- 170 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HANGİ HAKLAR DAHA ÜSTÜN
Rahmani sınavda olan insan,
Tüm canlılardan sorumlu insan,
Kadın, Erkek düşman değil insan,
İman varsa karıncayı incitmez insan,
Hangi haklar daha üstün, bilmez mi insan.
Ormanlar yakılır, tüm canlılar ölür ses yok,
Develer, çok su tüketir diye öldürülür ses yok,
Hayvanları eğlence için öldürenlere ses yok,
Gücü yeden yetene, şeytani kanunlara ses yok,
Hangi haklar daha üstün, bilmez mi insan.
Aciz, zavallı insanlar, üstünlük taslayarak kendi acizliklerini gösterdiklerinin farkında değiller. Bizim dinimizde üstünlük takva ile namazla başlar, paylaşımcılıkla, korumacılıkla devam eder.
Bu dünyada iki gruptan birine ait olama çabası vardır. Habiller-Kabiller. İyiler-kötüler, Müslümanlar ve Müslüman olmayanlar var. Ezelden ebede mücadele hak ve gerçek, bunun aksi asla olmaz. Barış bu dünyada asla yok. Barış cennetlerde sonsuz ödül, kulluğunu yerine getirenlere. Azaplar cehennemler de sonsuz kulluğunu yerine getirmeyenlere, iblise ve ona tapanlara uyanlara. Haklar haklar onun hakları bunun hakları, bize göre boş, oyalama taktik oyunları, iblise tapanların insanları bir biriyle sürekli savaştırıp insanların ve cennetliklerin sayılarını, azaltmak, cehennemliklerin sayılarını çoğaltmak. Amaç ya Rahmani ya da Şeytani! Amacı Rahmani olanların hayatları bir disiplindir, bir düzen, uyum, huzur içinde geçer, Amacı sadece ibadetlerini, iyiliklerini çoğaltıp, kötülükleri, yanlışları olduğunda hemen tövbe etmek, tekrar yapmamak. Rahmaniler yani Habillerin dünyanın hiçbir yerinde bir kimseye zararı dokunmaz. Habil olmayanlar, Habillere iftira atarak kendi seviyelerine indirmeye çalışırlar. İyi olmayı denemezler de, kötülüğe davette ısrar ederler, eziyet ederler. O yüzden Kabiller iblise, nefislerine uyarlar. İlimleri Şeytani olanların kötülükleri, hileleri, sinsilikleri, yalanları, soğukkanlılıkları, zekaları insanları çok şaşırtır. Oysa onların ilham kaynakları İblistir, şeytanlarıdır ve ruhunu şeytanlara satmışlardır. Öyle kötülükler yaparlar ki akıl almaz, vicdanlar dayanmaz. Ama onlara zevkli gelir, sevinirler, eğlenirler. Sadece bilmekle iş bitmiyor, İblis ilim yönünden bütün insanlardan karşılaştırılamayacak kadar üstündür. Üst akıl derler bizde ki, çok okumuş zekiler.. Akıl vicdana, edebe, imana danışarak iş yapar, sevaplara bakar. Zeka çıkara bakar, bencil, kindardır. Rahmaniler onlara göre zavallı, akılsızlardır. Şeytanilerin hiçbir kuralı, düzeni yoktur, karıştır, karıştır, düzensizliği, karanlığı severler. İnsan hakları, hayvan hakları, o haklar bu haklar, süslü maske, altından hep, tüm canlılara kötülük, zarar, ziyan, zulüm çıkar. Osmanlı Kuran-ı Kerimi Ana yasa, Sünnetleri kanun saymış yüz yıllarca hem osmanlı aleminde hem de dünyada adaletin savunucusu, adaletsizliklerin zulümlerin karşısında olmuştur. Bu yüzden dünya gaspçıları ve iş birlikçileri Osmanlıyı yıkmak için yüz yıllarca çalışmışlardır. Rahmani yolun yolcusu, savunucusu azdır. Cesaret, kararlılık, dayanıklılık, sabır ister. Masunlara, mazlumlara, tüm canlılara güzellikleri adaleti sunmak kolay değil. Mazlumların, masumların, yaşlıların, bitkilerin, hayvanların, canları kutsaldır. Maalesef zamanımızda insanlar bollukta, rahatlıkta, zevki sefada şımardılar, bencilleştiler, şeytanlaştılar, ben, ben, oldular, kindar oldular. Kadınlar analık istemez, erkekler babalık istemez, çocuklar, gençler ne isteğini bilemez. Kadın, Erkek çocuk istemez, köpek, kedi, kuş tüm hayanlar dan besler, beslediğini sanır. Beslediği hayvanların özelliklerini, yaşama şartlarının, özelliklerini bilmez, sağlık yönü düşünülmez, işimiz kopya, gösteriş, algılar bizi yönetir oldu. Düşünmek zahmet oluyor artık, rahatlık, rahatlık, sonu bataklık. Kadın veya erkek hiç fark etmiyor. Hayvandan da bir süre sonra bıkıyor. Kedi, köpek sokaklara atılıyor. Diğerleri ya satılıyor, ya da ormana, denize atılıyor. Acıma yok, vicdan yok, düşünmek yok. Sokağa atılan kedileri, köpekler parçalıyor. Köpekler sonra insanlara saldırıyor, parçalanan, sakat kalan insanlar, pisikolojisi bozulan insanlar. Bazıları hayvan düşmanı oluyor. Hayvanların kolunu kanadını kesiyor, acımıyor, intikam, intikam filmler algıları vermiş. Hayvan deyip geçilmez, insan deyip güvenilmez, iman, vicdan yoksa can emanet edilmez. Ailelerde köpek, kedi besleyenlerin çoğu okumuş cahil. Bazı ana babalar, çocukları hayvana emanet ediyor, sonra hayvanı çocuğa emanet ediyor. Ne kadar kolay, İnsan her yöne döner, hele iman yoksa çok çabuk döner. İnsanlıktan vahşiliğe döner. Sonuç derin mevzu. Çocuğun var, ama evdeki hayvanı ondan çok seviyorsun, çocuk kıskanır düşman olur. Çocuğunu seversin hayvan kıskanır, çocuğa olmadık şeyler yapar, sonra kendine düşman, tüm hayvanlara düşman sizin evden çıkar.. İş sana bile döner, algılar geliyor filmlerden, reklamlardan. Sapıklar, havyan, insan düşmanları, filmlerle, reklamlarla evinizde, cebinizde her yerde algılarla kendi düşmanlarımızı, bize besletiyorlar, bakımını yaptırıyorlar. Kendi düşmanını kendin beslersin, çok zeki geçinen insan. Bilgi ise sen kötülükte, iblisi asla geçemezsin. O insanları her türlü güder. Binlerce yıllık, bilgi, tecrübe birikimi var. Kuran-ı Kerimin 70.000 adet mealinden 40.000.adedini bilirmiş.. Kuran-ı Kerim deki bilgileri kopyalar, ters çevirir insanlara fısıldar. İslam imamı olduğunu sanırsın, İblisin imamlığını yaparsın. Fetullah Gülen, Adanan Oktar, Sistan i gibi. İblis bu en çok islam imamlarıyla ve namazlı Müslümanlarla uğraşır. Yüce Yaradana sığınmazsan, dinini iyi bilmezsen. Kulluğunu nereye yaptığını bilemezsin, acı söyleyen dostlarını üzmemeye özen göster. Onlar karanlık da sana ışık tutanlardır. Yalakalar sürekli seni övenler düşmanındır, dost sanırsın. Dostlar acıları da söyleyendir.
O haklar bu yaklar yok. Önce insan, önce imanlı, vicdanlı insan. Yoksa insanlık olamaz hiçbir sözde hakların bir önemi yok, zararları çok. Kadın hakları kadınlara zulümleri katladı, İnsan hakları, insanlara zulümleri katladı, açlıktan susuzluktan ölenler insan değil mi. Hani insan hakları göz boyama, kulaklara duyurma, vicdanları susturma, yalanları, hileleri örtme. Çocuk hakları on binlerce, yüz binlerce çok kayıp oluyor. Ses yok. Kadınlara neler yapılıyor neler. Feminist değilse kadın değil, Şeytani ilimlerden uzak, Rahmani ilimleri öğrenip yaşayan, yaşatacakları yetiştiren güzel gönüllü insanlardan olmaya azami gayreti gösterenlere selam olsun. Yüce Yaradan yardım etsin, Güzel gönüller, güzel gönüllülerin dualarındadır her daim, Yüce Yaradanın izniyle İNŞAÂLLAH.. Hayırlı, bereketli günleriniz daim olsun. Yalanlara uzak, Doğrulara yakın olun. Olun, ham olmayın, Pişmiş olun, düşünerek, tecrübelere danışarak iş yapın. Yanılgınız az, başarınız daha çok olur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.