ŞEYTAN MÜSLÜMAN GÖMLEĞİDE GİYER!!!
SOY ÇOK ÖNEMLİDİR..
BUGİN YURDUMUZ KİMLERDEN ÇEKİYORSA GEÇMİŞİNE BAKIN...
BAKIN BAKALIM KAZIM KARABEKİR PAŞANIN TRABZONA YOLLADIĞI ÇOCUKLAR ŞİMDİ NERELERDE ACABA DİYE DE DURUN DÜŞÜNÜN...
ŞEYTAN MÜSLÜMAN gömleği de giyer, ATATÜRK’ÜN SİLAH arkadaşları kılığına da girer...
Bugün yine tarihe not düşmek için yazıyorum. Yarınlar olduğunda biz bunu 2022 yılında yazdık diyeceğiz.
GÖKLERİN SEÇTİĞİ ATABEY’İ anlatırken anlamak istemeyenler olduğu gibi görmek istemeyenler de var. Dolayısıyla ATABEY’İN DEVLET YÖNETİMİNİ sıradan bir insanın tercihleri olarak görebilecek ve kendi BOYUTUNDAN onu yargılayıp eleştirecekler.
100 yıl öncesine dönelim bir ADAM çıkıyor ve tüm ayrıntısına kadar yapacaklarını planlıyor ve SIFIR HATA ile yapıyor. Bu taktir edilmesi gerekirken etrafındakiler ANLAMIYOR yada HAZMEDEMİYOR.
100 YIL önce SEÇİLMİŞ ATATÜRK’TÜ anlamadılar.
Bugün dahi anlamadılar.
1922 yıllarına dönelim,
Tam 100 yıl önce
1.İnönü, 2.İnönü ve Sakarya Savaşı kazanılmış Mustafa Kemal Paşa yıldızı parlıyor. Bundan sonrası Dumlupınar Meydan Muharebesi ki savaş hazırlıkları yapılırken ATATÜRK’ÜN 3 SİLAH ARKADAŞI
▪️Rauf ORBAY
▪️Refet BELE
▪️Ali Fuat CEBESOY
▪️Kazım KARABEKİR(Ankara dışındadır)
Cumhuriyet ilanı düşüncesine karşılar ve bunu yemekli bir toplantıda ATATÜRK’ÜN yüzüne söylerler.
Ve hatta ÖYLE bir KAHPELİKTİR ki ikinci dönem yapılacak seçimlerde ATATÜRK’ÜN MEBUS olmaması için Samsun ve Erzurum dan gelen iki mebusa öneri verdirerek,
Mebus olabilmesi için kişinin
Misaki Milli sınırları içinde oturmalı.
İkameti de 5 yıl olmalı önerisini verdirerek
Selanik doğumlu ve hayatı savaşlarda geçmiş ATATÜRK’ÜN mebus olmasına engel olacaklardır.
GÖK KURT bu çakalların bütün oyunlarını boza boza 1923 DE CUMHURİYET’İ İLAN edebilmiştir ki MECLİS ÇOĞUNLUĞU ile...
Kazım KARABEKİR ve Ali Fuat CEBESOY vekillikleri bırakıp ATATÜRK’ÜN iznini de alarak ORDUYA geriye dönmüşlerdir.
ATATÜRK’ÜN öldürülmeside onlara MAKAM MEVKİ AİLE KURMASINA vesile olmuş silah arkadaşları tarafından kumpası kurulmuştur. PADİŞAHIN lokması boğazımızdan geçti diyecek HAİNE VEFAYI göstermiş soysuzların AMACI saltanatın ülkeye tekrar geri gelmesidir.
ATATÜRK tektir ve bütün başarısı ONUN ÇELİK GİBİ İRADESİ ve KARARLILIĞI ile olmuştur.
Ermeni techirinde geride kalan yetim ve öksüz ermeni çocukları Kazım KARABEKİR himayesinde GÜRBÜZ ÇOCUKLAR diyerek toplanmıştır.
Bu çocuklar Türk ailelerinin yanına yerleştirilmiştir. Bir çoğu Kazım KARABEKİR tarafından askeri okullara yerleştirildiği biliniyor.
Kazım Karabekirin Gürbüz Çocuklar projesi ile Trabzona giden 5.000 Ermeni çocuğun akibeti ne oldu?
Nerde bu çocuklar?
Trabzona yerleşen 5.000 Ermeni Gürbüz çocukların, Kimi bakan, kimi iş adamı, kimi imam, kimi başbakan olmuş olabilir mi?
Bilgisel olarak devam etmiş merak eden araştırıp okusun.
Günümüz siyaset, ticaret ve bürokrasisinin TÜRK DÜŞMANLIĞINI anlamaya çalışanlar için bakacakları ilk yer KÖKENDİR, TÜRK TÜRK’E düşman olmaz hele ki ATATÜRK’E hiç düşman olmaz.
TÜRK’E düşmanlıklarını ya siyasi kimliklerle yada dinle yapıyorlar.
Geçmiş Gelecektir diye boşuna yazmadık.
Ne kadar geçmişe gidersen git bir TANRI’YI bir de TÜRK’Ü görürsün..!!
ANLADINIZ MI ARAP SEVER SİYASAL VE PARASAL İSLAMCI SAHTEKAR ALÇAKLAR.
BİZ SİZİ ÇOKK İYİ TANIYORUZ...
NOGAYTÜRK