- 495 Okunma
- 0 Yorum
- 4 Beğeni
HAYAT BOYU SINAVDAYIZ!
HAYAT BOYU SINAVDAYIZ!
Hepimiz, her insan, kim ve nerede olursa olsun şayet aklı varsa ömür boyu sınavdadır bu dünyada.. Sınav süresi her kişi için özeldir ve ölünce biter..
Sorular birbirine benzese de aslında her insanın sorusu da cevabı da birazcık özeldir! Aynı şeyleri pek çok kişi yaşamış olabilir ama, bıraktığı izler farklıdır. Dolayısıyla insanların sorduğu sorular, hayatın kendilerinde bıraktığı izlere göre değişir.. Cevaplar da öyle; siz kendinizi HOCA olarak görüp aynı sorulara aynı cevapları vermeye çalışırsınız, belki kopyala/yapıştır da yaparsınız, ama her soru soranın "cevabımı aldım!" diyeceği açıklama tamamen "iknâ olmuşlukla/şifrenin çözülmesiyle" alakalıdır!
Bir de, soru soranın, cevap verende aradığı İNANDIRICILIK özelliği çok subjektif olsa da doğrudur, haklıdır ve yerindedir! Neticede hepimiz, aradığımız cevabı buluncaya kadar sormaya, “süreniz bitti!” denilinceye kadar sınava devam etmeliyiz.
Unutmayalım ki, her şeyin en doğrusunu ve en iyisini her şeyin sahibi ve yaratıcısı olan Allah bilir.. O’na teslim olmak ve "O ne derse O!" demek de aslında bir çözüm yoludur; belkide yolların en güzeli ve en kestirme olanı budur! Bence de böyle..
Böyle daha rahat ediliyor, sorular ve sorunlar azalıyor, çözümler de kolaylaşıyor. Tavsiye ederim.
Saygılarımla. Selametler diliyorum. 22.04.2022/İstanbul
Murat Kahraman
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.