- 258 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
GÜNLERDEN AREFE...GÜNLERDEN BAHAR BAYRAMI...bir yanım bahar bahçe....bir yanım hazan...
1.05.2022
GÜNLERDEN AREFE...GÜNLERDEN BAHAR BAYRAMI...bir yanım bahar bahçe...bir yanım hazan...
Aslına bakarsanız, iki önemli günü bir günde yaşamak benim için anlamlı ve güzel olduğu kadar da hüzün verici...Çünkü, duygularım hep doruklara çıkar böyle günlerde... Ben en çok bugünlerde ne kadar kimsesiz olduğumu hissederim ve yaşarım. Ha çocuklar, torunlar aile tamam ama hüzün bir türlü bırakmaz peşimi.. Yaşarken öldü dediklerim gelir aklıma, bu kadar vefasızlık, nankörlük, sevgisizlik, riyakarlık daha yüzlercesi ...Bu kadar haksızlığa uğrayacak ne yaptım en sevdiklerime diye düşündükçe, kopar içimde en görkemli fırtınalar.. yakar yıkar ne varsa içimde.. O ,yüzden sevmem bayramları, o yüzden istemem özel günlerin gelmesini.. Travmalarım gelir aklıma, perişan olurum, aklımla oynar durur anılarım.. üzülürüm, ağlarım doyasıya, içim dışıma çıkar...Ben, o malum günlerin akşamlarında,sabahların ne kadar geç olduğunu, gecelerin ne kadar uzun olduğunu bir kez daha yaşarı. Her akşam kendime binlerce kere söz veririm, artık üzülmek yok, anılar yok, her şeyi arkada bırak, mutlu olmaya bak ,diye.. Ama nafile ..bu kalp beni hiç dinlemez ,her zaman olduğu gibi bildiğini okur..
Bu gün de olduğu gibi geldik iki önemli günü kutlamaya.. ama o hatıralar var ya.. ömrümü çalan yıllar.. gelir yüreğimin taa ortasına oturur...yaşarken sevdiklerini kaybetmenin acısı, kalbimi paramparça eder...Bu günde öyle günlerden bir gün...Hüzün yerleşmiş gözlerime bakamazken aynada, yüreğime ne diyebilirim ki..Her bayram da olduğu gibi ,bu bayramda da .Arefe günlerinde babamın mezarına gider dua eder, dertleşirim...ağlarım, anlatırım içimdekileri...Evime gelir biraz sakinleşince olur ,bir yanım bahar bahçe...bu kadar duygu değişikliği o kadar yoruyor ki, perişan olmamak elde değil.. Gel gör ki, gerçeklere ,yaşama dönersek hayat böyle bir şey.. acısıyla tatlısıyla ,tüm duygularıyla.. bir ömre her şeyi sığdırmak ne tuhaf şey..
Aslında kendi kendine yeten bir insan olmaktan ,dik durmaktan, doğrularınla yaşamaktan, bu hayatın keşmekeşinde kadın olarak var olmaktan ,ayakları üstünde kimseye dayanmadan yürümekten yoruluyor insan...Böyle düşünürken de kendime kızıyorum, yorulmak yok diyorum...Hayat her şeyi ile güzel diyorum.. Ne tuhaf değil mi ,insanın kendini böyle avutması mı diyelim, tesellisi mi diyelim.. Bu gün yaşadığım duyguları yazıya dökmek hiç de kolay değildi.. Ama bugünden hayata bir not düşmek istedim.. Yine de yüreklerimizde bahar çiçekleri açması dileklerimle ,her iki bayramınız da kutlu olsun, sevgiyle kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.