- 443 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
PROMOSYON HİKAYESİ
PROMOSYON HİKAYESİ
Daha önce bana emekli maaşımı aldığım bankayı değiştirmem halinde bilmem ne kadar promosyon ödeyeceğini beyanla arayan bankanın başka bir görevlisi yine aradı ve cep telefonumdan tabi ki o bilindik sözleri yineledi " .. görüşmelerimiz kalite standartları açısından kayıt altına alınmaktadır..."
Ivır zıvır sonrası dillerinin altındaki baklayı çıkarıyorlar, sonra hep iş geliyor "o bankadan alma bizden al!" "Güvenliğiniz açısından doğum yeri ve yılınıza ait "cartı curtu, şartı şurtu derken habire lâfa tutuyorlar.
Şunu şöyle yap, bunu böyle yap, falan feşmekan...
...
- Size daha önce geldim davetiniz üzerine, emekli maaşımın üçte birini devlet haciz yoluyla kestiği için o zaman kendi vaadettiğiniz promosyonu kendiniz reddettiniz, niye şimdi arıyorsunuz?!
- Elinize ne kadar para geçiyor maaştan?!
- Şu kadar!
- Bize gelin o kadar promosyonu ödeyeceğiz! Bunun için yapmanız gereken işlem...
Habire anlatıyor ve
- Bu teklifi kabul ediyor musunuz?!
- Hayır kabul etmiyorum!
- Niye, bu miktar sizin için daha iyi değil mi?
- Benim için bir saniyelik zaman, sizin vereceğiniz paradan daha kıymetli!
Bu yanıt üstüne aptallaşıyor bayan ve çaresiz son sözlerini söylemeden
- Bu görüşme ile bir anketimiz olacak katılır mısınız!
- Hayır katılmam, böyle işlere ayıracak zamanım yok..
Ve böylece bir banka dayatması daha sonlanıyor..
Vahşi kapitalizmin, oligarşik sermayenin temsilcisi bankaların, metelikçi faiz politikalarının insan yaşamını getirdiği boyut, ülkemiz insanının ekonomik durumu içler acısı!
"Diyecek lâf çok, ceremeye verecek para yok! "
"Nesini söyleyim canım efendım
Gayri düzen tutmaz telimiz bizim
Arzuhal eylesem, deftere sığmaz
Omuzdan kesilmiş kolumuz bizim!"
İyi ki ozanlar var... İyi ki bağlamam, sazlarım var.. Yoksa çıldırmak, cinnet getirmek hiçten bile değil bu ülkede!!!
Ey sahipler, alın düzeninizi, başınızda paralansın!
Şaban AKTAŞ
13.04.2022 - 13.45
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.