- 301 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Din doğma mı...
Din doğma mı...
Alim tektir ilmin kaynağı tektir sahibi tektir...Bağımsız ilim tektir...akıl ölçüsünde nasib ölçüsündedir yaratılanın ilmi...Allahın ilminden yani o deryadan tek bir damladır yaratılana varilen...Yaratılanın ilmiyle yaratanın arasında fark var bu biruçurum ...kapanması mümkün değil...
Evet zaten yaratılana nasib olacak ilim bir damla onu da dinler doğma diyerek terk etme...
Dinler doğma mı sünnetullah onlar aklın gördükleri... tecrübe ve deneye dayanır.gönül gözünün gördükleri kulağın duydukları onlar
Beşeri dinler bile anası akıl ve deney olduğundan ilimdir örfler kurallar beşeri anayasalar bile ilimdir...eksiktir ama ilimdir...bileşimle ekmelleşirler çünkü ilimdir...beşerin ahlak saydığı "Öldürme" "çalma" gibi kurallar ve tevratın on emri ilimdir...Hinduizmin ilah olma amacı bile ilimdir fıtratın ekmelleşmesi mümkün çünkü zaten fırat ekmelleşmeseydi Kur’anda emirler ve izinler olmazdı imtihan da olmazdı...çekirdeğin ağaç oluşu gibi insan fıtratı da ekmelleşiyor...meyveler veriyor ahlakın eylemin ilmin duygunun ekmeline erişiyor biz onlara o insanlara ermiş diyoruz masumluk Vehhab sıfatının kapısından akan ilimle besleniyor veli kullar masumlaşarak hint kafası masumlaşanın nirvanaya erenin ilah olduğunu sansa da ancak melek fıtratına erer masum insanlar bile ...çünkü Allahın zatı öyle ekmelki çok farklı bu fark bir uçurumdur ...kapanması da mümkün değil nirvana insan fıtratının sadece melek fıtratına ermesidir denilmiş ki hz meryem manevi gıdalarla beslendi...meleklerin manevi rızka da ihtiyacı yok...Allahın zatı fıtratı ise yemez içmez...oruç hallidir Allah ...cinsellik de verilemez oğul da kız da verilemez eş de verilemez Allaha kilise verdi ama ...hint kafası ilahın zatının ululuğunu kavrasaydı ve kilise...ilahlık fıtratına ulaşılmaz derlerdi sadece aynalaşır fıtratı yaratılanın masumlaşır melekleşir...diğer insanların da akılları tecrübe ve deneyle aynalaşır...gönülleri de vicdanları da yani evliyalar kesb ile akıllarını aynalaştırır peygamberlere dertler verirlir o dertler hiralara götürür onları...ve iç bedenleri aynalaşır o dertlerle deneye tecrübeye ihtiyaçsız aynalaşır masumlaşır peygamberlerin manevi bedenleri göğüsleri yarılır...Vehhab kapısından beslendikçe onlar...veliler de çile hanelerde hasret derdiyle pişerler "Hamdım piştim yandım"derler masumlaşırlar melekleşirler sanmayın ilahlaşırlar eğer Allahın fıtratını hatta meleklerin ve şeytanın fıtratının sahiplendirildiği nasiplendirildiği fıtratları bile bilsek ilahın fıtratının sınırsız bir ululukta olduğunu anlar ve hint kafasının de kilise kafasının da eksik ilimli olduğunu anlardık...Allahın fıtratı ile yaratılanın fıtratı manevi bedeni arasında kapanmaz bir uçurum var ...derdik...bir arpa boyu ilerlemişler peygamberler bile fıtratlarını ekmelleştirmede derdik...Esma sudur ettiğinden esma okumaları deney hükmündedir ilimdir.Sünnetullaha uyumlu eylemler haller ilimler duygular yani din ilimdir...doğma sanma deney ürünüdür din...sünnetullah okumalarının ...esmanın sudurunun okumalarının bir emeğin ürünüdür din...deneyin tecrübenin mantığın aklın o aynaların ürünüdür peygamberler de bir aynadır...aynaya yansıyanlardır gin...hayal değildir kuru kuruya sebebsiz delilsiz inanmalar kabullerden çok mu çok farklıdır din akıl ayna olmadan o ilme erişilmez...Kur’anda ekmel tefisire erişmez yani "Kur’ana yeter" sözü boş söz olur...karşılıksız iddia olur...dinde bir tek bile karşılıksiz iddiaa ve bilgi yoktur...anası aynalaşmış akıldır deney ürünü ve vahiy ürünü o aynaya düşmüştür din dediğimiz bu...aynaya düşmeyene din denmez...deney ve tecrübe kadar ekmeldir o aynanın kabiliyeti...de.İnkarı mümkün değildir çünkü o da ilimdir...
Dinde her iddianın gramacı belli eksikliği ekmelliği belli çünkü aynalaşmış akıl aynalaşmış vicdan aynalaşmış mantık bir terazidir deney için de terazi aynı...aynı terazide tartılır deney ve vahiy...terazi bozuksa vahyi de deneyi de kesik tartar..."Ve Kur’an yetmez olur" Kur’an yeter demenin bir sakıncası da şudur sünnetullaha sığınmalar sonlandırılır esmanın sudurunun okumaları sonlandırılır...şartlara yani "asra konuşturmalıyız Kur’anı..."ekemel tefsir dediğim işte bu...
Evet...Zerdüşlüğü Kur’an terazisine koy %90 gelir yahudiliği koy %60 gelir çünkü ırkçı kiliseyi koy %60 gelir çünkü insanı ilahlaştırdı..
Evet...Kilise oğul dedi İsayı ilahlaştırdı ya şehadetliler hepsi ırkçı...günümün müslümanından kilise islamı daha üstün.Havra İslamı da...
Evet...Zerdüştlük ashabın ruhuna şahit olmayan şehadetlinin dininden daha üstün.Sahabe ruhu yoksa o şehadet ekmelleştirmez.Eksiz din o
Evet...Nesh’i kabul etmeyen bir ilahiyatcının dininden şeytanın dini daha üstün şeytan ilahiyatçıdan çok biliyor Kur’anı.Ademe kinli...ayna değil aklı yani ...terazisi eksik tartıyor yani...Kur’ana ilme Allaha asiliği bu terazinin eksik tartışından...tartıştı Alim olna Allahla bile...ona din öğretti...Allaha din öğretti şeytan "ateşten yarattığını üstün tut" dedi yani emirler yağdırdı Allaha peygambere de ganimet taksiminde itirazlar olmuştu...terazi eksik tartıyorsa mürşide müşrik dedi vahhabi...eksik tartıyor terazisi neden mi şeytan hz Ademe kinli vehhabi de müşride hasetlik için de ...emeksiz ekmelleştiri Allah mürşitleri...Vehhabi ise emekle o ekmelliğe erişemez çünkü ilme kendisi yön veriyor..."Ateş üstünlük sebebi sayılmalı" dedi şeytan vehhabi de Kur’an terazi olmalı dedi...mürşide din öğretiyor vehhabi ...din Kur’anda değil Kur’anın Ekmel tefsirindedir..." ekmel ilimdedir..."sünnetullah okumalarıyla ekmelleşen tefsirdedir ekemel esmanın sudurunun okunmalarıyla erişilir ekmel tefsire...anacak ve ancak...sen Kur’an yeter dedin ama Kur’anı budadın ...budanmış Kur’an tam din değil eksik din öğretir...
Evet...Farslar zerdüş Türkler şamanist olsaydı Günümdekinden daha kötü olmazdı...Vahiy emevilerce özünü ruhunu yitirdi.Sahabe ruhu öldü...
Kur’an yeter "deme din tamamlandı kur’an ekmel ama senin terazin sorun...eksik tartıyor çünkü...sen "Kur’an yeter "dersen Kur’anı eksiltirsin ırkçısın uçkurcusun midecisin fıtratın ekmel değil...cebcisin...demokrasi herkesi cebçi yapar bunu bil...Ben de cebciyim artık rızacı değilim sadece sabah uykuyu değil namazı seçerken Rızayı dert ediyorum değilse ticarette siyasette cebciyim...Demokrasi de fıtrat bozucudur...midecilik ırkçılık mürşide kinlilik gibi...vehhabinin fıtratını mürşide masuma kinlilik bozmuştur...
Evet zaten yaratılana nasib olacak ilim bir damla onu da dinler doğma diyerek terk etme..."Kur’an yeter "diyerek budama...eksiltme...sen ilmi eksilmek amaçlısın "değilse "Kur’an tyeter" sen engel olmazsan Kur’an tabiki yeter...ama sen eksilteceksin dini yarım hoca olacaksın dinden edeceksin...Fıtratın eksik...fıtratın kirli ayna gibi ve bozuk eksik taran terazi gibi değilse Kur’an yeter ve İslam mantık dini akıl dini ama aklın aynalaşmamış mantığın da...aklında vicdanında mantığın da...her şeyin bozuk senin...bozuk terazisin hala...
Evet "Kur’an yetmez"din ekmel ama şartlar değişken ekmel tefsir sünnetullahta sadece...Asrın ruhu sünnetullahta esma sudur ediyor çünkü...
Biz arabı model edindik dinde...sünnetlik elbisesine özenmekle Rızaya ereriz sandık...ilk 60 yılın ruhu öldürüldü Arab diğer ırkları Arablaştırdı...İlk 60 yılın ruhunda İslam.Kur’an da eksik tefsir edildi.o asra dön...Salah namazdan ibaret değil...salahda vakıf ruhu var cihad ruhu var asrı saadet ruhu var...Cami spor salonu günümde...Salah felah...diye çağırıyor ezanlar ama felaha ermedik ne dünyanın felahına erdik ne ahiretin...Hz Musaya verilen asa da verilmedi bize çünkü hz Musa acele etmedi firavuna kalkışmasında...biz aceleciyiz...eksiğiz yani musa değiliz...ahlakımız hırsımız eksik...Gururumuza yenildik...hz Musa özlü olamadık...hz Nuh gibi gemi de verilmedi hicret için Medinemiz de yok...Kahra uğradık biz...çünkü spor saolunu yaptık camileri...cami vakıftır kışladır devlettir bakanlıklardır...sahabenin her biri bir bakandı ...peygamber devlet başkanıdır...camide hani bakanlar ...hani o hava o ruh...spor salonu...ihtiyarların dizleri tutulmasın bari o işe yarasın diye mi süsledik bu camileri...
Ne bu tefsir yeter bize ne bu Kur’an...Kur’anı duvara astık nasıl yetsin...ekmel tefsire yani ilme eriştirmedik ...doğma gibi...uysan da olur olmasan da...sandık uymazsan Kur’ana şehadetlisin demez Allah Kahrını gönderir de gönderir ""Ateş gönderiyorsun"der Milli şairimiz Mehmet akif...ya ne gönderseydi...doğmaya verdiğin değeri vermedin Kur’ana ama Kur’an sünnetullahtı...Asrı saadet ruhu lazım bize...İlimdi din o asırda tek...sonra inanılması gerekli bir kitap oldu Kur’an...ve duvara asıldı...masadan okuldan kalktı...fen ilmi cihad ilmiydi...at besle emeri fen ilmi öğren diye tefsir edilmeliydi...Kur’an tefsir mi edildi...afyonlandı asırlarca...ARAB hükmünü sürdürmek için uyuttu diğer ırkları ...müslüman ırklardan suriye Arab değil ama Arablaşmış bir ırka örnek...Arab uyuttu arablaştırmak için bütün islama giren ırkları...Uyandırsaydı o ırkları ilk o ırklar arabı boğardı...sahabe ilk arabla savaştı çünkü o ruh öldürüldü araba biat uğruna gizlendi Kur’an...mezhebler budanmış Kur’andır mezheblerde sahabe ruhu yok...tarikatlerde de...Arabı boğmayan din İslam değildir...işte günümde şeriat idareisi diye ceblerini dolduruyorlar demokrasi diye de...din cepçilik olmuş RIZACILIK ırkçılıkta sanıldı...Fen ilmi "AT BESLE"emrinin yansımasıdır...onu da okuldan uzaklaştırdık belamızı bulduk...Bedirde Malikül mülke secde ettirilmek amaçlandı mülk...günümde dünyaya kaka dedik mülkü müşrike kaptırdık...Mülkü malikül mülke secde ettirinceye kadar bizler şehadetli şeytanlarız...bizdeki şehadet sanma şeytanda yok...kini secde ettirmedi şeytan...kini Allaha teslim etmedi şeytan sen neyi teslim ettin ki sana şeytan denmiyor da müslüman deniliyor...sabah uykusunu bile o uykuyu verene teslim etmedin sabah namazına kalkmadın yani...Şeytanın KİN teslimi eksik senin din teslimin eksik...malını canının evladını neyini teslim ettin sen...şeytan esmaya yani esmanın kendine verdiği göreve her şeyini teslimde şu an...Allahtan aldığı izinle eksiksiz şeytanlık görevini yapmakta şu an ama sen mideye görevlisin sanki uçkur için yaratılmışsın sanki...uçkur için yaratılmışım diyorsan müslüman değilsin Asisin...Uçkurunu sadece Oruçta mı tutacaktın...o orucunu da inşaallah sıfırla çarpar Allah ve dünyayı müşrike ahireti şeytana kaptıranlardan olursun bir an önce tevbe etmeye ihtiyaç duymazsan eğer...işte bedduam sana...tevbe et...gel tevbe et...din doğma değil din bu varlıktaki anayasanın adı...bu varlığın yasalarının adı din...
Din doğma mı...bu gözle görülmeyen devletin yasalarının adıdır din...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.