- 279 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Asilik çıkar yol değil...Kimse etmez senin sana ettiğini.
Asilik çıkar yol değil...Kimse etmez senin sana ettiğini.
"Cehennemlik olacaktım"yaratılmasaydım deme şeytan da asi oldu ama secde etti sonunda..Ben acizim sen ilahsın dedi.Açlıkla terbiye etti Allah şeytanı seni de terbiye edici bir bela gönderilir...secde de ara İslamı... Kurtuluşu ...
Asilik çıkar yol değil...Kimse etmez senin sana ettiğini.
Cihad nefse zor gelince terk ettik ama Asilik çıkar yol değil...cihaddan kaçtın köle oldun...sömürüldün...Nefsinle cihad et...çünkü Kimse etmez senin sana ettiğini.Hz Hüseyin ol biat etme yezitliğe...gününde yezitliği temsil eden güçlere biat etme...Ölümü seç yezitliğe biatı seçme...ahiretini korursun yezitliğe biat etmezsen...
Asilik çıkar yol değil...Kimse etmez senin sana ettiğini.
Nefsini esma ile bereketlendir...hz Yusufun nefs-i bile Allah masumluk verdiği için bereketlendi...gömleği arkadan yırtılan oldu...masumluk ne mi...Asiliğin çıkar yol olmadığını bilmektir...ekmel bilinçtir...Ekmel ilimdir...Küfrün deve kuşu gibi gizlenmenin çıkar yol olmadığını bilmektir...Peygamberler masumdur ...Allah Hafız sıfatlıdır hakkedeni korur hakket yani ülvi görevleri seç...Ulvi görev verdiklerine masumluk verdi...ülvi niyetleri seçene de ekmel ilim verilir...yani ilham verilir...Nefsin ekmel berekete erişmesi tek ilham ile mümkün...değilse nefis baskılarla terbiye edilmez...çile hane yetmez onu terbiyeye...İlham ehli için bir şükürdür çile hane ve oruç...Şeytanını zirleyen kıvama eriştir orucunu da namazını da "Namaz fuhşiyattan alı koymadıkça namaz değildir secdesi secde değildir çünkü...Nefsi ekmelleştiren esmanın sudurunu okumaktır...İşte içkiyi seven zorlukla kazandığı aracını kayalara çarpıyor...asi olma içki içme kendine ediyor insan asilikle...Kimse etmez senin sana ettiğini...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
"Cehennemlik olacaktım"yaratılmasaydım deme yani asiliği seçme...örtüş esma ile...esmanın oluşturduğu sistemi yürürlükten kaldıramazsın secde et...örtüş..acizsin edeb yahu...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
Bazıları "itirazcılığı... eleştiriciliği" ahlaksızlık sayar ama Kur’ana itirazı olana itiraz cihaddır...Farzdır...Hayır "demeyi de bil bazen cihaddır...Sabah vakti nefsin uyku diyorsa namaz de...itirazın ibadet olsun...Namaz kılmamak cehennemlik eder...ve Evet...Kimse etmedi senin sana ettiğini...dersin sızlanırsın tecrübe ehlini takip et onlarla örtüş...kiminle örtüşürsen onun hakkettiklerini hakkedersin ... "Kılavuzu karga olanın ..."denilmiş... İçki içen kumar oynayan ...Şöhret arzulayan ...kendine eder...
Bazıları "şöhret aramayı "ahlaksızlık sayar ama çömerliğinle söhretlen der Kur’an...evet suçlu olan sensin niyetin bozuk..."Şöhret aramak "suç değil asilik değil...ahlaksızlık da değil...Tecrübe ehli...de şöhret arzular ama helal yoldan asiliği seçtirmesin sana şöhret arayışın...İtiraz etmeyi âdet haline getirirsin...İlham ehline de itiraz edenler var şöhreti yanlışta arama...zulümde arama...hastalıklı olma...ulu sözü dinle...ilham ehlinin sözüne sarıl...İlham ehline “Hayır öyle değildir” demek, çok çirkindir. hak edene demek ise ibadettir ama bunu da bil itirazcılık hakkedene yapılırsa neden güzel olmasın ...şöhret var çirkindir şöhret var ibadettir...ve ibadete vasıtadır...vesiledir sebebtir...Zenginlik gibidir şöhret aramak da...Helal yoldan aramak var haram yoldan aramak var ve harama harcamak var helale harcamak var ya ebubekir olursun ya ebu cehil zenginlik ve şöhret arayan...Mesela, biri, (Havanın sıcaklığı 25 derece) dese, buna, (Hayır 30 dan aşağı değil) demek insanı rezilde eder vezirde vezirlik içinse itirazcı ol...Kur’anı savunmak için de itirazcılık elzem... cahilliğe itiraz cahilin sözüne itiraz güzeldir...bazı ilahiyatçılar itirazcı olmak çirkin der...kötü ahlak der...ama Allah öyle demiyor adl sıfatı öyle demiyor...İlham ehline itiraz Allaha itirazdır...mezheb alimlerine itira da çok kere ekmel tefsire yani kur’ana itirazdır...Bu itira Allaha (Sen bilmiyorsun, bu işten sen anlamazsın, sen ahmaksın, ben akıllı ve bilgiliyim) demektir. Bu ise, kendini büyük görüp, başkalarına hücum etmektir. yani zulümdür...Şeytan bunu yaptı Allaha...Beni ateşten yarattın dedi...itiraz var insanı şeytan seviyesine getiri itirazın şeytana ve ehline olsun...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
"Cehennemlik olacaktım"yaratılmasaydım"diyen deme deden cihaddan kaçtı Gazzeli oldun.Hakkettin o acıları...Esma sudur etmesin deme çünkü gül olmaz gübresiz...gül güzel açsın diye gübre verilir...yani sen gül olmayı hakkettin de Allah vermedi mi...Şeytan hz Ademe kinliydi...cehenneme razı oldu iyiye kininden kurtulmaya razı olmadı...illa gübre olmak isyen illa cehennemlik olmak isteyenlerden olma...aklın var gönlün var ölçü bunlar neden bozdun...zorlanmadı ne şeytan nede diğer cehennemlikler...ama Kimse etmez senin sana ettiğini...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
Ehl-i sünneti şia ile savaştırmak isteme... kilise AB oluşturmayı başardı günümde ama cami cem edici değil neden.işte Kilise Çine kaptırmadı gücü...Birlikten kuvvet doğar dedirt secde ettir şeytanını...emek edilseydi ümmet olunurdu...adl sıfatı emeği karşılıksız bırakmaz hiristiyan dünyası da çok iç savaşlar yaşadı ama günümde Çine karşı bir güç oluşturdu...Ümmet oluşturamazsak asimile olmak kader olur...unutma bunu...Cami kendini cemden aciz günümde ya insanlığı nasıl cem etsin...Bu kader değil ...Bedel ister her ülkü...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
Bir miras paylaşımında kardeşler birbirine giriyor...Köpek ruhluk bu...Ulvi ruhlu olalım...
Kimse etmez senin sana ettiğini...
Evet bozuk cami dünyamızı cehennem etti ahiretimizi de eder izin verirsek...Kimse etmez senin sana ettiğini...cami cem edici olmalı değilse dünya da ahirette bize sadece cehennem sunar...camini ıslahı şart...Kilise bile başarılı oldu kardeşlikte...Kimse etmez senin sana ettiğini...ey cami...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.