- 192 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
Neh bozgunculuk olur ADL sıfatı çiğnenilirse...9 yaşındaki kızla evliliği nesh et...dul kadınla evlilikle peygamber hayatında ikisi de var çünkü...amaç peygambere benzemek çünkü.Peygamberden kopmak mı amaç ...ehven-i şerri aramak amaç nesihde...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
Tecrübeyi tecrübeyle deneyi deneyle nesh et...bozguncu olma...Allah bozguncuyu sevmez...Meleklik fıtratına erişirsen bozma ...ehven-i şerre erişirsen bozma Allah bozzanı sevmez ekmeli sever ehveni şerri sever ayetii sever hadisi sever...hevan ile ayeti nesh etme aman...Kovuldu şeytan eksik ilmiyle "Ademe secde et" emrini bozmak istedi diye asilik saydı ve kovdu ekmel ilimle yaşa der Allah eksik ilmi nesh et der ...eksik dneyi eksik tecrübeyi eksik iştişareyi neshet der...eksiği sevmez Allah ekmel aklı ekmel vicdanı melek fıtratı kovma dinden...ekmelleş...evet Kur’an ekmel sıfatlar verdi Allaha ekmelleş ahlakta eylemde ilimde duyguda...Allahla örtüş...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
"Neshet kanaatlerini"mesla "Allah tevekküllü emrediyor ...deme evliliği emridiyor da deme eksik evlilik değil ekmel evlilik emredilir Kur’anda ancak hevaya hadim evlilik şeytanın işidir...evet...nesh et kanaatini tefsirini tefsirle ekmel tefsirle eksik tefsiri eksik kanaati nesh et der Allah...ayetimi nesh et ekmeli ile der...Kader inancını nesh et yine ekmel kader inancıyla der...eksiğin hakkı nesh edilmek ...dinde nesih yoktur demek EL_HAKİM sıfatını yok saymaktır"Hüküm Allaha aittir" diyerek neshi yok sayanlar var...Allah tekrar Kur’an göndermeyecek Kr’anı Kur’anla nesh et...hadisi de icmayı da kıyası da Kur’anla neshet...
Nesih elzemdir...Kur’anda İkilik mi var...ekmel akıl ekmel vicdan ekmel melek fıtrat...oluşturmayan eksik Kur’andır...ekmel Kur’anla eksik Kur’anı nesh et...sebeb eksikse sonuç eksiktir...İslam dünyası eksik ilimli oldu yani nesh fazr...nesih ne mi...Şer‘î bir hükmün daha sonra gelen şer‘î bir delille kaldırılması.daha ekemel delille eksik hükmün kaldırılması desek daha doğru olur...Kur’andan çelişkiyi kaldırır nesih...eksik Kur’anı eksik dini nesh et..ekmel tefsirle ekmel fıkıhla...değilse İslamı eksik ilimde arar oluruz...şeytan eksik ilme sarıldı...tevbe etti eksikten hz Adem nesh eksikten hz Adem gibi tevbedir...hevayı hiçlemektir etkinsizleştirmektir eksik duygu eylem ve fikirleri ilmi...Kur’an evlen der...ama eksiği var ekmeli var...melekliği bozanı var koruyanı var...Kur’an nesihsiz kılavuz olamaz...ekmel tefsire ver sadece kılavuzluğu...evlen diyip açıklık getir yada Kur’ana...değilse o Kur’an ve o kılavuzluk iki yola götürür...mezheb elzem yani tefsir elzem..."Kertenkele öldür"der...hadis iki yol koyar önümüze ayet de...yani kılavuzluk benim işim değil der...tefsirin işidir sadece tefsirin iişidir Kılavuzluk adam mürşide müşrik diyor Kur’an ile...çünkü Kur’an şerliyie Kılavuz değil meleğe kılavuz sadece...istismarcıya Kur’an kılavuz değil tevbeyi sevene kılavuz şeytan tevbeyi sevmiyor ona Kur’an inmedi ama o biliyor ve sapıklığını değiştirmiyor Kur’an ile...şeytan için nesih diye bir dert de yok...ekmelliği melekli arayan nesh etmeli ayeti ayetle fetvayı fetvayla...adamlar eksi faize haram dediler...yarım hoca dinden eder...ekmel dine nesihle erişilir asrın idarkine söylet Kur’anı NESİHLE ayeti ayetle neshetmezsen bölgeselleşir tarikselleşir KUR’AN ekmel Kur’anla tebliğini yap ezberlerini hep değiştir yani...
Şer‘î bir hükmün daha sonra gelen şer‘î bir delille kaldırılmalı.yani asrın idrakine söylet Kur’anı yani ekmelliğe kılavuz et Kur’anı Kur’an eksikliğe de ekmelliğe de sebebtir...melekler için kitab o...tek melekler için müşrikleri eksikliğe sevkeder tevbesizleri nesihsizleri her şeye "BİT’AT"diyenleri eksikliğe götürür Kur’an...Kur’an hem zararlı hem faydalı...ekmel ilme de erdirir eksik ilimde de bırakır...sadece ekmel ilme erişenlere faydalıdır Kur’an...tevbesize nesh inkarcısına zararlıdır Kur’an melekliği seçmeyene zararlıdır Kur’an seçimini doğru yap işte ancak o zaman sana faydalıdır Kur’an ..hevasından tevbe etmemekte ıstrar edene zararlıdır Kur’an .zekat verir fahişeye ...zanini zekatı da yerini bulmaz hicret eder kadın için hicreti de hicret olmaz...uçkurcuya mideciye zarar verir küfrünü artırı Kur’an...
Evet...Kur’an-ı Kerim inançlıların inancını, inançsızların inançsızlığını artırır...
Nesih de tevbedir...melekleşmektir...ve meleklerin ilmine talib olmadır...şeytan ilmi de var Kur’anda melek ilmide nesih şeytanın eksik ilminden meleklerin ekmel ilmine geçiştir...ehve-i şerregeçiştir...ekmele ilemetevbedir..tevbedir nesih de...asrın idrakine sunmaktır Kur’anı melek ilmini seçmektir nesih...ve birt tevbedir...
Evet..."Yeni bir sure indirildiğinde onlardan / inkârcı münafıklardan bazıları: ’Bu inen kısım hanginizin imanını artırdı acaba?’ diyerek vahyi küçümserler. Ama bu, iman edenlerin imanını, yakinini artırır ve onlar sevinip birbirlerini müjdelerler.""Fakat o sureler, kalplerinde küfür ve nifak hastalığı bulunanların inkârlarına inkâr kattı ve onlar kâfir olarak öldüler.” (Tevbe/124-125).
“Biz Kur’ân’ı müminlere şifa ve rahmet olarak indiririz. Ama o, zalimlerin ise sadece ziyanını artırır.” (İsra/82). evet Kur’an zarar da verir ama zalime melek fıtratlıya fayda zalim fıtratlıya zarar verir Kur’an meslela ...dört evlilik yapar zalim günahı dört kat artar...9 yaşındaki kızla evlenir maheder kızın hayatını...eksi fazize haram der ev shibi olacak mü’minlere şeytan olur...zalimlik bu...şeytanlık bu...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...Allahtan başkası hüküm veremez diyenler şeytandır...esma melek fıtratın aynasında...yani hüküm vermeye yetkin var...fıtratına o gücü verdi Allah çünkü...Melekler melek fıtratlılar neshin yerini biliyorlar esma onların aynasında...vahiy onların aynasında ilham onların aynasında...Allah vahyi de Kur’anı da böyle indirdi ve böyle korudu yazdı kainat kitabına Kur’anı oku o kitabı neshet ayeti hadisi...icmati kıyası...Kur’an kainat kitabında var o değişmez Kur’andır tek...sünnetullahtır değişmeyen cüz’i Kur’anın...esma sudurudur...esma suduru "AT BESLE" ibaresini sildi bile onun ruhu kaldı ancak NÜKLER silah üret...ifadesine dönüştü çoktan o ifade...Kur’an ifadelere sığmayan bir kelamdır...KELAM sıfatı harfsizdir lisansızdır...arabçadan da bağımsız arab harflerinden de bağımsız bir sıfattır Allahın Kelam sıfatı...sen nasıl vahyi arabçaya bağımlı kılarsın...ruhunu öldürmek bu Kur’anın ruhunu öldürdün sen KELAM sıfatı olmaktan çıktı Kur’an...beşer ifadesine sığdırdın KUR’ANI Allahın kelamı sığmaz beşer ifadesine...ALLAHI küçülttün sen Kur’anı kelamı küçülttün...beşerileşriedin Kur’anın ruhu beşerileşmez...Kelamı Allahın beşerileşmez...beşeriliğe bağımlı kılınmaz...sen nesh yok "hüküm Allahın hakkı diyerek Allahı beşeri dereceye düşürdün indirgedin kelamı beşer kelamına...ruhu hiç ölmeyen bir kelamdır Kur’an ifadelere sığmayan bir kelamdır Kur’an...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
Evet...Baştan beri -makam, mevki, haset, sosyal, siyasal, ekonomik gibi sebeplerle- iman etmeye hiç niyetleri olmayan kâfirlerin bu inadî küfürlerinin bir cezası olarak, kalpleri Kur’an’ın hakikatlerine karşı mühürlenmiştir.
“Kalplerinde bir hastalık vardır. Allah da onların hastalıklarını daha da ilerletti. Bu yalancılık (ve samimiyetsizlikleri) sebebiyle bunlara gayet acı bir ceza vardır.” (Bakara/10) bu ayet bu gerçeğin altı çizilmiştir...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...
Şöhreti iste ama melekliğin için iste...meleksen her şey farzdır sana şöhret de farzdır der Kur’an...Kur’an şeytanın şöhretine talib olma der...şeytanın eylemine haline fikrine duygusuna talib olma der yani melkkine yöneltir...Melekliğe yönetir...Ayetin ruhunu anla ifadeye bağlı kalma KELAMULLAH ruhtur...ifadelere sığmaz...
Evet...niyet ve nazar eşyanın mahiyetini değiştirir, elması kömüre, kömürü elmasa dönüştürür. İman şuuruyla Kur’an’a bakan müminlerin nazarında, Kur’an’dan gelen en küçük bir sinyal imanlarının artmasına yetiyor. İman bir nurdur, ufak bir kıvılcımla daha da parlamaya başlar. İman bir kuvvettir, en ufak bir ilahî mesaj karşısında gücüne güç katar. İman bir ilimdir, Kur’an’dan işittikleri her yeni bilgiyle ilimlerine ilim katar. Kur’an-ı Kerim’den yeni inen her ayet -bu bakış açısına sahip- müminlerin inancını arttırır.Yani melekliğini artırır...çünkü şeytanlıktan melekliğe yolculuk için indi her ayet...ayet günümde bazılarını meleklikten şeytanlığa taşıyor...adam mürşide müşrik diyor...adam eksi faize haram diyor...şeytanlığa alet günümde Kur’an istismarcının elinde günümde Kur’an Kur’andan kaçan İslamı buluyor günümde...Camiden kaçan da...cami ırkçı olmuş günümde...Kur’anın ruhu ölmüş günüm de melekleştirmiyor Kur’an günümde...ekmelleştirmiyor da...
İman edenler kimler mi melekleşme amaçlılar...her şehadetli melekleşmek istemiyor tam bir şeytan ve işte mürşidi müşrik görüyor hz Ademi şeytan basit bir yaratık gördü üstünlük benin hakkım dedi asi oldu Allahın ilmine...esmasına asilik Allaha asiliktir şeytan sadece ALİM sıfatına asi oldu...Nesih yok diyenler de HÜKÜM Allaha ait ...diyenlerde aynılar esması melek fıtrata düşer Allahın yani Allah adına ilham ehli nesh eder hüküm verir ehven-i şerleri öğretir...veli kulları sıfır görüyor nesih yok hüküm Allahın diyerek bazıları...o hükümler peygambere nasıl geldiyse evliyasına da geliyor...MEHDİ sizin ilminizi şeytan ilmi gibi görecek tefsirlerinizi şeytan ilham etti size...ekmelliğe hadim olamaz o tefsirler...
Evet...“Allah iman edenlerin yardımcısıdır, onları karanlıklardan nura/aydınlığa çıkarır. İnkâr edenlerin dostları ise tağutlar olup onları aydınlıktan karanlıklara götürürler. İşte onlar cehennemlik kimselerdir ki orada ebedî kalacaklardır.” (Bakara/257).
Evet...meleklik belli...imü’minlerin özellikleri meleklerin özelliklerinin ikinci basamağıdır melekleşmektir şehadet...melekleşme sözleşmesidir şehadet...şehadetliler melekleşmemişse münafıktır...sözlerini tutmamıştırlar...Meleğin kardeşi melektir her şehadetli melek değil öyleyse ekmel şehadetliler ancak kavga etmezler ilk 60 yıldan sonra müslümanlar arasında müşriklerle yapılan kavgalar yaşandı...Nesh oldu o ayet...melekler kavga etmez...kavga etseler Bedirdeki melekler gibi sadece müşriklerle kavga ederler...onlar ebabildir ebabillerin düşmanı ebrehelerdir sadece...Onlar asadır...mü’minler için yararlar denizi...
Ayeti ayetle hadisi hadisle nesh et...Allaha ADL sıfatlı çünkü...Meleklik için nesh et..ayeti hadisi fetvayı meleklik gelsin toplumumuza 9 yaşındaki kızla evlik meleklik mi melekler evlenmez...hele büyük bir hikmet yoksa 9 yaşındaki kızla hiçte evlenmez...melekten hayırlı olacaksan evlen der Allah değilse bekarlığı seç...ekmeliliği emreder çünkü Allah...uçkurculuğu mideciliği ırkçılığı emretmez.Melekliği ve melekliğin üstü olmayı emreder Allah...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.