- 596 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kırmızı Bir Aşk Hikayesi
Kırmızı Bir Aşk Hikayesi
Sahildeydim gece yarısı. Nene zor yürüyor, bastonla yaklaştı bana şöyle dedi: “G.tüne keser sapı sapladığımın uşağı, nasılsın? At y.rrağı. A.cık ağızlı seni. Seni s.kik orospu çocuğu.” Güldü, gülerek cebime bir şey soktu aceleyle, göremedim; anlayamadım, “torunumun sana selamı var.”Koptu gitti. Şokeydim, bir gülme geldi. Her nedense öfkelenemedim. Sonra cebime baktım, kırmızı bir külot. Kız külodu, ne güzel; aşık oldum. Bir süre akrep tutar gibi tuttum külodu, of, büyülü bir kokusu geldi, kokladım, külotta egzotik bir muazzam koku vardı. Aşık oldum. Ertesi gün akşam vakti nene karşımdan geçiyordu, sigara içiyordum, canım sıkkındı, nene bana parmak salladı; birden bir kız koşarak geldi, sarıldı, “abi ben sana çok aşığım, internette çok yazını okudum; külodumu umarım sevmişsindir.” Sarıldım ona, ilk gördüğümde ona aşık olmuştum, bir süre sarılı kaldık, bırakmak istemedim, “ben çok kötü biriyim” dedi, “neden? dedim, gözlerinden yaşlar düştü.
Koşarak nenenin yanına gitti. Çıtır kızı bir daha göremedim; bir düş mü gördüm? diye düşündüm durdum. Bir ay sonra intihar edip öldüğünü öğrendim, uyuşturucu sorunu varmış, keşke bana gelseydi; adam akılı sarışın bir aşk yaşardık, bırakırdı uyuşturucuyu.
İsa Kantarcı