- 225 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Her şey zıttıyla güzel...Dünya ahiretle
Her şey zıttıyla güzel...Dünya ahiretle
Zıtlar bir kümenin cüz’üdür ikisi de faydalı.Gece,gündüzün zıttı zıtlar oluşsun diye dünya küre şeklinde.adl sıfatı küre kıldı onu...yani dünyayı...şeytanı da mü’mine zararsız kıldı...adl sıfatlıdır Allah...Hakkettiğin şekli verir özü de...vahdete hadim ol cüz ol diye yaratıldın insan toplum olsun diye yaratılmış ihtiyaçları onu muhtaç etmiş toplum olmaya yani vahdetin cüz’ü olmaya...namaz oruç gibi ibadetler de dinin cüzleri olsun diye emredilmişler...tek kalınca şeytan gibi tek kalınca asi oluyor namaz bile...tek kalan tarafsız kalan vahdete sırt dönen asidir...Hz Musayı seven hz Musaya taraf olacak örtüşecek yani...örtüşmezse sahte o sevgi...Firavunla savaşı seç...ama günümün firavunları hz Musanınkilerden daha şerli...asan biraz daha büyük olunca onlara savaş aç...onlara tebliğ gücü hikmeti varsa sende tebliğğe git ona...
Şekerli kahve sadesinden güzel...dengededir bazen güzellik...cem olmadadır...bileşimdedir...Vahdettedir yani...vahdetten kopma bağımsızlaşma şeytan bağımsızlık istedi uzaklaştırıldı ve uzaklıkta muhtaçlığını anladı ...bana güç ver dedi...güç-kuvvet vermezsen hiçim dedi...hz Ademi cezalandıramam dedi...Örtüşmek istedi Allahla yani...Müşrik de Allahla örtüşür vr örtüşme azmindedir...aczini anladıkça sığınır Allaha bağ kurar Allahla...Kur’an bir ip Allahla aramızda...bir yol Allahla aramızda...Kur’anın eylemlerine hallerine fikirlerine öğütlediği duygulara sığın ve yapış örtüş Allahla...örtüşmekten kaçan kümeden kaçanı kurt kapar...yalana teslim olur...yani...sürüden ayrılanı kurt kapar...yaşadığın toplumda kimseyi ötekileştirme...Hz Musa Firavuna bile tebliğ yaptı...yani bağını koparmadı...zıtlar bağını koparırsa birbirinden denge bozulursa Firavunla-musa savaşır...barışın yolunu ara kinlenmeden önce...Dengeyi koru...kümeyi dağıtma...aile ol...şeytanla -peygamber aile olursa vahdet oluşur bazen vahdet savaşırsan oluşur bunu da bil...cizye veren durumuna indirilirse müşrik en sağlam toplum oluşur...Allahla örtüşen bir toplum...eşit şartlarda bileşim ADL sıfatıyla kavgadır...Hz Musa adl sıfatıyla kavgayı değil Firavunla savaşı seçti...asa verilmişti...asanın hakkını verdi...yaradanla savaşı değil yaradılanla savaşı seçmektir hz Musa olmak...asanın hakkını vermelisin .şükürdür bu...asaya şükür...ilme şükür...hz Musaya hikmet verilmişti hikmetle hikmete çağırdı Firavunu ilk tercihin barış olsun Musa olmak bu...ama adl sıfatı ile savaşma Firavunla da savaş musa olmak böyle bir şey..."Müşrikin de gönlünü kırma"diyen adl sıfatına savaşı seç dedi dinleme onu...müşrikin kalbi gönlü rızadan ehven mi...kır...öldürme demez kur’an ama sadece Allah için öldür ...der.hz Ali yüzüne tüküreni savaşta öldürmedi çünkü hz Ali olmak sadece Allah için öldürmektir...esma için öldürmektir...vahdet amaçlı öldürmektir...ırkı için öldüren ırkı Allahla örtüşmüyorsa asidir...asi için öldüren asidir çünkü...
Her şey zıttıyla güzel...
Zekatsız namaz farz deme der Kur’an.Cihadsız oruç açkalmaktır der .Bileşimlere güzel de zıtlar bileşim olunca güzel.Dünya ahiretle
Evet...Ahireti kazandırıyorsa savaş güzel değilse barış güzel de..zıtların kümesi güzel.Kuzey Kutbunda altı ay gece...gece güzeldir diyen
Namaz çirkindir diyen bir Kur’anımız var bizim...Zekatla bileşim yapınca namaz güzel der Kur’an Cihadsız namaz da çirkin...Oruç da
Evet...Zengin var zekat yoksa o toplum Allahla örtüşmez.ve o zenginlik çirkin.zenginlikte zekat ile bileşim yapınca güzel.namaz da çirkin
Her şey zıttıyla güzel...
Herşeyin kıymeti zıttıyla bilinir...hz Peygammber sultanı enbiyadır...yani o imam bu varlıkta...o Allahla LAM ELİF gibi...bağı öyle çok örtüşmesi öyle çok ama kul yoktan sudur etti kaynağı yokluk Allahın kaynağı varlık...varlık o dileyince yokluk olur...o gizliydi ezelde...ama yokluk değildi...hz Muhammet yokluktu...o var etti...kul yani...sadece bağlılık örtüşme yönüyle LAM ELİF gibi...öz yönüyle yokluk görev yönüyle Lam elif gibi...ondan geleni aktarıyor...Hz Muhammet kaynak değil sadece Allah kaynak farkları var...lam elif benzetmemiz sınırlı konuları ihtiva eder...denkliği değil...Allah dengi benzeri olmayan...
Her şey zıttıyla güzel...
Her ekmel zıttıyla ekmelleşir...Allah gizli kalırdı yaratmasaydı esmasını izhar etmeseydi...gizlilik eksiklik değil ama gizliliğe mahkumluk özde açığa çıkmanın eksikliği eksikliktir...
Evet...Şeytan da küme içinde güzeldir.Tevvab sıfatına cüz olmasaydı yaratılmazdı.Kümenin cüz’i olmayan yaratılmadı.Tevhit var her şey cüz...
Evet..Her ekmel zıttıyla ekmelleşir...işte ayet...aile ol sahabe ol rasule ve de varislerine...tarafsızlık eksikliğe sebebtir...ekmelliğe savaştır...Sana şefkat duyanla bileş aile ol sahabe ol der Kur’an bize...şefkatlileri lider seçmezsek ekmelleşemeyiz...hakkettiğimiz hayat seçimlerimizin ödülüdür ...ekmelleş...yani ferde kalmayı seçme...kümeleş...bileşene gir...tarafsız kalma der Kur’an bize...işte ayet...".Andolsun, size içinizden öyle bir peygamber gelmiştir ki, sizin sıkıntıya uğramanız ona ağır gelir, size çok düşkündür, müminlere karşı şefkat ve merhamet doludur./Buna rağmen yüz çevirirlerse de ki: “Allah bana yeter, O’ndan başka ilah yoktur, ben yalnız O’na güvenip dayanırım; O, büyük arşın sahibidir.”(Tevbe/128-12)
Her ekmel zıttıyla ekmelleşmiştir...ekmelliğini bildirmiştir ve göstermiştir...gizlilikte kalması Allah için bile şükürsüzlüktür...Var olanı açığa çıkartalım...gizlemeyelim gizlenmeyelim örtüşelim ki Allahla şükürlülükte Allahla örtüşelim...Allah eş -şekurdur...bizde gizlemeyelim bize verileni bildirelim...bildirmeden yana gayrette olalım...gizli hazine hazine mi...zıttıyla bağ kurmasıyla ekmelleşmiştir yani...Allah da... RAHMETİYLEi yarattıklarına muhtaçlarla bağ kurdu...Hadiliğini göstermek için peygamber gönderdi evliyalar gönderdi...Allah muhtaç değildi muhtaç olmayan muhtaçla bağ kurmalı bu Allahın ahlakıyla ahlaklanmak olur...evliya mürşit olursa ekmelleşir...şükür bu...verileni yansıtır ayna ...aynanın şükrü bu...yansıtacak bir görüntü için ısrarla dua etmesi ise SABIRDIR deve kuşu gibi kendini toprağa gömmemeli aynalar...Gizlememli kendilerini Allahın ahlakıdır gizlenmemek...ama zatını hep gizledi...hakkeden yok...kavrayacak biri yok...cennetlikler bile bir nebze nasiplenecektir ZATINDAN...
Her şey zıttıyla güzel...
Zıttıyla mukayese ediyoruz çünkü ve kıymet vermek için bu kıyaslamayı yap...Hocaları da kıyasla sadece tesbihleri kıyaslamakla yetinme eline aldığın tesbihi kıyaslıyorsun da ilmine talip olduğun gönlünü aklını dizayn edeceğin eylemlerini hallerini fikirlerini duygularını dizayn edeceğin hocayı neden kıyaslamıyorsun zıttıyla sahtesiiyle...sadece sahte mal tesbih pazarında mı var...ilahiyatçı pazarında yok mu...Gerçeğini sahtesinden ayırmak sana kalmış Size İslam anlatanların % 40 mason güdümlü hocalar...Tarikatlere de sızmışlar onlar...her imkana da sahipler.Şekilleri hoca ama...istihbarat ettikçe islamın kuyusunu kazdığını anlayacaksın...
Sahte hoca "FAKİR OL" diyor...peygamber veren el üstündür diyor...
İşte doğrular...Fakirliğe ve hastalığa aşk haramdır nankörlüktür küfürdür Kümede ekipde caiz olup müstakilde haram olan şeyler var...Fakirlik gibi
İşte doğrular...Nurdan geldik nura gidiyoruz.yokluktan gelmedik Nur yokluk oldu aslında kaynağımız NUR sıfatı.Cennet nur makamına hak kazananların
İşte doğrular...Açlık orucu intihardır haramdır...ama zamanı sınırlanınca ibadettir...Fakirlikten zamansız memnunluk haramdır.zamanlısı ibadettir.
İşte doğrular...Hadisisz Kur’an anlaşılmaz...Ne içiyor bu hocalar..."Kur’an yeter diyor"anlaya bilsen yeter...yeterli anladın mı işari tefsire hayır dedin akla hayır dedin...
İşte doğrular...Sahte hoca cihadsız olur...müşrike acındırır müşrikliğe özendirir...anlamayacak ne var eksikliği emrederler eksiklik şeytan halidir ekmellik Allah halidir ekmel tefsiri arayalım demezler Kur’anı budarlar kilitlerler gizlerler...Kur’anı prangaya vururlar mezheple yetinirler tarihsel öğretilerle yetinirler Tebükten bahsederler ama günümde tebük sevabına nasıl erişirim onu anlatmazlar sakal bırak derler ama sakal sevabına nasıl erişirim onu söylemezler...sakal var çirkindir sakal var güzeldir...sakal oruç namaz ahlakıyla sakal olur ekmelleşir...Kıl değersizdir...
Her şey zıttıyla güzel...
Evet...Her şey zıttıyla güzel...Dünya ahiretle...öyle dünyasını yitiren var ahiretini de yitirmiş...ikisine sarıl ikisini sev...babanı da sev ananı da kendinle barışıksan...yaradanı da sev yaradılanı da sev...dışlama peygamberi de sev hz Ademi de sev şeytanı da sev...şeytan da rehberindir zıttını seç...Kur’an zıttını seç der şeytanın da şeytanlığında kötünün de kötülüğün de zıttını seç Muhalif olana da muhtaçsın çünkü...Vatan hainlerinin alkışlayacağı işleri yapmadım diye övündü koca adam Turgut Özal...İyiliği kötülerden de öğrenirsin...Zıtların ikisine de muhtaçsın gece uyku için gündüz çalışmak içindir ikisine de muhtaçsın değilse zıtlar yaratılmazdı...her şey faydamızadır...dışlama yararlan dışlamak şükürsüzlüktür...şeytandan da yararlanma yetisindesin fıtratlısın...şeytan düşmanınsa öğretilerinin zıttını seç bu fıtratlı biri dışlamaz kimseyi...ama uymaz şeytana yüz çevirir eksikten hatadan...geri adımla da eve gidebilirsin...biri seni takipteyse...adetleştirdiğin putun olur zarar vericin olur...savaşta iki rekat üst üste kılınmadı peygamber uygulamasında ...adetler değişmeli uygulamalar değişmeli...ikisi de güzeldir...Put olur adet haline getirdiğin oruç da namaz da...zekat la namazı bileşim yapmayan ümmetten değildir der Kur’an hocanın da zengini de sahtekarını anlamak zor değil...zekatını vermeyen zengin...münafıktır...bileşim yapmaz hain olan sahte olan münafık olan...münafıkaların özellikleri Kur’anda ve hadislerde öğretildi...her gördüğün sakallı deden değil ...sahtekardır belki...namazı zekatla birleştirenlere selam olsun...ümmetçi tek onlardır diğerleri eğocu...yani iki tanrılı ...yani Allaha rakipli...tevbe etmezse mürted hükmündedir...
Her şey zıttıyla güzel...de ve dünyaya da ahirete de sımsıkı sarıl...değilse münafıksın ...şükürsüzsün sabırsızsın...şekilcisin özsüzsün...Kafirsin ...Kur’anda bir çok ayetin inkarına denk bir hatadır dünya ve ahirete birlikte sarılmamak...Her şey zıttıyla güzel...sarıl şeytanla zıtlaşmaya peygamberle hz Ademle örtüşmeye...iki kanatlı ol...ve uç...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.