- 395 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Barış, Sevgi, İyilik
Ey benim en değerli ülkem olan Türkiye’min aziz milletleri benim çizdiğim yolda nereye geleceğimin bir önemi yok çünkü atacağım her adım ve yapacağım her çalışma siz değerli insanlarımız için olacaktır. Ben ve benim gibiler sonuna kadar direnecektir. Zaten bizlerin çalışmaları da bir isyan demektir. Bizler bu güzel ülkemizin ve insanlarımızın Barış, Sevgi ve İyilik içinde tam bağımsız bir Türkiye olarak aydınlıkla dolu bir yarınlara kavuşmak için çalışacağız. Benim gibi düşünenler vardır elbet her şeyden önce bir kuruluşumuzun olması gerekmektedir. Sesimizi var gücümüzle haykırmalıyız tüm inanların eşit olacağı ve bu aziz halkımızın artık asla ağlamayacağı bir ülke kurmak için yolumuza devam edeceğiz. Bizler kendimizden sonuna kadar eminiz ve ala yolumuzdan dönmeyecek ve yürürken yorulmak nedir bilmeyeceğiz. Gelin hep birlikte el ele verelim bu yolda ve öyle bir Türkiye ve Dünya kuralım ki gözlerden akan yaşlar son bulsun, geçim sıkıntısı çeken insanlarımızın sesi olalım ’’buyrun size işte bu ülkeye Barışı getirdik beraberinde Sevgiyi sağladık ve de İyiliği tüm insanlara ve ülkemize yaydık şu koskoca Dünyada hiç kimse bir daha üzülmesin’’ diye var edeceğiz. ’’Bizim yolumuz işte bu yoldur bu yola girdiğimizden asla her ne olursa olsun pişman olmayacağız’’.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.