- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Eşkal Tanıdık Bildik Biri Ancak Yanılıyor muyum Yoksa Diyorum
Bir kırtasiyecide bir afiş ilgimi çekiyor. Boydan bir resim ve isim var. Tanır gibi oluyorum tanıdıktır bu diyorum ve biraz daha dikkatli bakıyorum. dört şiir kitabı yayınlandı dördü de yolda diyor. Kendi kendime yanılıyor muyum acaba diyorum. Çünkü hiç ihtimal vermiyorum.
…………………….
Soruyorum bu falanca şahıs değil mi diyorum. Evet odur diyorlar. Vaktiyle yaptığı işten bahsediyorum. Şiirle İlgisi alakası nedir diye soruyorum.
…………………….
Müteahhit olmuş, büyük iş yapar olmuş, plazalar yapmış, aday konmuş, biri olmayınca diğerine, orada da tutmayınca başka bir yeri mekan bulmuş. Sırada hangisi var bilinmezmiş.
…………………..
Parasızken parayı bulmuş, işi büyütmüş, tanınmış eş dost edinmiş, parti parti gezmiş kişi nihai noktada dört şiir kitabı da eklemiş, dördüncüsü de yoldaymış.
…………………..
Eğitimli olduğunu düşünmüyordum ama son kertede bir diploma eklemiş ancak edebiyat işi başka bir iş, şairlik ozanlık işi bir başka iş.
…………………..
Kitabı nasıl akıl etmiş, kim akla düşürmüş, bunlar olmadan bu iş olmaz, tutmaz mı yoksa denilmiş bilinmez. Olurmuş hayatta her şey mümkün olurmuş. Nasıl ki unvanlar kariyerler bir yollu ediniliyor niçin bu olmasın.
………………..
Kitap da oldu mu iş tam olur, tamamına erer. Adaylık mümkün hale gelir. Vekillik veya ilinizde ilçenizde beldenizde başkanlık mümkün olur. Yol bu yol. Bu yoldan gidilir bu iz sürülürse sonunda istediğiniz gerçekleşir. Rüyanız hülyanız mümkün hale gelir.
Kemal SEYFİ
19.04.2022
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.