- 525 Okunma
- 3 Yorum
- 5 Beğeni
ŞİİR DOSTLARI
Şairler sayfamı ziyaret ettikçe buram buram memleket kokusu tüter burnuma.
Bu açıdan her bir şair ayrı bir değerdir benim için. Bana hep heyecan verir sözün ustaları. Kendimi bir söz denizinde yüzerken bulurum. Şairler hep işte böyle durudur, yürekleri paktır diye düşünürüm. Kah Yunus gelir aklıma ve kah Karacaoğlan. Dadaloğlu’nun sol yanında ve Karakoç’un sağ yanında hissederim kendimi.
Bir seansta vatan şairleri film şeridi gibi geçerken gözümü in önünden bir sonra ki seansta aşk şairlerini düşünürüm.
Şiir dünyasında bir damlacık olduğumu düşünürüm ve yüreğim alevlenir aniden.
Her bir şiir dostundan yeni şeyler öğrenmek büyük haz verir bana. Heyecan verir. İlham verir.
Gönül okşandıkça yeniden geçerim klavye başına ve yeni eserlere doğru yelken açmanın mutluluğunu yazarım ve yazarım.
Beynimde yer eder ozanlar bazı bazı. İsimler hafızama yazılırken her bir söz ustasını alır yüreğimin baş köşesine koyarım. Çünkü onlar benim şiir dostlarım. Ne şiir siz ne de şairsiz birdünyayı düşünmek bile istemem.
YORUMLAR
Kah Yunus gelir aklıma ve kah Karacaoğlan. Dadaloğlu’nun sol yanında ve Karakoç’un sağ yanında hissederim kendimi.
Bak hocam bundan mutabık kalalım, şahsım adına söylüyorum, ne dadaloglu, ne yunus, ne Karaca'dan bunların kalitesini bende arama sakın bulamazsın. 😊
Bunlar efsane gibi adamlar. Onlar zaten herseyi bulmuş yapmış etmiş, edebiyatı edep ile yerine getirmiş söz sanatı mimarları.
Bizde kalan kırıntılar ile yola devam ediyoruz.
Güzel gönlünüz güzel ruhunuz ile bize bu duygular ile yaklaşmaniz ne kadar güzel ve önemli. Teşekkürlerimi sunuyorum.
Sağlıcakla kalınız
Saygılarımla