- 311 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aşk ve Düşünceler
Derdinmi var dostum anlıyorum seni bazı insanlara kırgınsın bu aralar biliyormusun sen en çok ben anlıyorum saffet! Derdin var kimse dinlemiyor ağlıyamıyorsun akıtamıyorsun göz yaşlarını geceleri dalıp dalıp gidiyorsun düşüncelerin içerisinde boğuluyorsun değil mi saffet nerden biliyorsun diye sorma çünki bende senin gibiyim bu aralar saffet ben birini sevdim saffet madem dertleşiyoruz bende anlatayım derdimi müsade edersen dediğim gibi ben birini seviyordum saffet benim kalbimi çok kırdı gecelerim zehir oldu onun yüzünden değer mi diye soracak olursan saffet onun gözlerine her şey değer ben kendi kendime yaptım saffet o sevmedi ben sevdim üzülen ben oldum o bana git demediği için bende sürekli peşinden koştum git deseydi ne değişecekti diye soracak olursan saffet bilmiyorum gitmezdim heralde git deseydi bile gidemezdim çünki birine bağlanabilirmiş saffet insan uzaktan belki farklı bi şehirden olsada bağlanabilirmiş hiç elini tutmasada hiç gözlerine bakmasada bağlanabilirmiş mesafeler aşka engel olmamalı be saffet ben öyle düşünüyorum en azından hatta mesafe ilişkileri ilişkileri güçlendirmeli çünki düşün saffet sen ayrı şehirdesin o ayrı ama ikinizde birbirinize ihanet etmiyorsunuz bunu günümüzde yan yana duranlar bile başaramıyor malesef neyse saffet ben yoruldum beni dinlediğin için teşekkür ederim sana sende olmasan derdimi dinleyen yok iyi geceler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.