- 265 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Dünya düzmü yuvarlakmı
Mayıs2021
Ben bugünlerde günün altı saatini denizde geçiriyorum aynen bir taka üzerinde okyanus ortasına demir atmış gibiyim,ne gelen var ne giden uçsuz bucaksız bir okyanus.
Pandemiyle işim olmaz çünkü toplum arasına karışarak koltuk altı teri koklamaya hiçte niyetim yok.
Bunun yerine ayağımda paletlerim,elimde zıpkın,gözümde gözlük okyanus altında define arıyorcasına balıklar arkasından gün boyu koşup duruyorum.
Yaban develerini ürkütmek gibi bir görevim olmadığı için bütün enerjimi güneş ve denizi alt etmeye yönlendirdim.
Bu bağlamda durduk yerde 74 kiloya kapı araldım ve geçmişte koştuğum zamandaki beden formuna tekrar dönmüş oldum.
Dolayısıyla zamana öylesine yerleştimki iki ülke kafa kafaya koç gibi vurşsa bile çıkan sesleri duyacak halim yok.
Çünkü ben o anda başka bir galakside avcılık yapıyorcasına su altında balıklar arkasında koşmaktayım.
Ülkede bunalım varmış,paralar,tepe üstü yere çakılıyormuş,etrafımızı düşmanlar çevirmiş gibi hikayeleri dinliyorum fakat bunlar dünyalık olarak asli görevini yerine getirmiş birisi olarak beni etkilemiyor.
TV,yi açıyorum her taraftan tavuk cıyaklamaları geliyor ve ses sabahlara kadar devam ediyor fakat ben bunları duymuyorum çünkü takıyorum kulağıma kulaklığı,açıyorum youtubu bir Hint filmi açıyorum uykum gelene kadar izliyorum.
Kardeşim onların filmleride bitmek bilmiyor bazen bir yerde kesip ertesi gün devam ediyorum.
Yinede tavuk cıyaklamalarına tercih ederim.
Bu bağlamda ne geçmişte olanlardan kurtulmaya çalışıyor,nede geleceğe ipotek koyuyor ne olacaksa o olacak diye arka koltukta pipomu tüttürüp gidiyorum.
Araba nasıl olsa bir yerde duracak,duracak ama başka bir galaksiye açılan kapı önünde duracak.
Demem şuki dünyanın panikte olduğu bir dönemde ben,deniz ve güneş günün keyfini çıkarmaya çalışıyoruz.
Bakalım nereye kadar,hem ben hem deniz hemde güneş alabildiğine memnun meskun bir hayatı sonlandırmaya çalışıyoruz.
Hayatıma bir dönem sığdırdım bu benim koşu dönemimdi,şimdi parkuru yeni yetme acullara bıraktım ve onlar koşuyor ben seyrediyorum.
Hemde nasıl bir koşu daha önce tarihte görülmedik bir stilde koşuyorlar,bende izliyor teorik olarak kendi tekniğimi geliştirmeye çalışıyorum.
Onun için dedim dünya yuvarlak olsa ne yazar düz olsa ne yazar ben kendi hikayemi yazıyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.