- 2046 Okunma
- 17 Yorum
- 24 Beğeni
Özledim Seni Annem...
Dönüp de geriye baktığımda, bu fâni dünyayı varlığıyla şereflendiren en güzide ve yegâne annemin hâlesi ufkuma düşüyor.
Annem,
daha ilk hayat sayfamda onca güçlüğün arasında elimin üstüne ellerini koyarak güçlüklere karşı korkmadan beni rüzgâra bıraktın.
Kendine ait yaşayamadığın hayallerini yaşamam için sürgülü kapıları yıkarak yol açtın.
Güneş alnını kavururken hiç şikâyet etmeden sakinliğinle, yoruldum diyenlere inat ninniler söyleyen sesin göğe uzandı.
Bilirdin sığ ırmağın ne zaman coşacağını, onca cefa çekerek beklerdin toprağın suyla buluşmasını...
"İhtiraslar uğruna kendi güzelliğinden başı dönenlerden olmayın, her şeyden önce kalbinizi sevin. Kalbiniz gizli saklı hazinenin en şuurlu seyircisidir. Sevgi tohumları ekin" derdin
Annem,
sen yoksun. Bu anneler gününde ben, küçük kızın Ümmühan seninle sohbet etmeyi çok özledim. Bulutlar geldi, gökyüzüne onları bakarak ağladım.
Nerdesin...
Ümmühan YILDIZ
YORUMLAR
Bizim de gideceğimiz yerde nur içinde yatsın...Cümlesine rahmetle...
Dua ile...
Ümmühan Yıldız
Tek gerçek bizim de gideceğimiz yer orası. Düşünüyorum iyilikler güzellikler varken. kötü olmak niye.
Yürekten âmin🤲
Çok teşekkür ederim.
sessiz şiirler
....Birgün gideceğimizi düşünmek gerçekten iyiliği,güzelliği aramaya,kötülükle,haksızlıkla uğraşmaya sevkediyor insanı...En azından kendi çapımda...Hergün bir iki doz ölüm şurubu alıyorum...
İyilik,güzellikler dolsun ömrünüze...Sağlıcakla...
Ümmühan Yıldız
Teşekkür ederim
Selamlar
Kıymetli annenize rahmet dilerim Allah'tan
Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket
Anneler Gününüzü tebrik ederim
Selam ve saygılarımla.
Ümmühan Yıldız
Yürekten âmin,
Çok teşekkür ederim
Saygılarımla sevgiyle selamlar
Allah rahmet eylesin. Mekanı cennet olsun. Evet, annesizlik çok zor amma dünyaya sizin gibi bir değeri armağan etmiş. Amnesizliğin acısını, en çok annesini kaybedenler anlar. İçimi kanatan şiirsel bir yazı okudum sayfanızda sayın üstadım. Saygılarımla.
Ümmühan Yıldız
Çok teşekkür ederim.
İyi hafta dileklerimle,
Saygılarımla selamlar.
Ümmühan Yıldız
Çok teşekkür ederim.
Mutlu haftalar olsun dileklerimle
Sevgilerimle selamlar
Hayatta en şanslı olduğum bir kaç konudan başında gelir; bir çok kadının bana annelik yapması. Hem de annem sağ ve onun dizinin dibindeyken. Halalarım, teyzem ve yengelerim. Yaşı fakt etmez. Hepsinin emeği çoktur bende... Öyle yedirip içirmek değil sadece, düpedüz annelik yaptılar... Sevgi ve şefkatlerini hiç eksiltmediler. Hepsine minnettarım, benim ben olmama kattıkları değerler için.
Ama her şeyden önce annem... Saf, duru, pırlanta gibi ışıl ışıl ve kıymetli. Anne olmanın yanı sıra insan olmayı, merhameti, sevmeyi, sevilmenin değerini, eşitliği, ilgiyi, kendisinin içi kaynarken bile evlatları için kendinden vazgeçebilmeyi öğretti hep.Tıpkı her anne gibi...
Bir de yukarıda saydıklarımın yanında başka bir kişi daha vardır beni ben yapan. 24 yaşımın sonlarına kadar annemin eli ve kokusu sinmiştir hep üzerime de 25 yaşımın başlarından itibaren vefat ettiği güne kadar da annem kadar annem bildiğim kayınvalidem... Eksikliği hâlâ dolmaz içimde ikisinin de...
Şu anda bunları yazmak bile çok zor. Burada kesmem lazım. Yazamıyorum daha fazla...
Özetle bu yüzdendir kendimi şanslı saymam...
Başta özlem ve rahmetle andığım kendi annelerimin, siz değerli kalem Ümmühan hanım, göçüp giden rahmetli anneniz olmak üzere her annenin ellerinden ve yüreklerinden öpüyor, baş tacı yapıyorum.
Tüm annelerimizin anneler günü yerine ömür boyu süren annelik günlerini kutlarım.
Değerli, özlem ve vefa dolu yazıydı...
Selam olsun kaleminize...
Ümmühan Yıldız
Babam evlatlarına karşı çok duygusal bir adamdı. Babam düzgün karakterli adam gibi adamdı.
Babası evin tek evladıydı, dedesi de annesinin yedi dayısı istiklal ve Çanakkale harbinde şehit düştüler. Annesinin de hiç kimsesi yoktu. 13 yaşında evlendirildi 15 yaşında baba oldu. Yatalak halasını, yatalak annesini yıllarca sırtında ve at üstünde taşıdı. Öyle bir adamın evladı olup ta insan sevgisini bilmesem bu benim ayıbım olur…
Ben yanımda sevgiyi bilen insanlar olsun isterim. Sevgisi yapmacık olanları tanıdığım an etraflarından uzaklaşırım. Etrafıma da almam.
Günaydınlar
Yorum için çok teşekkürler yoğun üstü yoğun bir haftaya başlıyorum. Dua.
Size mutlu haftalar dilerim
ersinbaşeğmez
...
Olric...
Bugün gökten ne kadar çok Yıldız'a ses veriliyor olric... Aklıma karlı kayın ormanı geldi, hani aşık Veysel söylüyordu... Ben kaçtıkça olric üzerime üzerime geliyor, tüm perdelerimi çektirmiştim halbuki olric...
Az önce manava gidemedim olric... Fiyatlar almış başını gidiyor göğe bugün göğe ses verenlere eşlik edememek için sanırım.. Kızıl mı akar sorusu şu an memleketimin baş sorusu olric sen söyleme bilmiyorsan cevabı kızıl mı akar kırmızı mı yoksa al mı Kızılırmak,,, nasıl akar göğün katmanları a doğru ki daha önceden sorduğumuz soruya halen cevap vermediği için buralardaki basamaklarını en altında bekleyen Ümmühan kızımızın annesine seslenişi yüreğimi dağladı olric ki bilirsin ben asla olmasa da never kimselere olumlu/olumsuz tepkilemelerde bulunmam, bulunamam olric, ürkerim, korkarım hain kurdun dişlerini topluma geçirmesineden...
Getir olric yalnıziçilmeyen sıvımı ve dilimle havayı herkes göğün cennet kısmında yatan, bekleyen annelerinin seslerini duyup sıcaklıklarını hissetsinler olric...
...
ablaların içinde en azimlisi olan Ümmühan ablacıgım,
Yazamayanyazar sizin yazınızdan sonra ses vermeden susmadı. İlk defa memleket meselelerini güzelce dürüp çekmecede oğuz amcamın tutunamayanların üzerine koydu. Annesine bir şeyler söyledi. Anlatamadıkça sustu. Bana bile bakmadı, aynayı sildi durdu.
Ablacığım, sen ne yazdın öyle. İnşallah sen de konuşup hasret gidermişsindir ellerini bolca öpemediğim annenle...
Yazamayanyazarın bir çok ablası olan olricten biricik ablasına
Olric bırak duygusal şarkıları. Hadi olric koy şuraya Ahmet Kaya'dan saçlarına yıldız mı düşürmüşler şarkısını ve bir sigara getir bana... Ciğerimin dumanı beni anneme ısmarlasın olric..
Ümmühan Yıldız
Bütün gün: tesadüfen tanıdığım özel günlerde, özel olmayan günlerde sürekli halını hatırını sorduğum birkaç babaanneye uğradım. Evime dönerken herkesin elinde çiçek, anneleri yanında o anda yaşadığım hüzünlü hislerimdi…. Çok şey düşündüm az şey yazdım.
Tutunamayanlar serisi güzel gidiyor Usta
Saygılarımla selamlar
YAZARAK KONUŞMALARINIZ ÇOK DİKKAT ÇEKİYOR…
DOSTLUKLARIN YÜZ YÜZE OLMAYACAĞINI KANITLAR NİTELİKTESİNİZ
Dünyanın inci güzelliğine sahip olan kardeşim. Annen alnının ortasında merhamet nişanesi, sen de ona benziyorsun. Kalbimizdesin.
Abin,
karasahin 64 tarafından 8.5.2022 22:38:28 zamanında düzenlenmiştir.
Ümmühan Yıldız
Teşekkür ederim. Yıldız ablama selamlarımı söyle..
Mekanı cennet olsun inşallah annenizin
Ve anneciğimin.
Tüm Annelerin anneler günü kutlu olsun
Sabah uyandım ve gözlerim aradı annem seni
Sesini duymak istedim elim telefona gitti
Sonra melek olduğunu hatırladım
Ve kanatsız uçmak harcınmıydı dedim
Dökülürken gözyaşlarım, annem sözcükleri suskun dilimden
Minik bir yağmur damlası "anne günaydın,
Hadi kalk sana kahvaltı hazırladım,
Sen mi? Hazırladın dedim
" Evet anneeeeeeee
Bu gün anneler günü derken gözleri ışıl ışıl"
Haa masayıda güzel hazırlamıştı
Sadece buzdolabında bulunan hazır kahvaltılıkları koymuş,
Çay bardağı çatal bıçakta var
Ama çay yoktu
Gülümsedim
"Çay yapamam ki" derken utangaç
Şimdi annesiz, anneler olmak
Bir yanımız hüzün
Diğer yanımız gökkuşağı gibi rengarenk
Yazı için kaleminize sağlık olsun diyorum
Ve öpüyorum annesiz tarafınızdan
Sizin gibi güzel bir insan, güzel bir kalem, güzel bir karekter yetiştirmiş
Annem vefat ettiğinde bu siteye üye olmuştum paylaşım yapmak için
İyi ki gelmişim dediğim ve sizi okumak nasip olduğu için bir tarafım hüzün olsa da sizi tanımak mutlu ediyor beni
Allah razı olsun annenizden
Peygamber Efendimize komşu eylesin inşallah
Sevgilerim sarılsın yüreğine
🖤
Ümmühan Yıldız
Bugün salya sümük günüm.
Binlerce kez dualarına dualarımı katarak binlerce kez âmin diyorum. Âmin.
Yağmurun güzel annesi, defterin hüzünlü prensesi seviyorum seniiiii
Mekanı cennet olsun İnşallah.
Her anne evladının dünyadaki cenneti bu bağlamda mekanı cennet olsun ebediyete intikal eden tüm annelerin.
Sevgimle kıymetli arkadaşım
Ümmühan Yıldız
O kadar güzelsin ki..
İnsanların birçok olaya gözlerini kapatırken siz bu hayata tutunabilmek için ne yaşarsanız yaşayın en güzel tarafından bakmaya çalışıyorsunuz.
Sevgilerimle.
Annelerin ne kadar güzel ne kadar özel olduğunu görmek istiyorsak biz çocukların özlemlerine hasretlerine bakınca daha da iyi anlıyoruz. Ahirete göçenlere Allah rahmet eylesin yaşamını sürdüren annelere de sağlıklı ömürler versin. Çok güzeldi emeğine sağlık Ümmühan hanım kaleminiz susmasın
DADAŞIM tarafından 8.5.2022 21:21:40 zamanında düzenlenmiştir.
DADAŞIM tarafından 8.5.2022 21:21:53 zamanında düzenlenmiştir.
Ümmühan Yıldız
Saygılarımla sevgiyle selamlar
Annelerin ne kadar güzel ne kadar özel olduğunu görmek istiyorsak biz çocukların özlemlerine hasretlerine bakınca daha da iyi anlıyoruz. Ahirete göçenlere Allah rahmet eylesin yaşamını sürdüren annelere de sağlıklı ömürler versin. Çok güzeldi emeğine sağlık Ümmühan hanım kaleminiz susmasın
Ümmühan Yıldız
Çok değerlisiniz.
Yürekten âmin.
Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla sevgiyle selamlar.
Özlenmez mi anneler hele de erkenden aramızdan ayrıldıysa... Kutlarım anlamlıydı...
Ümmühan Yıldız
Yürekten âmin.
Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla sevgiyle selamlar.
Ümmühan Yıldız
Yürekten âmin.
Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla sevgiyle selamlar.
Ben zaten ne zaman bir hüznü okusam düğüm düğüm olur boğazım gözlerime kara bulutlar çöker yine öyle oldum ne diyelim bu güzel yazıyı ve sizi anneler gününüzü kutluyorum
Ümmühan Yıldız
Ablam yatılı okulda okuduğu zamanlarda babam, ablama mektupları gözü yaşlı yazardı. Babamın ağlaması insanlığının büyüklüğünü gösteriyordu. Benim gözümde de babamın çok güçlü adam olduğunu hissettirirdi. Öyleydi
Duyguları cesurca söyleyebilen insanlar güzel insanlardır.
Güzel insan toprağım İbrahim Bey.
Çok teşekkür ederim
Saygılarımla sevgiyle selamlar
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaAllah...Sizinde Anneler gününüz kutlu olsun... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık üstadem güzel ve manidar bir yazı Tebrik ederim... Saygılarımla...
Ümmühan Yıldız
Yürekten âmin.
Çok teşekkür ederim.
Saygılarımla sevgiyle selamlar.
Tanrıdan rahmet diliyorum vefat eden tüm annelerimize ve berabarinde sizin de annenize Ümmühan hanım
Duygulu anne kokan bir yazı olmuş
Sizinde anneler gününüz kutlu olsun
Kutluyorum kaleminizi
Hep güzele iyiye
Ümmühan Yıldız
Doğurmuş, doğurmamış tüm çocukları sevgiyle bağrına basmış, koca yürekli annelerimizin, annenizle birlikte anneler gününü kutluyorum.
Çok teşekkür ederim.🌷🦋🤍🤲
Özledim seni annemm...
Nurlu yüzünü özledim.
Özlemin adı sensin, varlığı özledim....
Göğsümü döver hasret, nefesini özledim
Kulağımda çoğalan o sesini özledim....
Bacım yüreğimin ağladığı yerdesin, bendesin, seninleyim....🧡 🧡
Ümmühan Yıldız
Kocaman yürekli ABLAM,
Benim için, kelimelerin ötesinde sevgisin.
Ağaçsın, meyvesini bölüşen.
Topraksın, kardeşlerini bağrına basan.
Güneşin, üşüdüğümde ısıtan.
Annemden sonra annemsin elimi tutup bırakmayan...
Seni seviyorum, seviyorum seni.
Annelerin günün kutlu olsun.🌺🌸🦋🌼🌷🥰😘😘😘
Ümmühan Yıldız
"Cennet annelerin ayakları altındadır" sözünü söylemiş Peygamberimiz.
Dünya üzerindeki tüm annelerin, annelerin gününü kutluyorum. Ebediyete intikal etmiş tüm annelerimize dualarımı gönderdim. Mekanları cennet olsun.
Toprağım seni seviyorum.
Sağ olasın.