- 456 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YOLDAKİ GÜZELLİK Bu güzel resimleri bir çöplüğün içinde çektim. Yolda giderken, baktım yolun kenarında muhteşem bir güzellik. Adeta beni görmeden gitme diyor, beni sevmeden ayrılma diyor. İnsanın içine işleyen bu tarifsiz güzellik canverici ... Mevla ne
YOLDAKİ GÜZELLİK
Bu güzel resimleri bir çöplüğün içinde çektim. Yolda giderken, baktım yolun kenarında muhteşem bir güzellik. Adeta beni görmeden gitme diyor, beni sevmeden ayrılma diyor. İnsanın içine işleyen bu tarifsiz güzellik canverici ...
Mevla ne güzel süslemiș, hem sevgiyle beslemiş.
Sonra dikkat ettim, çiçeklerin olduğu yer çok fena kokuyor. Yani anlayacağınız burası bir çöplük. Ve ve bu çöplüğün içinde açan bu muhteşem güzellik.
Allah’ım nasıl da kendisi...
Hemen yaklaştım ve bu güzelliği bu güzel bahar çiçeklerini siz değerli dostlarımla paylaşmak istedim. Bir kaç kare resim çektim.
🌺 🌺 🌺
Küçük bir iyilik, muhteşem bir güzellik ruhumuzu değiştirebilir. Güzelliğin değişim gücü mükemmeldir.
Gelin ey dostlar, kendimizi sevgiye güzelliğe teslim edelim. Çirkinlik ve fenalıklara takılmadan, olumsuz olana bakmadan, merhaba bütün evrene, insana ve insanlığa merhaba diyelim. Diyelim ki, dünya yeni bir nefes alsın, diyelim ki, sevgimiz ve merhametimiz birbirimize can ve ışık olsun.
🌺 🌺 🌺
Nice zorluk ve sorun içinde, dert ve keder içinde, aydınlık bir yol bulacağız, nice çirkinin ve çirkinliğin olduğu bu dünyada her şeye rağmen, iyiliğe, güzelliğe, sevgiye saygıya, muhabbete erdeme bir adım daha atacağız. Bir adım daha yaklaştıracağız özümüzü ebedî ve ezeli olana...
Bize merhaba diyen bu ilahi güzelliğe, bu kutlu sese merhaba deyip kulak vereceğiz, kalbimizin ezgisine.
🌺 🌺 🌺
Kendimize, çevremize, hayata insana nasıl baktığımız çok önemlidir. Gelin iyilik otoyollarında, sevgi karakterimiz, muhabbet rehberimiz, nezahet ve nezaket davranışımız olsun.
İnsan olmanın adıdır, erdemli olmak, bilge olmanın özüdür, nezaketle dolmak.
Manevi bir hayatın temeli için, evrensel iyiliğin aşkı ve inancı için, hak ve hakikatin kutlu sesi için, gelin kalbimize ve dilimize, yeni akış ve bakışımıza, yeni bir yol bulalım. Yeniden sevelim, yeniden doğalım, yeniden insan olalım.
"İnsanları bilen, akıllıdır, kendini bilen, bilgedir, der Lao TSE.
🌺 🌺 🌺
Ey güzel insanlar! İyilik arayalım, fenalığa meydan kalmasın, kötünün ve kötülüğün kapısını kapatalım, iyiliğin ve güzelliğin alanı daralmasın.
Yaşam olmamız gereken kişiliğin en verimli toprağıdır.
Gelin bu toprağı, gül ve güzellik, hakikat ve yücelik çiçekleriyle süsleyelim.
🌺 🌺 🌺
Sevgi ve iyiliğe giden yol, elbette zor, olabilir, insan olarak dünyada olup bitenlere katlanmak güç olabilir, her şeye rağmen ve her zorluğa rağmen, sevgi, muhabbet, şefkat ve merhametle yol almaya devam edeceğiz.
İyilik bahçesinden, iyilik çiçekleri ve kötülük toprağından, zakkum çiçekleri yeşerir...
HEP SEVGİ VE UMUTLA KALIN
Eğitimci Yazar Ramazan ÇETİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.