GÖÇ...
VARLIĞIMIZA YÖNELTİLEN KORKUNÇ SİLAH:
SIĞINMACI AKINLARI.
ONLAR, Türkiye’ye sığınmak için değil, işgal için geldiler.
ONLAR, sığınsınlar diye değil, yurdumuzu işgal etsinler diye gönderiliyorlar.
MİLYONLARCA Suriyeli, Afrikalı, YÜZBİNLERCE Afganlı…
Bir İSTİLA, bir İŞGAL…
Şu anda bile DEVAM EDİYOR.
Sanki ASKERÎ BİR ÇIKARMA, bir tür İNSAN SEVKİYATI yapılıyor.
CUMHURİYETİMİZİN, birliğimiz, bağımsızlığımız BÖYLE TEHDİT, böyle SUİKAST görmedi!
M. K. ATATÜRK: "İNGİLİZLERİN -bugün ABD’nin de- DÜZENLEDİĞİ PLANIN ESAS HATLARI, önce milleti ’İç Nifaka’ düşürmekti.
İngilizlerin bu nifak siyaseti, kendini hep bölme ve parçalama çabası şeklinde göstermiştir.
Bu çaba yalnız dinsel planda kalmamış, etnik gruplar arasında da uygulanmıştır. NİFAK SİYASETİ, EMPERYALİZMİN, sömürge ülkelerde her türlü direnci kırmak için BAŞVURDUĞU DEĞİŞMEZ ARAÇTIR."
M. K. ATATÜRK: "Eğer her dediğine boyun eğerseniz, düşmanın ihtiraslarının önüne geçemezsiniz. Bize birçok iyilik vadeden bir devlet, karşılığında bizden ne istiyor, hangi menfaatleri bekliyor, bu mutlaka hesaba katılmalıdır. YABANCILARIN GÖSTERDİĞİ YOLDA KURTULUŞ ÇARESİ ARAMAK ABESTİR ve sonu mutlaka HÜSRANDIR."
TÜRKİYE CUMHURİYETİ ’Nİ, İÇİNDEN OYARAK ÇÖKERTMEK İSTİYORLAR.
EMPERYALİSTLER ve İŞBİRLİKÇİLERİ, bu amaçla birçok sinsi araç kullandılar. Kuşkusuz YENİ YÖNTEMLER geliştirmekten de geri durmadılar. İşte bunlardan biri de TÜRKİYE ’YE YAPILAN ‘ SIĞINMACI ‘ SEVKİYATLARI ’dır, GÖÇ MÜHENDİSLİĞİDİR.
GÖÇ ve SIĞINMACILIK 21’inci yüzyılda ülkelerin güç mücadelesinde kullandıkları EN ÖNEMLİ bir SİLAH HALİNE GELMİŞTİR.
GÖÇ artık bir etik sorun değil ASKERİ ve POLİTİK BİR SİLAH olarak görülmektedir.
BU İSTİLANIN İLK HEDEFLERİNDEN BİRİ DE TÜRKİYE ’DİR.
GÖÇ MÜHENDİSLİĞİ bugün EMPERYALİZMİN bir iç savaş ve yıkım PLANI olarak kendini gösteriyor.
ABD ve AB tarafından ülkemizde sahnelenen “ GÖÇ MÜHENDİSLİĞİ ” OYUNU, Cumhuriyetin kuruluşundan bu yana TÜRKİYE ’NİN VARLIĞINA yönelik en ciddi TEHDİTTİR.
Ülkemizde bir SAVAŞ SİLAHI olarak stratejik ‘ GÖÇ MÜHENDİSLİĞİ ’ YÜRÜTÜLÜYOR.
ABD, Türkiye Cumhuriyeti’ni yıkıp ‘ FEDERE İSLAM DEVLETİ ’Nİ kurma HEDEFİNİ siyasal yollarla başaramadığı takdirde bir İÇ SAVAŞ TEZGÂHLAYACAKTIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.