- 733 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
İNTERNET KURTLAR SOFRASI
Sema 1 Mayıs 2022
Facebook’tan arkadaşız.
Ben Sema, Kız Teknik Meslek Lisesini bitirdim. Hukuk okudum İstanbul’ da yaşıyorum. Merhaba güzel yakışıklı adam, çok hoşsunuz! Üstadım, şairim, nasılsınız?..
Sema hanım, çok teşekkür ederim, hamt olsun çok iyiyim. Siz Nasılsınız?
Nazım bey, amacım çok ciddi. Evlenip yuva kurmak istiyorum gerçekten ciddiyim, bekarım güzel bir kızım, erkeğimi severim, çok mutlu ederim.
Sema hanım, güzelim, sizinle genç yaşlarda karşılaşmak isterdim! O zaman hayat bir başka güzel olurdu sanırım.
Sema hanım, yüzünüz o kadar güzel ki insana huzur veriyor… Asil duruşunuz, hatun kişiliğiniz, hanım efendi oluşunuz, o asil gülüşünüz görenleri çok etkiler. O güzel gülüşünüzden kim etkilenmez ki, hayata gülerek bakmanız ne güzel, o her şeye bedel! Sizin gibi güzel hatunu herkes kapmak ister. Bilmem ki anlatabildim mi?
Yüzü güzel olanın kalbi de güze olur. Allah kalbinize göre verir inşallah!.. O kadar güzelsiniz ki size hiç kimse hayır diyemez. Kızım, bahtın yolun açık olsun! İnşallah bir gün mutlu olacağın namuslu, sadık birini bulursun, mutlu olursun!.. Çünkü Mutlu olmayı herkes hak ediyor, inşallah her şey gönlünüze göre olur.
Sema Hanım; İnternet kurtlar sofrası, herkes payına düşeni alıyor. İnsanlar yüz yüze konuşamayacağı sözleri yazıyor söylüyorlar, çünkü yüzlerin kızardığını kimseler görmüyor…
İnternetten koca aramak bence yanlış hem de çok yanlış!.. Çevrenizden helal süt emmiş asil biriyle yuva kurarsan çok daha isabetli olur. Çok genç ve güzelsiniz, yaşınıza uygun birini bulup evlenebilirsin. Hadi, şansın, bahtın açık olsun! Selamlar, hoşça kalın Allah’a emanet olun!..
NAZIM TAŞTAN
YORUMLAR
Muhterem kardeşim; İnternet toplum için, insanlık için baş belası ben böyle düşümnüyorum... İnternetin faydasından çok zararı var... Toplumun ahlak yapısı dibe vurdu, gençlik elden gidiyor, çok üzülüyorum... İnternet silahsız savaş!.. Z kuşağı hepten bitik... Geleceğimiz karanlık... Rabbim sonumuzu hayreylesin!.. Amin, amin, amin... İlginize teşekkürler kardeşim, hoş kalın, hoşça kalın...Selamlar, Allah'a emanet olun...
MÜSLÜM BAYRAM
sapla samanı karıştırma derim
google gir inetrnetin faydaları yaz oku
sonra da zararları yaz yine oku
aradaki farkı bilirsen önyargın olmaz
internet demek bilim demek ilim demek her şeyde hız ve tasarruf demek
iyi bir insan olman seni erdemli yapmaz karanlığını örtemez dostum
biraz sağduyu lütfen
saygılarımla
bir dakikada beş altı yazıya tebrik edip saygılar sunanın
önce kendine saygısı olmalıdır
engincan
saygılarımla
MÜSLÜM BAYRAM
iyi niyetini bildirmiş olman güzel lakin bu demek değildir ki seni yaptığın şık ve etik olsun.
bence bunu yapma derim, ağbin olarak söylüyorum
çünkü bu yazara saygısızlık olur.
yazının ruhuna uygun düşen cümleler kurabilirsin, kısa veya uzun yorum şart değil.
bu şekilde belki yazma kabiliyetin de artmış olur hem
bir ağbi dost olarak, inandığım için söylüyorum bunu size...
saygımla.
engincan
MÜSLÜM BAYRAM
o bakımdan tercih senin
saygılarımla