- 401 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
BABAMA MEKTUP - 10
... Sevgili babam,
... Sen gittin gideli bayramlar geliyor ve bayramlar gidiyor. Her gelip giden bayram benim yüreğimde sana olan özlemin yarattığı yarayı yeniden kanatıyor ve içimi acıtıyor.
... Aslında sensiz geçen bayramların bana nasıl bir işkence olduğunu daha önceki mektuplarımda yazmıştım babam. Ama sonradan yaşadığım acılar bu işkenceyi arttırarak devam ettirdi. Senin yokluğuna alışayım derken üç yıl sonra Sadettin ağabeyimi, ondan altı ay sonra da Aysel ablamı bir trafik kazası sonucu yanına gönderdik. Aradan yaklaşık dört buçuk yıl sonra da Selahattin ağabeyim geldi yanınıza. Hepsini kendi ellerimle verdim kara toprağa. Yaşadığım bu acılar sonunda yoruldum ve 2004 yılı Ağustos ayında emekli oldum.
... Bu arada oğlum Tuncay evlenmiş ve 2003 yılında torunum Ozan Deniz dünyaya geldi. O acılarıma ilaç olur derken, 2011 yılında Ozan’ımın annesi kanser illetine yenik düştü ve o da sonsuzluğa göç etti. Bayramlar ise yine özlem ve acılarla geçmeye devam etti. Gelen her bayram sizlere olan özlemimi daha da arttırıyor, acılar içimi daha çok yakıyordu. Artık bayramlar hiç gelmesin ve içim yanmasın demeye başladım.
... Yaşam böyle sürerken oğlum Arda evlendi ve Fırat adında dünya tatlısı bir oğlu oldu. Fırat acılarıma yeni bir ilaç olmuştu sanki. Ama ne yazık ki benim çilem dolmamış meğer.04 Mart 2022 tarihinde en küçük ve en uçarı kardeşimiz Metin’i de yolladık yanınıza. Geriye kala kala yedi kardeşten sadece üç kardeş kaldık. Buna yürek nasıl dayansın be babam? Babam inan ki artık bayramların gelmesini istemiyorum. Diyeceksin ki; " Oğlum, bizi sizlerden biz bayramlar ayırmadı ki. Bizim yaşam süremiz bu kadarmış ve biz de yaşama veda ettik. " Bunu ben de biliyorum sevgili babam, ben de biliyorum. Biliyorum ama o bayram buluşmalarındaki sizlerin yokluğuna katlanamıyorum. Hep o kalabalık ortamdan kaçmaya çalışıyorum ve bazen de kaçıyorum. Yaşım yetmiş olmuş, bu yürek artık dayanmıyor be babam. İnan ki dayanmıyor.
... İşte bak yine sizlerin aramızda olmadığı bir bayram ve yine o özlem, yine o acı. Yanımda sevdiklerim olmayınca bayram benim neyime ki. Sevgili babam, hepiniz gittiğiniz o güzel yerde huzur içinde uyuyun. Yattığınız yer ışıklarla ve çiçeklerle bezensin. Bayramınız kutlu, mekanınız cennet olsun. Hepinizi ayrı ayrı özlemle öpüyorum sevgili babam.
03.05.2022
Oğlun Selamettin
Erenler / SAKARYA
YORUMLAR
Selamettin PULAT
Selam ve saygılarımla kalın.