- 300 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EMEK
EMEK
Hemen her kavramın, algılanma/işlenme tarzının değiştiği, daha derin ve bütüncül bakmanin önem arzettigi günümüzde,Dünya Emek Günü’nün ilk ortaya çıkış nedeninin ötesinde, sadece iş gücü için ücret ödenen işçi statüsündeki insanların, kaba işgücü emekçilerinin değil, KENDİNE, İNSANLIĞA, GEZEGENE, VAROLUŞA KATKI SUNAN her insanın EMEKLERİNİN kutlanması ve takdir edilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bir annenin iyi bir evlat yetiştirmek için gösterdiği tüm çabalar, işini iyi yapmak için yüksek gayret sarfeden her meslek grubundan insan, bir bilim insanının, insanlık faydasına gösterdiği gece gündüz süren çalışmaları, bir araştırmacı/yazarın insan bilincine, aydınlığa katkı sunmak için gösterdiği, uykusuz kalarak yazdıgı her satır, bir bitkiyi/hayvanı canlı tutmak yetiştirmek için çabalayan bir insan, bir sanatçının AŞK la ürettiği esere harcadığı her dakika, bir babanın evladını EN iyi şekilde yetiştirmek için harcadığı tüm emekler...Sevgiye/Aşk a sahip çıkan ve eşine, sevgilisine emek veren tüm sevenler...Kısaca, NEFRET,CEHALET ve EGO’nun karanlık bir bulut gibi tüm gezegeni sarmaya devam ettiği şu zamanlarda, İNSANI, VAROLANI, İNSANCILLIĞI, BİLGİYİ, SEVGİ yi yeşertmek, paylaşmak için EMEK gösteren, alınteri döken herkesin varlığı ve Emeği KUTLU olsun...
Tuba Kızılkan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.