- 333 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GÖK YELELİ SARI BOZKURT'UN YOL HARİTASIDIR 19 MAYIS 1919
GÖK YELELİ SARI BOZKURT’UN YOL HARİTASIDIR 19 MAYIS 1919
Gözlerinde çakan yıldırımların aydınlığın da Gök Vatan’ın kurtuluş haritasının son noktası olan İzmir’e düşmanlarının döküleceği günün için ’’Ordular ilk hedefiniz Ak Deniz dir İleri’’(ozamanlar coğrafya da ege denizi Akdeniz olarak tanımlanırdı.) talimatının hesabını inceden inceye kafasında oluşturarak(Saltanat tarafından farklı verilen farklı bir görevi Anadolunun istiklal mücadelesine dönüştürdü.) İstanbuldan Anadoluya Samsuna ayak basmasıyla başlayan destanın baş kahramanıdır GÖK YELELİ BOZKURT SARI PAŞA.
Kolay değildi. Yedi düvele karşı yeni kurulacak düzenli bir ordu ve TANRININ KUTLU ZAFERİ ile taçlandırılması.Öyle de oldu.Asil TÜrk Milletinin yer yüzündeki hakimiyetinin meşalesi hiç sönmedi ve Cumhuriyete gidilen yolda her türlü zorluklarla dolu Milli Mücadeleden dünyaya tekrar meydan okuyabilen bir devletin kurulması.
Buradaki SIR;İlahi İman ve Türklük şuuru ile Ataların’dan genetik miras olarak gelen Türk Töresi ile Devlet kurmak ve de Yönetme kabiliyeti ne sahip olmaktır. İş te bunu başarabilen dönemin sarı paşası Sarı Zeybek (söğ Mengü=Ölümsüz asker) Bozkurt Mustafa Kemal ATATÜRK’dür.
Ataları; Olcaykağan(Hz.Nuh’un üçüncü oğlu Yafes bilgisi mevcuttur) Oğuzkağan,Bilgekağan,
Muhammet Sultan Alparslan,İkinci İzzettin Mehmet Kılıçarslan’a Milletinin verdiği Unvanı kendisi de savaş meydanlarında ki silah arkadaşları olan mehmetçik’in iman dolu yürekleriyle alnın dan vurulup yerde yatanların sevdalarının ödül olarak destanlaşan mücadelenin sonucunda, hak ederek Yüce Türk Milletinin ve Cumhuriyetin EBEDİ BAŞBUĞ’ luğunu (Başkomutan) olarak dünya tarihi ve tarihimizin sayfalarına altın harflerle yazdırmıştır.
Milletin ebediyete intikal eden Tüm şehit ve Gazilerimiz ile Kahraman Şehitlerimizin ruhları şad mekanları Cennet olsun.Dünya nizamının ve barışının tek anahtarı olan Büyük Türkiye Cumhuriyetinesahip çıkmak milli bir görev dir.
Sevgi ve Saygılarımla Atatürk’ü anma Gençlik ve Spor bayramınızı tebrik ederim.
19/ Mayıs 2022
Emin ALPERTÜRK/Asarvadisişairi
,