yapmış senin be...sağlama ortada...
Dünya kardeşliği için kavga da edilir ama ne din savaşları ne mezheb savaşları ırklardan başkalarına yaramadı...yüce hukuk ululanmıyor raftan atılıyor...zamanımızda da ırklar iki kutubta sırasını almışlar..iki kutublu dünya var ama ırklar kendilerini korumak için oluşturmuş bu kamplaşmayı...yüce niyetler söz konusu değil...yüce hukuk uğruna değil bu birliktelik bu kutublaşmalar...Hak-batıl kavgası oluşturmadı bu iki kutubu...Irklar varlıklarını koruma derdindeler...Bu da hak -batıl kavgası sayılsa hak -batıl kavgası korunmaya indirgenmiş...demeliyiz.Yüce hukuk olmalı yücelenen ululanan...Faizle zengin olanın da malının bekçisi zamanımızda devletler...el koymuyorlar devlet yararına bu paraya...
Yüce hukuk olmalı yücelenen ululanan...her hukuk yücelenmeyi hakketmiyor..Faizle zengin olanın da malının bekçisi zamanımızda devletler...el koymuyorlar devlet yararına bu paraya...Hak-batıl kavgası var diyen hak -batıl kavgası korunmaya indirgenmiş zamanımızda...dünya avuçiçi kadar küçülünce Irklar büyük denizdeler artık büyük balıklar var yem olmamayı ilk görev biliyorlar artık...sıra faiz çetesiyle uğrraşmaya bir türlü gelmiyor...haksız kazançla mal biriktirene devlet engeli kalktı..kalkacak...eski devletlerde ki derecede değil bu göreve emek ayırmak...Babaların gayreti de mideleri ailelerinin..artık.ahir zamandayız.Hak-batıl kavgası var-yok gibi...Namazlar da çabucak kılınıyor artık...devletin kutsal görevi gemiyi büyük gemilere halat atarak bağlama olmuş...eski devletlerde ki derecede değil bu göreve emek ayırmak...
Sağlamaların sağlama değil ey insan...Kilise sağlama yapsa kiliseyi yıkar...yahudi sağlama yapsa havrayı müslüman sağlama yapsa camiyi yıkar...dünya kardeşliği için emek sarfetmenin zamanı şimdi...Bir corona ile bile insanlığı bitirecek kişiler var dünyamızda...devletler iki kutub olmuş iyi ki ama düşmanları birbirleri olmamalı dünya kardeşliğinin düşmanları olmalı...Kardeşlik yüce hukukun geregidir...hürriyetlerin kardeşliğe zarar vermemesi...faiz lobilerinin de...silah tacirlerinin de...Kardeşlik yüce hukuk muamelesi görmeli...İnsanlık bir ırka köle edilmemeli...En büyük beka sorunu bu...hem müslümanlar hem hiristiyanlar hem yahudiler hem hindular için...
Sağlamaların sağlama değil ey insan...ahir zamandasın...Ye’cücler me’cücler gelecek...açlık en büyük sorun olacak...Beka meselesi açlığı yenmeye bağlı olacak...Alahın planı var...Beka sorunlarını o plan belirleyecek...Onu Razı etmeyi başaranlar onun mesajlarını doğru okuyanlardı...ve kıyamete kadar da bu böyle olacak...peygamberimiz kız çocuklarının zulmüyle savaştı Allahı razı etti...Bulaşıcı hastalıkları ellerinde tutanların elleri kurusun...Tebbet suresinin yeni tefsiri sayılmalı...
Sağlamaların sağlama değil ey insan...ahir zamandasın...Allahın planını anla Allah ilham nasibetsin...Okuduğun tefsirlere güncelleme yap...Allahı razı et...İlham ehl-i esma hallilerdir sağlama makamı...
Evet...İlham ehl-i esma hallilerdir sağlama makamı...başkasına sağlama makamı verme...hz Ademden beri de bu kural var...vahiy kesildi vahyi anlayanlarda kesildi tefsirleri yıldızdı ama kara delikler yuttu...Tek sağlama makamı ilham ehli...tefsir hakkı da tek onda...güneş de tek onun elinde...masumluk verilenler vardı efendimize kadar...sağlama makamıydılar...şimdi varislerinin elinde o güneş...ve kıyamete kadar sünnetullah etkisiini mahsulünü verir...esma ehliler masumluğa en yakın olur..mürşid onlar...Dünyayı kardeş edecek olanlar onlar...elinde bulaşıcı hastalıklar olanlarla o ebu leheblerle başarılı savaş verecek olanlar onlar..ebu leheblerin ellerini onlar kurutur tek...mazlumları güçlendirecekler onlar fakirliğiniz kutsal demeyecek zalimle savaşan mal kutsal diyecekler...evlenmeyin de demeyecekler...zalimlerle savaşan nesil yetiştirin diyecekler...Hastalık kutsal da demeyecekler...Ebu leheblere asker olan bir hastalık o diyecekler...Allaha asker nefs-i terbiyeye asker olan hastalık kutsal...nefsi helak eden hastalıklar bunlar nefsi terbiye amaçlı değil bu hastalıklar diyecekler...Ebu leheblerin ellerinden malı hastalıkları silahları alacaklar kurutacaklar o zalim elleri...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.