- 290 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ali (Ra)’dan 4 Soruya 4 Hikmetli Mükemmel Cevaplar
Hakikat Sofrasında Kıssadan Hisseler Hazreti
Ali (Ra)’dan 4 Soruya 4 Hikmetli Mükemmel Cevaplar.
Bir Adam Hz. Ali (Ra) Efendimize Geldi ve “Sana Sormak İstediğim Dört Sualim Var, Bunlara Cevap Verirmisin” Dedi.
İlim Şehrinin Kapısı, Allah Resulü’nün Sevgili Damadı Hz. Ali Kerremallahu Veche Hz. leri Buyur, Sor Dedi.
Adam Sordu; Vacip nedir? Vacipten Evvel Vacip Olan Nedir?
— Hz. Ali (Ra) Cevap Verdi; "Tevbe Etmek Vaciptir, Günahları Hataları Kusurları Terk Etmek ise Ondan Önce Vaciptir”.
Adam Sordu; Yakın Nedir? Yakından Daha Yakın Nedir?
— Hz. Ali (Ra) Cevap Verdi; “Kıyamet Yakındır, Fakat Ölüm Ondan Daha Yakındır”.
Adam Sordu; “Acayip Nedir?Acayipten Daha Acayip Olan Nedir?
— Hz. Ali (Ra) Cevap Verdi; “Dünya Çok Acayiptir, Geçici Dünyayı Severek, Ebedi Hayatı Terketmek Ziyan Etmek, Ebedi Hayat İçin Çalışmamak Ondan Daha Acayiptir”.
Ve Adam Son Olarak Şu Soruyu Sordu. “Zor Nedir? Zordan Daha Zor Olan Nedir?
— Ve Hz. Ali (Ra) Bu Son Soruya da Şöyle Cevap Verdi; “Kabir Hayatı (Berzah Alemi) Zordur, Dünyada Kabir Hayatı İçin Hazırlık Yapmamak, Azıksız, Amelsiz, İbadetsiz Namazsız Kur’ansız Kabre Girmek Ondan Daha Zordur”.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.