- 387 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Hoş kal arkadaşım
Çocuktuk hepimiz.
O siyah önlükler içinde.
Hepimiz pek çoğuyla arkadaş, oyunlar oynar gülerdik. Devam eden arkadaşlıklar zordur, yıllarca
Sürdürebilmek marifet işi vesselam.
Yıllar geçer bizler de değişiriz.
Artık o eski küçük kız değilizdir. Hayata bakışımız da yenilenir gün geçtikçe. Siyasi ve bireysel pek çok fikirler oluşur. Hem tecrübe edenirsin gün geçtikçe, yaşadığın her zorluk ve kolaylık sana yenilenmen için farkındalık oluşturur.
Bulunduğun ortamlar hepimizin farklı gelişmesine sebeptir aslında. O yüzden, eskiden zaman geçirdiğin insanlar sana iyi gelmemeye başlar.
Bunu sorgularsın:
görüştüğümde niye eski tad yok?
Neden aynı şeylere gülemiyoruz ?
Evet biz değişmişiz...
O yüzden bazı şeyler tadında kalmalıydı.
Anılarımız çok güzeldi, ya da bize o günler öyle geliyor idi..
İnsanlar iletişim kuramadıkları gibi, duygularını da dile getiremiyorlar.
Buluştuğun zaman mesela, beraber gülüp, dürüstçe düşünce paylaşımı yapmak arkadaşlığın en önemli kaidesidir.
Eğer rahatça konuşamıyor ve sohbet bile edemiyorsan ... Demekki bana güvenmiyorsundur!!
O zaman neden arkadaşız, değil mi??
Ben bunu geç fark ettim ne yazık ki. 😔
Geriye dönüp baktığımda zorunlu bir ilişkiymiş sanki. Hani konuşmak olsun diye, zaman öldürdüğümüz.
Çocukluğumdun sen güzellik, belki o yüzden sürdürmek istedim. Ama tek taraflı samimiyetim maalesef bana zarar verdi.
Belki ben yanlış tanımışım, belki o da beni..
Daha önce de belirttiğim gibi insanlar yaş aldıkça gelişiyor, büyüyor.
Bu hayat yolculuğunda farklı insanlarla tanış olup bazılarıyla da yollarını ayırıyorlar. Bu gayet normal.
Şöyle düşünün; 80’li yıllarda ilkokul arkadaşlarınızla, bir yerde buluşup sohbet edeceksiniz. Aradan 40 sene geçmiş, belki daha fazla. O yıllar internet yoktu. Kimin ne olduğundan habersiz...
Dediğim değişim, düşünce iklimleri. Bazılarının tolere edilme durumu olduğu gibi, çoğu şeylerin olmayabilir. Çünkü eski biz değilizdir.
O yüzdendir ki, bazı anılarımız anılarda kalmalı . Öyle güzel hatırlanmalı.
Bu dönemde yaşayamıyor bu ilişkiler, boğuluyor çünkü.
"Hoşça bak özüne arkadaşım, mutlu kal...🌸
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.