- 476 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
COVİT-19 GÜNLERİ
Değerli dostlar;
25 ve 26 Şubat günleri iki kez, ağır baş dönmesi ve kusma belirtileriyle acile kaldırıldım, MR çekildi sonucu olarak Covit testide yaptılar pozitif çıktı, MR sonucu ise Covit beyne pıhtı atmış acilen Ankara Şehir hastanesi Nöroloji bölümüne kaldırdılar 03 Mart 2022 gününe kadar orada kaldım; sonra servise derken eve taburcu olduk, her yere tutunarak gitmeye ve baş dönmesi yaşamaya başladım, doktorlarım beyinciğe pıhtı atıldığını bununda 3 cm lik bölümünde ölü hücre olması nedeniyle bu durumu yaşadığımı, bu bölümün denge kontrolü bölümü olduğu pıhtının beyincik hasarına neden olduğunu söylediler!..
Çok şükür kendi ihtiyaçlarımı karşılıyorum; ama içmeden sarhoş olmak gibi sallanmalarım oluştu, yürüme bozukluğu yaşıyorum, sanki içki içmişim de sarhoşum gibi!..
Anlayacağınız kafam tam oturmadı, korkularım var!..
Anlatmak istediğim; bu güne dek kalıcı olarak sayfama giremedim, sizlerden ve şiir tutkumdan uzak kaldım, Allah cc Hu izin verecek olursa, yine başlar ve devam ederim; ancak şimdilik bu uzak kalışımın izahı olarak bu yazımı sunuyorum.
Her ihtimale karşı haklarınızı helal edin, ne olur ne olmaz!..
En kalbi duygularımla hoşçakalın.
Sağlıklı günler dilerim.
Kendinize iyi bakın..
Selam ve saygılarımla..
Veysel Kimene
Sevda Şairi
(Kemal Yenice)
29/05/2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.