- 360 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADER ORTAĞI MIYIZ?
"Belki yüzüm yüzüne, gözlerim gözlerine, kalbim kalbine ve hissettiklerim hissettiklerine benzemiyor; ruhum senden ayrı diyarlara uçuyor. Belki o diyarlarda ruhlarımız karşılaşıyor, belki de tıpkı Dünya’daki gibi haberli ya da habersiz kaldırım değiştiriyor 😉 Aynı konuşuyor, ama nedense hep farklı anlıyoruz, çünkü aynı düşümüzün cümleleri dudaklarımızdan farklı dökülüyor.
Giyindiklerimiz, damak tadımız, Dünya ve ahirete bakış açımız da farklı olabiliyor. Doğum tarihlerimiz de çoğunlukla ya denk geliyor ya gelmiyor; kimimiz ölüp giderken kimimiz yeni gözlerini açıyor ve kimimiz de anne rahmine daha yeni düşüyor.
Anılarımız da tıpkı hayallerimiz gibi birbirini tutmuyor; aynı yaşasak da farklı anı biriktirip farklı hayale dalıyoruz. Ama her ne kadar farklılıklarımız olsa da bir yerlerde bir zamanlarda, kısacası bizi yakalayan bir anda her nedense “KADER ORTAĞI” olup çıkıyoruz be İNSAN!
Şöyle bir geçmişe bakıyorum da yeri geliyor yıllar önce yaşamış bir peygamberle yeri geliyor senden yaşı çok çok küçük bir çocukla yeri geliyor adını sanını bilmediğin bir insanla hatta çoğu zaman bir hayvanla dahi “KADER ORTAĞI” oluyorsun. İnsan ve hayvan olarak yaşadığın ortak kaderde: evlat acısı, zindan mahkumu, can acısı, işkence, zulüm, sevinç, mutluluk gözyaşı, anne-baba olma sevinci, aşk sancısı, hüzün ateşi, hastalık, ölüm...
Ve her nedense bu kadar ortaklıkta hala yerinde doğru düzgün durmuyorsun be İnsan!
Şimdi, KADER ORTAĞI MIYIZ?"
(FARKINDALIK)
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 08.10.2020-Perşembe
Saat: 01.30
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.