- 425 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖZLEMİM
BİR PAZAR SABAHI. ÖMRÜMÜN GERİ KALANINI YALNIZ GEÇİRMEYE BAŞLADIĞIM O GÜN. HİÇBİR ŞEYİN FARKINDA OLMAYIP, SIRTIMA BİNEN TONLARCA YÜK, YALNIZLIĞIMIN BAŞLANGICI. EVET. İŞTE O GÜN. 12 HAZİRAN.HER GÜNÜM SENİNLE BAŞLARDI, İLK SENİN SESİNİ DUYARDIM. İLK SENİ GÖRÜRDÜ GÖZLERİM. O GÜN SENİ SON GÖRÜŞÜM OLDUĞUNU NERDEN BİLEBİLİRDİM Kİ? O AKŞAM BENİM İÇİN BİR DAHA GÜNEŞİN DOĞMAYACAĞINI NERDEN BİLEBİLİRDİM? İLİKLERİME KADAR HİSSEDECEĞİM BU YALNIZLIĞIN KALBİMİ KÜL EDECEĞİNİ NERDEN BİLEBİLİRDİM? İÇİMDEKİ ÖZLEM, ACI, KEDER O KADAR BÜYÜK Kİ, HİÇBİR KELİME ANLATMAMA YETMEZ. ONLAR BİLE LAL OLUR SUSAR. HİÇBİR ANLAM TAŞIYAMAZLAR. HİSSETTİĞİM HERŞEYE CÜMLE KURAMIYORUM. SADECE HİSSEDİYORUM, ACI ÇEKİYORUM. YAŞIYORUM AMA ASLINDA YOKUM. SEN GİDERKEN BENİ DE ALDIN GÖTÜRDÜN. BEN SENSİZ NASIL ’DEMET’ OLABİLİRİM Kİ? BEN SENİNLE VARDIM. SENİNLE YER SENİNLE İÇER SENİNLE GÜLERDİM. BİRTEK SENİNLE AĞLAMADIM. ÇÜNKÜ BENİ BİRTEK SEN AĞLATMADIN. AMA SENİN İÇİN ÇOK AĞLADIM. GÖZÜMDEN AKAN HER YAŞTA SEN AKLIMA GELDİN. SENİN İÇİN GÜLÜMSEDİM. İÇİME ATA ATA BÜYÜDÜM. BÜYÜMEK ZORUNDA KALDIM. SENSİZ BÜYÜMEK ÇOK ACI. BİLSEN ŞİMDİ NE ÇOK İHTİYACIM VAR SANA. BİR SESİN, BİR BAKIŞIN BÜTÜN YARALARIMI İYİLEŞTİRİRDİ HALBUKİ. BİRTEK SENİ ARIYOR GÖZLERİM. YOKLUĞUN AKLIMA HER GELDİĞİNDE İÇİME BİR ATEŞ PARÇASI DÜŞÜYOR. BEN SENİ İÇİMDE YAŞATIYORUM. BİR KIZIM OLDUĞUNDA ONA SENİN İSMİNİ VERECEĞİM. BEN SENİ İÇİMDE YAŞATIYORUM. BEN SENSİZ KÖTÜYÜM. SEN BENSİZ NASILSIN? SEN DE ÖZLÜYOR MUSUN BENİ? BENİ GÖRÜYOR MUSUN HER GÜN? BU DÜNYADAN GİTTİĞİMDE SANA KAVUŞACAĞIM. CENNETİN EN GÜZEL YERİNDE BENİ BEKLEDİĞİNİ, İZLEDİĞİNİ BİLİYORUM. SENİ ÇOK ÖZLEDİM.
ŞAFAK SÖKTÜ YİNE
SUNAM UYANMAZ
HASRET ÇEKEN GÖNÜL
DERDE DAYANMAZ
ÇAĞIRIRIM SUNAM, SESİM DUYULMAZ
UYAN SUNAM UYAN, DERİN UYKUDAN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.