- 246 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...
Irkçılık ADL sıfatıyla kavga ettirirse çirkindir...esma ile kavga Allahla kavgadır çünkü...Allahla örtüş yani secdeli ol...asi olma Allaha esmaya...Sığınmacı Suriyelileri kovmak hem ırkçılık olabilir hem esmaya hadimlik olabilir...Adam sığınmacı ama kötü işlerle meşgul...
Türkiyede doğan suriyelilere çifte vatandaşlık verilmeli...İştişare fayda vermez münafıkla yapılınca...çünkü adl sıfatı farklı tut der...zararlıyı faydalıdan farklı tut ...Ey istişare eden önce esma ile istişare et...yani o teraziyle tart...
Kör olma İran Suriyelileri gönder ister...ESED de ister...Türkiyede Suriyelileri İrancılar istemez...ama Faydalısını al zararlısını at der ekmel akıl... ileri görüşlülük körlük belli olsun...İran Kuzey Iraka da düşman olmamızı istedi...ama Irak petrolünü şimdi onlarla ortaklaşa Avrupaya sevk edecek gelir sağlayacağız...Dostlarını artır ey Türkiye ileri görüşlü ol ey Türkiye...
Evet...Sığınmacı muhacir ruhlu değilse işgalcidir...İşin kimyası bu...Sığınmacıya gitsin demek ırkçılık değil.Zararlıyı at...faydalıyı al
Esma sudur edince sömürücü de oluşur ona düşman da...Şeytan ve hz Adem oluştu şeytan sömürücü işte...zayıflatmak istiyen sömürücüdür...Müşrik mü’mini sömürür malını gücünü imanını sömürür...güçsüzleştirir...ırzına da sygı duymaz canına da imkan bulursa...Evet...Sömürücü olmasaydı cihad olmazdı...cihad farz olmazdı...Değerlerine nimetlere saldırı Hafızlık görevini yani cihadı farz kıldı..
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...çünkü...Irkçılık iki etkinliğe sebeb bir esmaya daha hadim kılar bu iyi etkisi ama esmaya diğer ırkların hadimliğini etkiler asimile eder...
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...
Irkçı ol...faydalıdır çünkü...İsrail oğulları ırkçılığın kaymağını yiyorlar işte...Ahirette kiminin ırkçılığı zararlıolacak cehennemine sebeb olacak...Irkçılık ailecilik hemşericilik güzeldir ama bağımsızlık hakkı değil ...Bağımsızlaştırırsan ırkçılık şirktir...bağımsızlaştırma...
Irkçı esmada yarışta karşı ırka hile yapar çelme takarsa bağımsız o ırkçılık yani zararlı...>Bağımsızlık vermezsen ırkçılık ibadet sevabı kazandırır...babalıktır ırkının babalığına soyun...ama ırkını azdırma... yani esmaya yarışa düşmanlık ederse.Enegelcidir.hz Ademe engeldi şeytan.zıddı...hz Ademin hayırlı işlerini de engelledi...bağımsızlıktır bu esmadan bağımsızlıktır bu esmaya secdeli kal...ırkçılık da ibadettir...her şey de ibadettir esmaya secdeyi bozmazsan...bozguncu olmazsan...
Hakim sıfatı müşrik ve secdeli diye insan ve cinlerin ayrışmasını isteyen sıfatıdır Allahın...Bağımsızlık verdiğin her şey seni müşrik eder...peygambere hz İsaya oğul diyerek bağımsızlık verdiler müşrik oldular...LAT UZZA Allahın kızı dediler...Olmayan güç verdiler müşrik oldular...güneşe bağımsızlık verdiler müşrik oldular bağımsızlık verme...Lat ve Uzzaya Allah o gücü vermedi kız oldular ve kazandılar deme...Esmadan başka ölçü ilanı da müşrik eder..."Kur’an yeter diyenler de müşriktir"...eğer esmayı değil meallerini ölçü edinmişlerse...mezhebini ölçü edinme...ırkını ölçü edinme ...dedelerini örfünü ölçü edinme...esmadan başka ölçü ilanı da müşrik eder...Mevlana mesnevi esmadan da üstün ölçüdür bu mesnevi demedikçe müşrik değildir...bazıları mevlanaya da müşrik der oldu...esmadır tek ölçü...mesnevi ise örtüşüyorsa esma öğretileriyle...ilhamdır ve hz Mevlana velidir...ehl-i sünnet içinde mesnevi içinde mealci içinde ölçü esmadır esma öğretileridir sadece esmadır sudur eden çünkü...ekmel tefsir de esmaya hadim tefsire denir...ÖLÇÜ ESMA...Allahın hakim sıfatı olmasaydı şeytan olmazdı zıtlar olmazdı çünkü...imtihan ve yarış olmazdı...esmada yarış olsun diye zıtlık...Zıtlığı düşman bilme...zıtlık olmasaydı yarış olmazdı...adam müslümanın diyor ama müşrikten geride...Müslümanlığı ekmel değil...ekmel müslüman her yönde her esmada her esmaya hadimlikde ilerde olan...geride olan ekmel olmayan hesaba çekilecek...dinin din değildi diyecek Allah ona...çünkü ÖLÇÜ ESMA...her kesin gramacı o terazide o mizanda belli olur...müslümanım dedin diye mizandan berat edemeyeceksin...Müşrikin bulduğu yerde bulacaksın kendini ey gerilerde kalan müslüman gel tevbe et...geri kalışlarına...ve dünyayı müşrik kadar sev hatta yarışı sen kazan...ama rıza için sev o nefsi için sevmiş...
Filislinli üstün ırk bizi deseydi keşke KISAS bunu gerektiriyor çünkü...Benim ırkım üstün diyene benim mezhebim üstün diyene benim dinim üstün diyene Kısa da bulun peygamber böyleydi...hatta Allah benim canımı alsın benim dinim üstün değilse de ve eğer senin dini üstün değilse seninkini alsın mı de...şeyhine müşrik diyene şeyhim müşrik değilse müşriklerle haşrol inşaallah de...veya razı mısın bu iddianda sadık isen müşrik olarak haşre ...de
Kısas yap...Ve iddialaş...beddualaş bile...ırkına üstün değil diyenle...hodru meydan ...da çek ona...İşte...Günümde yahudi ırkından olan çocuklar zenginlik içinde iken zenginliklerini çaldıran zenci ırkının çocukları fakirlik içinde...
Zahire kanma...maskeye kanma...batının araştır bir haber sana ulaşsa der Kur’an örtüş Kur’anla esmayla secde bu örtüşmeye denir aslında asilerin namazdaki secdesi secde sayılsaydı sıfırla çarpılmasaydı "Namaz fuhşiyattan alı kor" ayeti olmazdı sıfırla çarğılan secde var 30 000 ile çarpılan secde var...ekmel secde...işte bu.bir haber sana ulaşsa batınını araştır...evet...Putin suriyede ABD ile dosttu Ukraynada düşman mı acaba...perde önünde başka perde arkasında başkalar mı...Araştırılmalı.inanma...
ABD ile rusya anlaştı rusya abd den alacaklarını alarak anlaştı...gerginlik göstermelik ve yapmacık... ABD çin tehlikesine karşı rusyaya taviz vermeyi seçti hepsi bu...Bu nice düşmanlık rüsyanın nükleri var da ABD nin yok mu bu nasıl korkmak ...bu gizli anlaşmanın işaretleri korku işaretlerinden ziyade...Rusya karşı çıksaydı ya pakistan ihtilaline rusya alacaklarını aldı ABD den memnun...Ve bu cesarele ABD Pakistanda çinin burnunu dibinde ihtilal yaptı...Kazakistana sızdı...kazakistan ÇİNİn burnunun dibi...Rusyaya istediklerini vermeden bunları başaramazdı ABD .İte Ukrayna savaşından en büyük zararı AB ve ÇİN görüyor... Rusya ve ABD ise fayda görüyor bu savaşta...Dolarla -Rublenin de savaşı yok...euro ile rublenin savaşı var ama...İki güç anlaştı...Rusya kilisesi de kazançlı...ortadoksların merkezliğini İstanbul kaptırdı...kilisesi kazançlı parası kazançlı ordusu kazançlı rusyanın..."kazan kazan "anlaşması yaptı ABD ile rusya...çünkü sadece ikisi kazanıyor son yıllarda...ÇİN hep kaybediyor...Rusya yıpranıyor deyip kötü hayallere kapılmayın...Rusya dünyanın üçüncü gücü oldu ABD ve natonun göz yummaları ile işte...En parlayan güç RUSYA oldu işte...avrupayı rus korkusu sardı belki de japonyayı da...Afrikayı da...
Ve dünyada rus ajanları Amerikan ajanlarıyla kanka oldu ikisi de Avrupa ülkelerine Çine düşman oldu...Ukraynaya ABDnin müdahale etmemesi bile yeter artar gizli anlaşmayı anlamamıza...Yanlış yönlendirme insanları ve Çin tosbağa gibi kendine sığınıyor...dünya yine tek kutuplu aslında...güçlü ol...ABD güçlüye tavize hazır çünkü ÇİN korkusu bu tavizi verdiriyor...ABD ye...EVET dünya tek kutuplu hala...
Irkçılık hem güzeldir hem çirkindir...
Esmaya hadimlikse o ırkçılık o mezhebçilik o ailecilik o hemşericilik güzeldir ve güzelliğe hadimliktir...Mezhebçilik ırkçılık ailecilik esmaya secde etmezse secdesizse secdesiz ırkçılık çirkindir...çirkinliğin güzelliğin ölçüsü ne zaman değişti ırkçılık kötü deme...Ailecilik kötü deme Osmanlı aile devletiydi...Bir Türk boyu devletiydi...Esmaya secdesizlikten başka kötü çirkin ölçüsü üretme bu şirktir...ve sığınmacılara ırkçı ol...ama esamaya secdesiz olma...Irk var esmaya secdeli hz Musa da mı ırkçı...ırkçılığın da iyisi var kötüsü var der esmaya secdelisi iyi...esmaya secdeli ol ırkın için de bu şart insanlık için de ama ülkende doğan suriyelilere çifte vatandaşlık vermezsen ırka değil Allaha düşman olursun ADL sıfatına savaş açarsın ...Irkçı ol ama Allaha ve esmaya savaşlı olma...ırkçı olman ibadettir...Allahın esması icabı takındığın eylem hal fikir duygu ...ırkçı yapıyorsa ol menfaatçi yapıyorsa ol...Avrupa kanunlarıyla örtüştürüyorsa örtüş Hint kültürü ile örtüştürüyorsa örtüş...böyle günahlar yok böyle ölçüler de yok...ne zaman müşrik oldun...ölçü tektir Allah da tek...esmasıdır tek örf öğretici kültür öğretici eylem hal fikir duygu öğretici...Mesneviyi eleştireceksen sex’ten bahsetmiş deme sex kötü ise evliliği yasaklayalım...esmadan başka ölçü üreten müşriktir esmaya asidir Allaha asidir hak savunucusu deme şehadetli diye ona...o müşrik ...Ölçü şehadet ne zaman oldu namaz ne zaman ölçü oldu...münafık da namazlı...şehadetli...ama esmaya asi...
Adam Kur’an yeter diyor...Kur’an örtüşürsen yeter...gelen her habere inanırsan yetmez yani ekmel tefsire erişmeyen Kur’an ha arabça ha türkçe okunmuş farkı varmı onu ekmel tefsire kavuştur meal ilk basamak olsun ekmel tefsire inşaallah... Evet...ekmel tefsire erişmemiş bir Kur’an ekmel din oluşturmaz...müşriklere kaptırdık her değerliği ...geri kaldık fakir kaldık ekmel din ekmel tefsirle elde edilir zira...mezheplere ekmel dedik...meale ekmel diyenler türedi şimdi ise ama ekmel tefsire erişemeyenin dini eksiktir...tevbe etmezsen o din dünyanı da ahiretini de cehennem edecek...o şehadetin de sıfırla çarpılır TEVBE ET EKMEL TEFSİRE...ekmel dine...esmaya TEK ölçün esma olsun...ırkçı diyorlar diye sığınmacıları kovmaktan kaçınma...Onlar TURUVA atı...ileriyi gör...Besle kargayı oysun gözünü...Kötülerini karga olanlarını besleme aman ...İyileri ise kardeş bil...Allah adamı bil...esma ölçü olunca eylemin halin fikrin duygun güzel olacak...derler deme ne deselerde esmayı ölçü edinmelisin hesabı sadece Allaha ver diyenlere değil...korkma demelerden müşrik misin sadece esmadan kork...Esmayı ölçü etmeyenle iştişare ...münafıkla istişare felaket getirdi UHUDda ...Münafıkla istişareyi bırak esmaya tanı her hakkı...istişare de esmaya secdelilerin hakkı...Her problemi esma öğretileriyle çöz..."Kur’an yeter diyenler de"meal yeter diyen seviyesinde günümde...ekmel din yeter ekmel tefsir yeter sadece ekmel esma bilgisi öğretisi yeter desinler...yanıltmak amaçları değilse...
Evet esmaya sarıl hikmete ram ol...ekmel öğretisi ara esmanın...her sıkıntını ilacı esma öğretilerinde gizli...günün sıkıntısı oldu sığınmacılar her güncel sıkıntı doğru çözüme esmanın ekmel öğretileriyle çözülür...yani Kur’anla ama ekmel tefsire Kur’an de eksik Kur’ana şeytandır Kur’an diyen...Şeytandır İbrahimi dinler diyerek eksik ilme çağıran...eksiklik şeytanı asi etti...Asisin eksiksen yani şeytansın Mürşit değilsin...eksik gönlün eksik aklın eksik ilmin var...Şeytansın mürşit değilsin...Siyasi konuların da çözümünde ekmel bilgiye sahib ol...yani dünya hala tek kutuplu ama dünya beşten büyük"de güçlüye taviz veriliyor tek kutubun yuvasında kıvrılarak bekleyen rakibi var...çünkü.zorla ve taviz kopart...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.