- 240 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GERÇEKLER
Evet; İngiliz Yahudileri diyor ki Osmanlıyı biz yıktık, Türkiye’yi biz kurduk. İngilizlerin başkanı Chorcil ise Türkiye’yi biz kurduk ve yönetimini’de biz belirledik. Kimin söylediği doğru veya yanlış önemli olan biz bu gerçekleri ne zaman öğreneceğiz. Bizim yaptığımız sözde demokratik seçimler, hikâyeymiş demiyoruz durum ortada.
Biz Türkiye’yi kurduk diyenlerin seçtiklerini seçmişiz yıllarca. Arada bir Müslümanlığı ağır basanlar çıkmış sada, darbelerle asılmış veya ilaçlarla yavaş yavaş öldürülmüş. Rahmetli Özal zehirlendi kimin zehirlediği biliniyor. Ama bilmemezlikten geliniyor. Bu günden sonra ABD’nin başına geleceklerde bize uygulananların aynısı olacak. Sonra Çininde, başına gelecek... Ülkemiz zaten bunlarla mücadeleyi Necmettin Erbakan’dan beri sürdürüyor. 15 Temmuzdan sonra üstünlüğü ele geçirmeye başladık. Dışardan içeriden havlamaların artması ondan. Yalandan Türkler, yalandan Kürtler biz doğuluyuz. Bunların farkında olmamız bir şeyi değiştirmiyordu o zamanlar. Şimdilerde Boğaz içi Biden’ın paralı uşakları ve kendini medeni sanan cahil dünyadan habersiz kullanılan gençler. Kimi hava olun, kimi heyecan olsun, kimi biri iki kız tavların, kimi birkaç erkek avların, hayatın rezil gerçekleri. Gezi parkında gerçekte yaşananlar ortaya çıkarılmıyor.. Rezillikler hesapsız. Tecavüze uğrayanlara şikayetçi olmayın baskıları, olan rezillikleri saklayın duyurmayın.. Gerçek gazeteci görmek çok zor, her kes bir yerlere göbeğinler, uçkurundan, cüzdanından bağlı. Milli olanlarda gerektiği kadar cesur değil. Ara sıra ortaya çıkan üç, beş kişiyle bir şeyler öğreniyoruz... Çok az şeyler biliyormuşuz Meğer bildiklerimiz bilmediklerimizin yanında hafif kalıyormuş. Dün Sait Alpsoy araştırmacı tarihçi yazarı biraz dinledik. İnsan bu zalimlikleri yapanlara insan demez... Afrikalılara acıyorduk, meğer bizim ecdadımız da onlar kadar zulümler çekmişler, intikamlar almışlar. Bizi tarihten sildiklerini sanmışlar. Uyanınca geç kaldıklarını anladılar.
Şimdilerde çırpınıyorlar, tekrar sömürgemiz altına alalım diye, Pkk’yı kurdular, ters tepti biz her yönden güçlendik. Terör korkusundan, her an ölüm korkusuyla yaşayan doğulular dinine iyice sarılmak zorunda kaldı. Kimileri yerini yurdunu sattı büyük şehirlerde işleri ilerletti, kimileri yolunu kayıp etti, 15 Temmuzda uyanmak zorunda kaldılar. Sessiz ve derinden süren gerçek savaşlar devam ediyor. Biz kazanacağız.. Çünkü Hak yolda hakkını arayanlar asla kayıp etmez. Bilmeyenler öğrensin, gerçek tarihimizi bir okusun, çok şey öğrenir. Saklamak istedikleri gerçekleri, hainlerin havlamaları, ortaya bilmeyerek çıkmasına vesile oluyorlar.. 15 Temmuz uyanışın başlangıcıydı, ortası yakın güzel şeyler zorluklar aşılınca ortaya çıkar.. Hazırcılık, bitti emeğin karşılığını almanın zamanı yaklaşıyor... İNŞÂALLAH.. Oku rahmani ilimler için, değildir şeytani ilimler için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.