KISA ÖZ.....ANLAYANA...
GARO MAFYAN Denen tarih bilmez kara cahil.
Türk Milletinin ekmeğini yiyen ama ihanette baş rol oynayan başında beyin olmayan beyinsiz
24 Nisanının Ermeni soykırımı olması için Türkiye Büyük Millet Meclisine yasa teklifi veren parazit.
Doğrudur aramızda savaş olmuştur sizler Rus finoluğu edip kalleşçe ve kahpece katliam yaptınız NAMERTÇE ARKADAN VURDUNUZ
BİZ İSE BU GÜN KARABAĞDA OLDUĞU GİBİ
GEÇMİŞTE DE ANADOLUDA ERKEKÇE YÜZÜNÜZE TÜRK ŞAMARINI İNDİRDİK.
SENİN SOYUN İŞTE ŞU YAZDIĞIM ALÇAKLIĞI YAPAN NANKÖR KÖPEKLERDİR.
Osmanlı Devleti’nin dışişleri bakanlığı yapan Gabriel Noradokyan Osmanlı’nın paylaşıldığı Paris Barış konferansında İngiliz, Fransız devletlerinin desteği ile Büyük Ermenistan için çalışıyordu ..
(İKİ KİMLİK KAÇ HAİN EDER YAZIMI OKUMAYAN BUNU ANLAMAZ)
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Kısa Ve Öz! :))
Uzun uzun yazmaya ne gerek var?
İşte Örnek
Sahnede.
İçimden bir ses diyor ki Arama Motoruna rica et!
Atatürk'ün
Türk Gençliğine Hitabesini iste.
Kopyala Onu.
Yapıştır yorum diye dedi.
Kıramadım Onu.
Bir kısmını
"İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler." ekledim.
Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi geleceği okumaktır. Bu günleri görme kehaneti. derim.
Saygılarımla.
NÖKER
Atatürk gibi üstün bir zekaya sahip lider bin yılda bir gelir ve Tanrı onu Türke hediye etmiştir.
Neden Atatürk ve Atatürk kazanımlarını yok etmek tek hedefleri?
Biz var oldukça hiç biri emellerine ulaşamayacakkar.........nokta
Esenlikler dilerim
Nush ile uslanmayani etmeli tekdir
Tekdir ile uslanmayanin hakkı....
Çok saygımla Nogay.
NÖKER
Bu bizim işimiz.
Sağol var ol
Esenlikler dilerim ömrüne ve hanene