ALİYEV'LER
Dün Bakü Slav Üniversitesinin Edebiyat Otağına PUTİNİN resmini astılar.
Ben sizlere ne demiştim Babası da kendisi de Rus uşağıdır bu kansız ALİYEVLERİN.
Kim haklıymış .? Elbette ben.
SENİ O ÜLKENİN BAŞINDAN AŞAĞI İNDİRMEK BOYUN BORCUMUZDUR.
Rus finosu Aliyev..
Meydanlar şerefsizlerin cesaretiyle doldu..
EY SİZ TÜRKİYEDE ATATÜRK’ÜN İZİNİ SİLMEK İSTEYENLER TÜRKİYENİN LİDERİ NASIL Kİ ATATÜRK İSE,
AZERBAYCANDA ALİYEVLERE NÖKER OLANLAR DA BİLSİNKİ AZERBAYCANIN ÖNDERİ RESULZADE BEY, LİDERİ DE ELÇİ BEYİMDİR.
ALİYEVLER DEĞİL..
NOGAYTÜRK
YORUMLAR
Anlamadım Gitti!
NÖKER Hocam.
Anadolu da, OrtaAsya'da Azarbaycanda yaşayan Türk'ler niçin kendini kendi yönetmiyor?
Konuşmaya gelince geçmişimize övünüyoruz.
Türk olmaktan gurur duyuyoruz.
Lakin şu halimize bi bakın?
Bizi devşirmeler yönetiyor. İliği izi kemiğimizi sömürüyor ve de askıda ekmeğe muhtaç olanlar, vatanı canından aziz bilip, uğrunda ölümü göze alan garibanlar.
Ya devşirme ne yapıyor?
Tabiri caizse kanımızı emiyor kanımızı.
2010 yılında AZARBAYCAN'DA devlet memurları ve çalışanlar aylık geliri yanılmıyorsam 100 dolar gibi düşük ücretli idi.
Bir banka müdürü, Gabala sporun şöförlüğünü yapıyordu.
Bir orman mühediside aynı komumdsydı.
Bu milleti uyandırmak boynumuza borç oldu.
Saygılarımla
NÖKER
En büyük hatamız kör görmek
Tarihimizi bilmemek
Özenti, kopyalama hayat
Seçtiklerimiz birilenin bizim için seçip dayattıklarıdır.
Sürekli aynı tekrarlar silsilesi
Soy adı ve kökeni çok önemli o yüzden bizden olmayanları araştırmayıp bizden sanıyoruz...
Babamdan öğrenmiştim asla yabancıdan korkma, sen asıl TÜRKÜM deyip Türk olmayandan kork.
Hep derim Türkün Dostu Türktür
Ama en büyük düşmanıda Türkdür..
TBMM Bunun en bariz örnekleriyle dolu.
Yazarlar, rektörler, ultra zenginler inceleyin kökenlerini, dediğimi açık net göreceksiniz.
Necati Kavlak
Bu konuda mastır yapmış kadar birikim sahibiyim :))