- 610 Okunma
- 4 Yorum
- 3 Beğeni
Küstüm Oynamıyorum
Kayıplarım ol…
Vazgeçemediklerim…
Tenim yangınlara aç, bilmez misin…
İnan yalanlarıma ve düş peşime, hayat dediğin kandırılmadığından geriye kalan belki de.
O zaman ne duruyorsun….
“Bir yer bulalım dünyadan uzak”, belki geç değildir kurtuluruz bu ızdıraptan.
Ama...gittin...
Karanlığa dokunabileceğim tek kişi sendin, neden gittin…şimdi ben kime sarılacağım.
Aşık olduğum siyah bile kanatıyor beni, şimdi ben neyle avunacağım...
İçim çürüyor her gün...
Düşmek istiyorum, korkum engel olamıyor bu isteğime...
Düşüncelerim sarkıyor zamandan, bu bitip tükenmeyen düşme ihtiyacı, elimde neyim varsa alıp götürüyor peşinden…
Ama
Düşmek zamanı yetmiyor bana, o kadar kısa sürüyor ki gerçeklere çarpmak, kendimi iyi hissedemeden sarıyorum yine en başa...
Yoksa yapardım, yapacaktım hatta, korku önüme engel olacak kadar güçlü bir his değil, İnan bana.
Haydi gel!
Tut elimden, bırakalım kendimizi boşluğa...
Yürümeye muhtaç, bedensiz, ölümün gölgesinden alınan bir ruhun itirafıdır bu… sadece zorla yaşatılan anlar. Anlamayana da hiç olmadı ihtiyaç.
Gerisi her zaman bir ızdıraptı zaten, bırakın canı cehennemdeki yerine varsın ki, belki düşer yakamızdan.
Ah pişmanım, ben özgürlüğü hiç böyle tanımlamadım…
Düşemiyorum bile…
Ağzından salyaları akıyor tüm cümlelerimin, üstüne üstlük tanrı’nın ağzına almaya bile tenezzül etmeyeceği bir ismi ağırlıyor varlığım…
İyi de, o zaman ben nasıl öleceğim…
Kulağıma okunmazsa ismim, ruhlar odasına tekrar alınmayacağım. Karanlığın içinde sonsuza kadar gezinmeye mahkum mu kalacağım.
Böyle intikam olmaz.
Hani hep bağışlayandı o yüce yaratanım...
Kaldırılmaların bir sınırı var, hatta yalancıların elle tutulur bir tarafı… olmayanları olduran da kabul etmeyecekse bizi, kandırılmış olmalı varlığımız en başından…
Madem öyle...
Küstüm oynamıyorum artık...
Gitmiyorum, gitmeye gerek yok anladım… ne yol değişecek ne de yolun sonundaki ufuk…her şey beyaza çalacak...
Bu da zaten sadece boka batmanın kulağa hoş gelen anlatısı, çok fazla anlam yüklememek en iyisi olacak…
Okuyandan bir özür dilemek en son cümleye kaldı ama merak etmesin eş dost bu hatanın bedeli de öteki tarafa yazılacak.
Yazanın elleri ölene kadar kanayacak…
“ Doydum artık bana müsade…”
YORUMLAR
Gerçekten hiç yok muydu ya da bir hiçliğin içinde mi gizliydi yaşamımız. Ve Tanrı kesimi bir kostüm " al dedi bunu giy" bedenimizi bize uzatırken.
Ruhumuz hep Tur Dağında olacak değil ya söyleşinin belki de en yücesinde. Biraz insan biraz insansı olalım diye bizi yuvarladı aşağıya.
Bak ne bulduk dedik kendimize kendimize bakarak...
Kendimizi bulduk.
Gerçekten bir yokluğa mı yolculuğumuz yoksa bir hiçliğin içine gizlenmeye mi yeniden.
Özlemiş ruhlar bunu hisseder...yazın öylesine bu özlemi gün yüzüne çıkardı ki. Tırmanışa geçti ruhum...
Sevgiyle...
black_sky
O zaman gerçeklik de değişti, hiç yoktu ne kadar eksilsem de kendimden ,hep bir fazla kalacaktım hiçten...
Başlangıçları düşündüm, aynı anda çıkış yaptığını düşünen yarışçıları, aslında herkesin başlangıç çizgisi farklıydı. O zaman nasıl bir adalet olurdu... olacaktı...
geride kalanlar hep bir bahane üretir ama değil mi... bu seçenek de kendini aldatmanın başka bir *oka batmış hali olarak kalacak...
Üstat varlığın güzeldir.
Saygım ve sevgimle
Muhatabı farklı olsa da şu şarkıyı hatırlattı “böyle intikam olmaz” cümlesi:)
https://m.youtube.com/watch?v=vk8k-XUSfG0
Bir de nedendir bilmem, bu ikinci ya da üçüncü oluyor; bildirimin gelmiyor ve ben ana sayfada tesadüfen görüp okuyorum yazını:) geçenlerde de takip etmediğim insanların bildirimini alıyordum, Allah sonumu hayır etsin:)
Sana müsaade filan yok, otur bol bol yaz bize:) çok sulandırdım yahu yorumu, oysa diğer arkadaşlar ne güzel yorumlar yapmış. Kardeşimdir, hoş görür deyip sevgilerimi gönderiyorum:)
black_sky
Belki site beni sevmiyordur o bakımdan bunu okuma başkalarını oku diyerek seni koruyordur;)
Bu daha güçlü bir olasılık bana kalırsa, hep karanlık hep karanlık yani nere kadar.
Canım benim kardeşim sana sınırsız özgürlük biliyorsun. İstediğin yerden yere geç, atla, zıpla serbest.
Varlığın ne güzeldir.
Sevgilerimle.
İç ses ve isyan...
Tüm haksızlıklara ve qcımazsızlıklara isyan ve kabulleniş. Siyah perde...
Çok yoğun duygularla yazılmış, çok acılarla... Hüzün yüklü gemiler geçmiş yazarın içinden...
Saygılarımla nesildaşım
black_sky
Değer kattınız nesildaşım.
Saygı ve selamlarımla.
Bu yüzyıldan daha çok iğreniyorum.
Ne çok öldürdüler yakıp yıktılar bizi insanlığı. Yazıyı fotoğrafı hatrımda tutarak okudum...
Bütün çocukların ruhuna Selahattin Eyyubi dokunsun. Dirensinler ve kazansınlar yer yüzünde insanlığı....
Gönlünün derdine derman dilerim ki merhem bulasın.. .
Selam ve sevgim ile
black_sky
Bazı yaralar kabuğuna düşman... sanki bizde onları daha çok sever gibiyiz.
İyileşmek dileğiyle.
Sevgilerimle.