- 423 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NORAYA
NORAYA
Seri: Arayış 1
Hikaye: Hisset, Yaşa ve Yaz
"Noraya istiyordu. Diyordu ki: ’Bana bir yazı yaz.’
Dedim ki: Ne yazmamı istiyorsun?
Dedi ki: BENİ yaz.
Dedim ki: Noraya, ben seni yaşamadan seni nasıl yazabilirim?
Dedi ki: O halde beni önce yaşa, sonra yaz.
Dedim ki: Seni nasıl yaşayabilirim? Sen benden ayrı yaratıksın; farklısın; duyguların, düşüncelerin, hayallerin, umutların, aşkların, nefretlerin, kısacası baştan ayağa, ruhtan bedene, ahirden zahire farklısın!
Dedi ki: Hayır, hayır! Bu kadar derine dalıp yorulmana gerek yok, sadece HİSSET.
Dedim ki: Neyi, nasıl hissedeyim?
Dedi ki: Beni hisset ve nasıl hissedeceğine sen karar ver. Rahat ol, kendini kasma, yorma ve ağır düşüncelere dalma; en önemlisi sakın ola ki BAŞKALAŞMA, sadece KENDİN ol, DÜRÜST ol, gerisi kendiliğinden gelecek. Ve sen BEN olacaksın.
Dedim ki: Ben SEN olunca benim ne önemim kalacak?
Dedi ki: Yanıldın! Sen şimdi ne isen BEN olunca da aynı SEN olacak; aynı önemde kalacaksın; ama TEK FARKLA!
Heyecanla sordum: Nedir o fark?
Noraya dedi ki: Sen, sen iken aynı zamanda BEN olmayı başarabiliyor ve yine de SEN olduğunu unutmuyorsan işte o zaman GERÇEK İNSANSIN.
Dedim ki: Ya şimdi Noraya, ben gerçek insan değil miyim?
Dedi ki: Hayır, sen şimdi EKSİK insansın, zira şu an ne kendini tanıyor ne beni tanıyor ne de başkalarını tanıyabiliyorsun!
Ve bu kaderi ne yazık ki BU YAZIYI OKUYAN HERKES YAŞIYOR...
(Bir Düşünce- Bir Farkındalık- Hikaye)
La Rocca Rukiye Baldede
Tarih: 16.04.2022- Cumartesi
Saat: 01.05
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.