- 301 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Kadınlar
T Kadınları dinliyorum. Nereye gitsem, her nerede tanışsam. Ön yargısız ,suçlamadan,sorgulamadan dinliyorum .Neden mi? Çünkü en çok onların dinlenmeye ihtiyaçları var. Her biri ayrı roman ,hepsi güçlü ve üreten hani sizin ev kadını deyip küçümsedikleriniz bile bir öykü kitabı. Sadece biraz okumaya ve kendileri gibi olmaya ihtiyaçları var.Gazete ve televizyonlarda magazin dünyasının yarattığı yanlış rol modellere değil.Basķı istemiyorlar ,şefkat , aşk değil de huzur arıyorlar. Onlar biliyorlar yaşamın kaygılarını .Emeklerinin ,bedenlerinin suistimal edilmesinden öyle yorgunlar ki...Öyle küskünlükler ki. Önümüzdeki günlerde anneler günü kutlanacak ,herkes annelerinin elini öpecek .Ya anası olmayanlar ?Onlar ellerini havaya kaldırıp ya dua edecekler, ya da yanlarında olamayan analarına sitem edecek.
Analar;şehit anaları,çocuğuna bakmak için bedenini satan analar., tarlada ırgat , mutfakta aşçı analar,ofiste memur,okulda öğretmen,dükkanda tezgahtar,hastanede hemşire ,doktor analar. Hepinizin en çok da anlaşılmaya ihtiyacı var.Size verilen haklara sahip çıkın. Dünyaya üretmek için gelen kadınlar hepinizi çok seviyorum ama, önce kendi hemcinsinize sahip çıkın.Gereksiz kıskançlıklarla onları dibe itmeyin.Ben tek taneyim,ben en güzelim ,özelim demek yerine biz demeyi öğrenin.Hayat oyunu kolektif oynanır.Her şey takım olmakla başlar.Birinin zekası ,diğerinin hünerli elleri ile bu yol yürünür.Kimse kimseden üstün değil,sadece biri birinden daha şanslı doğar .
Seçim Saliha Seziş
29.04.2018
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.