- 373 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
KİTAP TANITIMI
Tüm yazar arkadaşlarım, yazmak bizim için çok değerli bir tutku. Belki de bizi mutlu eden en önemli olgu. Ben ilkokuldan beridir okumak ve yazmak için imkanlarımı çok zorladım. Bunun her daim yararını gördüm. Bazı konularda uzmanım diye konuşan profesörleri bile kendi dallarında yanıldıklarını şahit oldum. Doğrusunu bilmek araştırmak kitap okumak benim için gerçekten çok ama çok değerli. Yeter ki biraz sanat değeri taşısın. Sevgili yazar arkadaşlarım şiirler, hikayeler, makale, söyleşi vs. Paylaşımlarınızı takip ederken okuyup yorumladıklarım veya yorumlamaya fırsatım olmayan çok yazar ve yazıya şahit oldum. Edebiyata gönül verenlere büyük hizmette bulunan bu değerli siteye, bu imkanları yazarlara sağladığı için müteşekkirim.
Bir kaç yıldır üzerinde durduğum. Toplumun bir ahlaksız olgu olarak gördüğü Stratonikeia’nın hikayesini kitap haline getirdim. Kitabın kapağında da okuyacağınız üzere, biraz karışık bir ilişki üzerinden yola çıkan bu hikaye bir nevi Stratonis isimli prenses’in dışarıdan ahlaksızlık gibi görünen hikayesinin savunması niteliğinde olup gerçek bir tarihin kurgusalıdır. Temelde gerçekler ve hayal gücü ile Stratonis’in dilinden kaleme alınmıştır. Kitabı şu an için internet sitesinden temin edebilirsiniz.
Kitabı alarak destek olan arkadaşlarıma şimdiden çok çok teşekkürlerimi sunuyorum.
odessayayinevi.com/magaza/magaza-2/kitap/roman/stratonikeia/
YORUMLAR
mavitükenmez
Saygılarımla efendim
YAŞASIN YAŞASIN YAŞASIN EDEBİYAT VE EDEBİYAT AŞKIMIZ.
Hayırlı uğurlu olsun değerli hocam.
Sonsuz içten selam ve saygılarımla
mavitükenmez
Bu bağlamda evet yaşasın edebiyat. Yaşasın yazarlarımız şiirlerimi, sagolun üstadem güzel dilekleriniz için. Sağlıcakla kalınız