- 390 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Niyetin
Kadının haklarına okumasına karşısın,erkek çocuklarına tacizi badem leme sayarsın.Kız çocuklarına tacizi şeytana uydum saydın, kadınların yaşayışına her şeyine karıştın.
Etek giyeni başı açık gezeni şort giyeni ahlaksız günahkar cehennemlik saydın her zaman hep kendine göre kendine uyan don don biçtin. Karşındakine dar kendine bol don dikersin.
Kız çocuklarına erkek çocuklarına tacizi şeytana uydum sayan, elli altmış yaşındaki morukla kendini bilmez sapıkla on bir, on üç yaşında kız çocuğunla evlenmeyi normal sayan yasal sayan;
Vay anam vay be...
Senin kisi kendine göre don biçmek her zaman kendine uyan don dikmek demek.
Hadi oradan be! Yürü anca gidersin. Şeytan.Boşuna Kabe ye gidersiniz taşlamaya.
Bir müddettir yazmıyorum paylaşmıyorum. Beynimdeki düşünceler şimdi yerlere dökülecek,rahatsız ediyor uyutmuyor film şeridi gibi gözlerimin önünden geçiyor, beynimin içinde bozuk plak gibi tekrar ediyor. Tekrar tekrar defalarca düşünceler kendi kendine geziniyor.Konuşuyor.Uyutmuyor. Söylemem, anlatmam yazmam gerekiyordu ve şimdi yazıyorum.
Türk kelimesinden Türk sözünden söylenmesinden Andımızın okunmasından rahatsız oluyormuş rahatsız oluyorlarmış. Peki normaldir doğrudur tamam o zaman git vatanında yaşa seni zorla tutan yok.
Ama Türk vatandaşıymış.Türk vatandaşı ol diye seni kimse kırmızı mumla davet etmedi, kimse kafana silah dayayıp zorla Türk vatandaşı olacaksın demedi,zorla Türk vatandaşı yapmadı.
Türk vatanında rahat rahat gezerken yeyip içip rahat rahat nefes alıp geceleri donsuz yatarken hiç rahatsız olmuyorsun, bu insanların topraklarında geziyorsun barınıyorsun yiyip içiyorsun rahatsız değilsin Türk’ten rahatsız oluyorsun Türklükten bahsedilmesinden rahatsız oluyorsun ama Türk vatandaşısın.
Türklükten, Türk’ten rahatsız oluyordun da neden Türk vatandaşı oldun? Niyetin?
Her insan kendi ana babasını bilmeye hakkı vardır. Anne babasını bilme hakkı olduğu kadar kendi vatanında, ata topraklarında büyümeye yaşamaya hakkı vardır.
Geçici koruma altındakiler, sığınmacılar da kendi topraklarında yaşamlılar. Zulümden kaçmış olabilirler, savaştan kaçmış olabilirler, ölümden kaçmış olabilirler uzun zamandır burada yaşıyor olabilirler ne olursa olsun kendi topraklarında yaşamlı topraklarına sahip çıkmalı başka birilerinin topraklarını doldurmalarına dur demeliler.Kendi topraklarına dönmeliler dediğimde haksız oluyorum.
Geçici koruma altındaki sığınmacılar geriye dönmemek için diretince, dönmeyerek benim hakkımı, benim insanımın hakkını gasp edince haklı oluyor.
Savaş bitmiş ölüm korkusu ortadan kalkmış bayramlarda gidip dönebiliyor öldürülecek olsalar bayram ziyaretlerine gittiklerinde de öldürülürler.
Üstelik geçici koruma statüsünde sığınmacı olarak bulunuyorlar.Mültecilik başvuruları dahi yok mültecilik başvuruları olsa dahi kabul edilmemiş. Kendi topraklarına dönmeliler topraklarını uzaklardan gelenlere işgal ettirme meliler başkaları yurt edinebilir. Bunları söylediğimizde neden ırkçı oluyoruz neden faşist oluyoruz.
Bizim demek istediğimiz bayram ziyaretine gittikleri topraklarında yaşasınlar bayram ziyaretine bayram tatiline Türkiye ye gelsinler.
Benim aklımın almadığı bir konuda şu tamam hak veriyorum savaştan kaçtın ölümden kaçtın iyi güzel oradan savaştan ölümden kaçtın buradan da Avrupa topraklarına geçmek için sınırda çoluk çocuk ölüme atlıyor ve hatta canından oluyorsun. Şimdi savaş bitmiş ölüm tehdidi ortadan kalkmış dönmemek için ayak diretiyor benim haklarımı benim insanımın haklarını gasp ediyor gasp ihlali yapıyorsun sen haklı oluyorsun. Yok öyle bir şey.
Neden ben ırkçı oluyorum?
Neden ben faşist oluyorum?
Sen topraklarına sahip çıkmayacaksın kilometrelerce uzaktan gelip senin topraklarına konacaklar sen bana direnecek külhanbeylik yapacaksın.
Topraklarıma sahip çıktığım koruduğum için ben ırkçı faşist olacağım. Yok öyle bir şey .
Kusura bakmayın Türk’ün yapısı bu...
Egemenlik... Milletin.
NE MUTLU TÜRK’ÜM
---------------------------------sevgilerimle...
-----------(pitik)...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.