- 330 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Şarkı bulunası günler
Çimenlerin arasında bir meydanda ucube betonlar var. Bir aile oturuyor yanımda bir kız, bir oğlan, anne, baba oğlan "Çok acıktım" diyor annesi "Babası çok acıkmış" diyor.
Bugüne tam bir şarkı bulmak zor. Yeni Türkü dinlemek sanırım en iyisi olacak. Yedi düvel zindanından beterdir Yedikule!
Gideceğim yere vardığımda erken geldiğimi farkettim. Arkadaşlarım daha gelmemişti, zamanlamam fazla iyi değildir.("Zaman zaman zaman zaman mmm o zaman") Kapının önünde sohbet ediliyordu içeri bir kedi girdi kediler burayı sever "Kedi değil keçi diyeceksiniz" dercesine ısrarla masanın üstüne çıkıp pastane poşetine dadandı.
Arkadaşımı arıyorum, aradığım kişiye ulaşılamıyor. Tam karşımda bir kitaplık var yan duvarımda Nazım Hikmet resmi var. Arkadamda kalan duvarda bir sürü portre var.
Buraya gelirken geçtiğim yolda afişler vardı 8 marta dair üç afiş, 1 mayısta eyleme çağıran solcu afişler. O afişler dönerken broşür oluyor birer tane uzatıyorlar ama ben ve arkadaşım koşuyoruz benim acelem var arkadaşım da sağ olsun kendi acelesi gibi benimsiyor acelemi. Günün sonunda acelem boşa çıkıyor.
Sonraki günün kasveti tartışılmaz şarkı bulması da zor değil Ezginin Günlüğü’nden "Eksik Bir Şey" böyle havalar insanın aklına eksikne varsa getiriyor ve şarkıda dediği gibi kolay anlatamam.