- 666 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
MONİCA DAN MEKTUPLAR: (1)
Monica
Facebook’ta arkadaşsınız 1Haziran 2018
Merhaba sevgili arkadaşım geç cevap verdiğim için özür dilerim, umarım hayat sana iyi davranıyordur? Cevabınız için sevindim, sayfama geldiğiniz için çok teşekkür ederim. İyi bir ilişki ararken profilinize rastladım size hayran kaldım…
Kendimi sana tanıtmama izin verin lütfen!.. Benim adım Monica, bekarım, Houston Texas vatandaşıyım, Amerika Birleşik Devleti, adına barış misyonuna atandım.
Afganistan’dayım, görevim gelecek ayın sonuna da dolacak, ülkeme geri döneceğim. Ebeveynlerimin tek çocuğuyum ve hem ailemi hem de babamı kaybettim, babam orduya katıldığım yılda öldü… Sonra annem de öldü…
Sizinle iyi arkadaş olacağımı ümit ediyorum… Birbirimizi daha yakın dan, daha derinden tanımak İsterim!.. Sizinle iyi bir ilişkiye iyi bir tanıtımla başlamak zorunda olduğuma inanıyorum. Bu yüzden lütfen bana kendinizi uzun uzun anlatabilir misin?..
Hangi ülkede yaşıyorsun? Evli misiniz, yoksa bekar mısınız? Ne iş yaparsınız? Çok soru sorarak, sizi daha iyi tanımak istiyorum!.. Ülkeniz ve kendiniz hakkında bilgi verin!.. Bende kendimi size çok anlatacağım…
Kalbimin sizi tanımak için sevinç ve mutlulukla dolu olduğunu söylemek istiyorum ve bu yakınlığı sürdürmemizi isteyeceğim!.. Umarım kabul edersiniz?.. Umarım ki bu bizi daha iyi bir geleceğe götürecektir…
Tanrı’nın bizi koruması için dualarınıza ciddi olarak ihtiyacımız var. Kendine çok iyi bak!.. Güzel bir gün geçir olur mu?.. Monica
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.