- 197 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ben MEHDİNİN geleceğine inananlardanım...
Ben MEHDİNİN geleceğine inananlardanım...
Adam demişki Mehdi inancı tembellerin umudu...Tembeller yani bozuklar her inancı bozduklrı gibi mehdi inancını da bozmuşlar...diye inanmamam bir başka bozukluk...Esmaya bir savaştır...çünkü Adl sıfatlıdır Allah...Hakkettiğini verir yani hakkettiğimizde mehdiyi de gönderir...Firavuna karşı hz Musayı göndermiş Nemruda karşı hz İbrahimi göndermiş ateşi hiçe almış hz İbrahim ve görevine öylesine razı olmuş...Kutsaldı o görev çünkü...ve ateşi serin oldu...cehennemin kapıları ise kapandı hz İbrahime...
Evet...Ben "mehdinin geleceğine inananlardanım"isteyen şii desin çünkü her firavunun Musası var.Nemrudun İbrahimi...Mehdi zahmet çekecek...hz Musalar gibi hz İbrahimler gibi hz Muhammet gibi...çünkü adl sıfatlıdır Allah .Müşrik güçlü küresel müşrik güçlü...
Evet...Deccal öldürülünce rızıklar bollaşacak...yani kıtlık bozguncuların makam sahibi olduğunda artar..bozguncular sebebiyle ceza gelir
Evet "üzüm suyu bozulunca"içmelik değil çöpe dökülmelik olur...İnsanın bozuğu yani mürted ölmeli der fıkhımız...Müşrik ise cizyeye mahkum olmalı der fıkhımız...fazla hak elde etmişler günümüzde cihadın hakkını vermedik yani ve cihad imtihanından dolayı cehennemi hakkediyor müslümanların çoğunluğu...ama takdir Allahın...
Her şeyin bozuğu çöplük...adamın sabrı da şükrü de kadere rızası da vahdet inancı da çöplük...kilise teslise vahdet diyor...bu inancın mantığı da kendisi de bozuk...adam ben Allahın parçasıyım diyor vahdet-i vücud inancını bozuk anlıyor...ekmel tefsirden cahil çünkü...Yaradan yaradılan farkını hiç sanıyor...ve zaten Allahın zatı sudur etmez...sudur etmeyenin parçası olmaz oğlu olmaz eşi olmaz...
Adam cihaddan kaçmaya cihad diyor sabır diyor...oysa güzel sabır cihada sabırdır...güzel şükür de cihada şükürdür...cihadın yoksa şükrü hakketmiyorsun cezanı bekle...cihada şükürdür şükür...zekatta bir cihaddır zekat verdiğine kulluk yaptığına cihad yaptığına şükret...ve şeytan fakirdüşeceksin diye aldatmak isteyecek sabret...aldanma...sadece müşriklerin aldatmasına sabır güzel sabırdır çünkü...Asimile ve aldanış sabır değil...gizlilik de sabırdır...müşrikten gizlen ama asimile olma...asimile olman bozulmadır sabır sandın...
Sabrı yanlış yerde kullanmak da bozmaktır...bozuk mantıktır..."Amerika Türklere muhtaç...çok çok tavizler verecek...İrandan uzaklaşırsak..."ehven-i şerri seç sabır budur...bozuk mantığı seçmek sabır değil...bozuğu seçmek sabır değil...adam kader rızayı seçiyor...ama Allah ondan sadece razı olacağı işlere sarılırsa razı olur...ehven-i şerri seçisine razı olur mesela...ama görevden kaçmışsa hakketmişse kaderi...şeytan hz Ademe kiniyle cehennemi hakketti...müşrike sevginle de cehennemi hakkedersin kaderden razı olman tevvab düşmanlık hükmende olur...yani asilik olur...tevvaba asisin sen kadere razı olmak başka şey...kadere rızan da asilik senin...bir esmaya asilik tevvab sıfatına asilik...yani...esmaya asiliğe cahilliktir demek cahilin "Allahtan razı oluşu" Allahı kafasına göre tanımasıdır..."ha şarabı öpüp alnına koydun ...ha "Allahtan razı oldun" bozuğu seçmek bozukluktur ancak ehven-i şer olduğu için şerri seçmene hak var İslam fıkhında...
Evet Mehdiye en çok fıkıhçılar karşı çıkacaklar...bu yaptığın hırsızlık diyecekler ama hırsızlık da niyete göre güzel ve çirkinlik kazanır kendisi çirkin değil...Mehdi iyi niyetli öldürecek iyi niyetle çalacak...her eylem, hali fikri planı senoryosu komplosu...tuzağı...iyi niyetten sudur edecek duygusu da...İyi niyet ahlaksızlığı bile güzelleştirir...çünkü ehven-i şerdir...şerri seçme hakkını verir İslam fıkhı iyi niyetliye...domuz eti bile yersin ölmemek için...iyi amaç ahlaksızlığı seçme hakkı verir...Allah sadece kul olanı sever...ahlaksızlık esma öğretilerinden ve ekmel tefsirden öğren...asilik yoksa Allaha o ahlaksızlık değildir...Merkeze Allahı koy...örf ve adeti toplumu ilahlaştırma...mezheb görüşlerini ilahlaştırma bu ahlaktır deme asiliğe...bu sabırdır bu şükürdür dediklerin çirkin sabıe çirkin şükür çirkin mehdi inancın da rıza inancın kanaatin de...ekmel tefisle kavga ediyorsa esma ile kavga ediyorsa...Mehdi esmaya yönelecek...mezhebliler onu asi sanacak ve onunla uğraşacaklar...hz İsayla da yahudi alimler çok uğraştı...
Ben MEHDİNİN geleceğine inananlardanım...
Evet...İslâm Tarihinde Mehdîlik Hareketleri. Mehdî kelimesi, Muâviye b. Ebû Süfyân’ın ölümünün (60/680) ardından çıkan iç savaşlar sırasında “İslâm’ı aslî hüviyetine kavuşturacak olan beklenen idareci” anlamında kullanılmaya başlanmıştır...
Evet...Yaygın geleneksel inançlar ve cereyan eden olaylardan etkilenen Mehdîlik düşüncesi Hz. Îsâ’nın mehdî olduğu, Kahtânîler’den insanları asâsıyla yola getiren bir kimse çıkmadan kıyametin kopmayacağı gibi haberlerle desteklenmeye çalışılmıştır. Özellikle İbnü’l-Eş‘as’ın 80 (699) yılındaki isyanından önce yayılan rivayetler sebebiyle bu kişi Kahtânî ve “Nâsırü’l-mü’minîn” diye anılıyordu (Mes‘ûdî, s. 314). Bu arada Emevîler’e sadık bir belde olan Humus’ta mehdînin Kureyş’ten geleceği, fakat Yemen asıllı olacağı düşüncesi yanında Basra’da Ömer b. Abdülazîz’in mehdî olduğu kanaati de yayılmıştı.
Evet...Abbâsîler, başlattıkları ihtilâl hareketini mesîh beklentileri ve Ehl-i beyt’ten dinî alanda ıslahat yapacak ve adaletli bir idare kuracak kişiyi iktidara getirme düşüncesiyle desteklediler. İlk Abbâsî halifesi Ebü’l-Abbas, 132 (749) yılında Kûfe Mescidi’nde yapılan merasimde kendisini mehdîye verilen yaygın sıfat olan “Seffâh” lakabıyla tanıttı, şair Sudeyf de ona Hâşimîler’in mehdîsi diye hitap etti.
Hâşimîler’in mehdîsi var her ırkın da mehdisi var...günümde de ırkların...mehdileri var...mehdilik hareketleri kurtuluş hareketleri her ırkta da var günümde de... evet...İslam doğru kavgansın diye bir ilmi çalışma ve siyasileşme işleri fealiyetleri...örgütleşmeler devletleşmeler var...
Gelelim ahir zaman mehdisine...
Evet...hadisçilerden Taberânî, Hâkim ve Beyhakī’nin eserlerinde yer alan haberlerle mehdînin âhir zamanla ilgili rolü pekiştirilmiş, Hz. Îsâ gökten indiğinde mehdînin İslâm toplumuna hâkim olacağı, namazda imâmet görevini yerine getireceği, daha sonra liderliği Hz. Îsâ’ya teklif edeceği, deccâlin öldürülmesinde ona yardım edeceği Sünnî çevrelerde umumi kabul gören bir inanç olmuştur...
Evet...İsmâiliyye mensupları İsmâil’in ölmediğini, geri dönerek dünyayı ıslah edeceğini ileri sürmüşlerdir.
"Her nefis ölümü tadacak ama zamanı hz Azrailin ölümüne kadardır bu ölümü tatmanın...denilirse ayetle kavga yok olur...bazıları bu ayetle bu inanca karşı çıksa da tasdik edilmese ayeti inkar gerçekleşmez bu da bilinsin..".hz İsa için de ölmedi denildi"
Evet...İslâm dünyasında özellikle buhran ve sıkıntıların arttığı dönemlerde kendilerini mehdî olarak tanıtan kişiler ortaya çıkmış, bazıları da çevresindeki insanlar tarafından mehdî ilân edilmiştir.
Müşrik küreselcilerin seçtiği kişiler de mehdilik inancını kullanırlar günümde ama anlaşılır...
Evet...XIX. yüzyılın sonlarında Afrika’da sömürgeciliğe karşı çıkmak ve İslâm’ı yaymak için mehdîlik düşüncesinden faydalanan önemli bir hareket 1881’de Sudan’da Muhammed Ahmed el-Mehdî’nin liderliğinde ortaya çıkmıştır. Muhammed Cum‘a da 1941 yılında Nijerya’da Ijebu-Ode şehrinde mehdîliğini ilân etmiştir...
Müşrik küreselcilerin seçtiği kişiler de mehdilik inancını kullanırlar günümde ama anlaşılır...
Günümüzde de zaman zaman mehdîlik iddiasıyla ortaya atılan şahıslara rastlanmaktadır.İncelenmelidir...Mehdide bulunması gereken özellikler belli çünkü...
Evet..."Tembelliğin adını mehdi,koyma ama torpilin adını şefaat koy...bir kertenkele öldürene 100 şehid sevabı ver ama müşrikin küreselleşmesiyle savaşana daha büyük ödül... sevab vadelirdi de de...300 salâvat okuyana cennet vaded ama Allah’ın esmasının sudur ettiğini de savun...kerten kele şerrinden insanlığı kurtarmakla müşrik küreselciden kurtarmak aynı mı...diye sor ve değil de...Korkaklığı zemmet...habilliği sevdir kertenkele öldürmekten daha ziyade...mantık bozulmasın akıl körleştirilmesin...dolandırıcı mehdilere kapılar kapansın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.