- 358 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bana Gelen Mektuplar...
İyi aksamlar, çeşitli gazete köşelerine ve dergilere yazılarımı eklemek isterim. Bu konuda, yardımcı olursanız sevinirim.(11 Nisan 2022 Pazartesi-20.17)
Rojin AKTAŞ (Yazar)
************************************************************************************************
KERİM SELAMLAR...
SANA GÖNDERDİĞİM HABER METNİNİ VE FOTOLARI, SENİN KENDİ SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİNDE PAYLAŞABİLİRSEN SEVİNİRİM. HAYIRLI RAMAZANLAR...(16 NİSAN 2022 CUMARTESİ-13.52)
BAHATTİN ALBAYRAK (GAZETECİ VE ŞAİR) NAZİLLİ-AYDIN
************************************************************************************************
Kerim bey merhaba, nasılsın iyi misin ?
Teşekkür ediyorum, Allah razı olsun senden.
Huzurlu, mutlu güzel bir gün diliyorum.
İyi pazarlar diliyorum hepimize, ailemize sana.
İşin gücün rast gitsin, yolun açık olsun.
Sağlıklı mutlu huzurlu bereketli ömür diliyorum hepimize, ailemize sana amin.
Allah yürü ya kulum desin sana, hepimize ailemize.
Sevgi üstüne inşa edilmiş güzel bir dünya diliyorum hepimize, ailemize sana.
Yaşam güzel bir armağan çünkü,
Sevgiyle kalın saygılarımla.
Teşekkür ediyorum.(24 Nisan 2022 Pazar-09.47)
Hakan Ertan (Uluslararası Hukuk)
************************************************************************************************
Merhaba, bu edebiyat dünyasından kısa kısa diye yazan siz misiniz ?(28 Nisan 2022 Cuma-16.52)
Zekeriya Çvş.
****
Evet Hocam, yazınızı okudum. Sözünü ettiğiniz siyasi partiyi de çok eleştiriyorum, bu konudaki paylaşımlarım facebook ve linkedin’de çokca yer alıyor.(28 Nisan 2022 Cuma-16.52)
Kerim Özbekler
***
Valla kusura bakmayın sizi tanıyorum sanırım, Ankara veya Aydın da tanışmıştık veya Kastamonu da.
Uzun süreden beri sizi takip ediyorum, e postadan daha önce diğer sayfamda ekli idiniz. Kusura bakmayın ama ben şimdiye dek, chp hdp veya iyi parti vs vs eleştiren yazınızı hiç görmedim. Neden gerek duydum, sizin hangi partiden olduğunuz beni ilgilendirmez ama ben AKP üyesiyim. Sizin gibi edebiyatçı birinin sayfasında, yani onca e posta gönderdiğiniz kişiler e mailinde bu tür bir şey yazmanızı hiç hoş ve etik değil. Kim bilir benim gibi kaç tane var, saygılarından belki yazmıyorlardır. Lütfen facede instengram da twiterde vs vs de olabilir ama e posta da bu olmaz diye düşünmekteyim. Görüşebilmek dileğiyle, Hayırlı Ramazanlar Bayramlar.(28 Nisan 2022 Cuma-16.52) Zekeriya Çvş.
************************************************************************************************
Kerim bey merhaba,
Altta gönderdiğim etkinlik, 10 Mayıs 2022 tarihinde Çırağan Sarayında olacaktır.
Etkinlik, sabahtan akşama devam eden bir süreci olup, Mekanik-Yapı Sektörü paydaşlarından oluşacaktır.
(Not.Katılım için kayıt zorunluluğu vardır.)
Sizi de, etkinlikte aramızda görmekten mutluluk duyacağız.
Selam ve saygılarımla, 08 Mayıs 2022 Pazar-23.00.
Semih ÇALAPKULU
Kuzu Group Mekanik İşler Lideri
************************************************************************************************
Sayın Özbekler,
2022 Ali Rıza Ertan Şiir Ödülü’yle ilgili www.kunyeonline.com’da yer alan 7 Mart 2022 tarihli haberinizde, yönetmeliğe aykırı olarak "Yarışmanın konusu: Çanakkale Ruhu" ibaresi geçiyor!
Böyle bir şey olmadığı yönetmelikte yazılı, "Konu ve dize sınırlaması yoktur." cümlesiyle belirtiliyor zaten.
Kaldı ki, Buca Belediyesi twitter duyurusuyla gerçek duyuruyu yapmış durumda?
Bu ibareyi, siz mi yoksa bir başkası mı ekledi ?
Başka biriyse, bu bilgi kirlenmesine yol açan o kişinin adını ve e-posta adresini verebilir misiniz?
Lütfen!...(11 Mayıs 2022 Çarşamba-16.45)
Ahmet Günbaş (Şair) İzmir
*****
Sayın Ahmet Günbaş,
Ben duyuruyu aynen orjinal şekli ile gönderdim ama bu site de karışmış olmalı, zira bazen iyi bir grafiker olmayan yönetici duyuruları düzenlemeden düzensiz bir şekilde yayınlıyor. [email protected] veya [email protected] e posta adresleri ile irtibat kurabilirsiniz, arkadaş zaman zaman yayınladığı linki ve adı soyadı ile telefon numarasını gönderiyor ama telefon numarasını silmişim. Ayrıca linki tıkladığımda da rahat bulamıyorum, bu nedenle kontrol etme imkanım olmadı. Daha önce de buna benzer bir yanlışlığı Yazı Atölyesi yapmıştı, editörler bazen orjinal yazılara küçük ilave veya eksiklik yerleştirebiliyorlar. Hata için üzüldüm, bu vesile ile çalışmalarınızda başarılar dilerim.(11 Mayıs 2022 Çarşamba-19.21)
Kerim Özbekler Tel...
*****
İlginize, teşekkür ederim.
Ancak bu kötü sürpriz, yarışmayı sarstı biraz.
Daha dikkatli olmak gerek, sanırım.
Selamlar.(11 Mayıs 2022 Çarşamba-19.36)
Ahmet Günbaş (Şair) İzmir
************************************************************************************************
Sevgili Kardeşim Kerim Özbekler,
Uzun süredir, senin gönderiler gelmiyor. Rahatsız, olabileceğin, aklıma geldi. Sonra, beni liste dışı edeceğini de düşündüm. Ya da, bu sıra bülten yayınlamadın.
Doğrusu, seni merak ediyorum.
Selam ve sevgiler gönderiyorum.(24 Mayıs 2022 Salı-10.24)
Halis Açacak (Yazar) Bodrum-Muğla
*****
Üstadım, ben 1 aydır Bandırma’dayım. Çevreyi geziyorum, döndükten sonra bültenimiz yayınlanacak. Bültende yer alabilecek duyuruları daha süratli bir şekilde facebook ve linkedin’de yayınlıyorum ama gazeteci-yazar ve şairlerimiz için bülten daha iyi, döndükten sonra kaldığımız yerden devam edeceğiz. Bu vesile ile çalışmalarınızda üstün başarılar temenni eder, saygılarımı sunarım.(24 Mayıs 2022 Salı-22.04)
Kerim Özbekler (Gazeteci-Yazar) Bandırma-Balıkesir
************************************************************************************************
Selam değerli dostum, güzel yazılarınızı beklerim. Mizah, edebiyat. Hümanizm ve tarihi mekanlar grubunu kurmuşum, kısa zamanda üye sayısı bakımından iyi bir sayıya ulaştı.(26 Mayıs 2022 Perşembe-10.18) Musa Dinç (Emekli Öğretmen ve Sağlık Uzmanı-Yazar) Diyarbakır
************************************************************************************************
Kerim Bey, merhabalar! Öncelikler geçmiş bayramının mübarek olsun! Ben, Amerika’da bir üniversitede tarih alanında doktora yapıyorum. Doktora tezim için, muhacerattaki Türkistanlıları çalışıyorum. Sizin adınızı, hem Çağatay Koçar’dan duydum ve ayrıca kendim araştırma yaparken de sizin isminizle karşılaştım. Ben araştırmamın bir parçası olarak, hem Türkiye’de hem Amerika’daki Türkistanlılar ile söyleşi yapıyorum. Eğer olur da kabul ederseniz, sizinle görüşmeyi çok isterim. Ben Ağustos ayına kadar, Türkiye’de olacağım. Dilerseniz, sizi telefon ile arayabilirim ya da olur da İstanbul’a gelirseniz yüz yüze de görüşebiliriz. Ne dersiniz ?
Zeynep Otluoglu Dursun (Çğretim Üyesi) Binghamton New York-United States Of America
************************************************************************************************
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.