- 197 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
EL-HAKİM sıfatı ilahi kitapları korudu...
EL-HAKİM sıfatı ilahi kitapları korudu...
Allah kitap gönderir ve korur ...esmanın suduru bu sonucu oluşturur...İlahi kitaplar hep korundu ama Kur’an en son ilahi vahiy tam korundu...Hakim sıfatının suduru bu sonucu oluşturdu...Tevrat korunmadı deme korundu ama bozuldu İncil korundu ama bozuldu Kur’an korundu ve bozulmadı ...bozulması mümkün değildir Hakim sıfatlı çünkü Allah ...Kur’an hem ekmel hem korunma yönünden ekmel...İslam Kur’anla tamamlandı...din tamamlandı Kur’anla ...Allahla örtüşme öğretisi tamamlandı...eksiksiz din var Kur’anda açık ve gizli ama...ekmel tefsire erişmezsek Kur’anı eksiltmiş oluruz...Kur’andan payın beşeri dinden akıl dininden pay kadar olur...ileri gitmez ekmel din ilahi din ekmel tefsirde gizli öyleyse işari tefsiri bağrına bas...mecaz gibi edebi sanatların Kur’anda varlığı kabullene..ekmel tefsiri oluştur...Aklı kovma Kur’andan...ekmel akıl secdeli akıl örtüşür Allahla...terbiyeli nefis Kur’anı okuyan nefis ekmel tefsirin kaynağıdır...yani vicdan ve akıl evrensel doğruları öğütler insana...ilhamlar da evrenselli öğütler insana...Mesela Irk Allaha rakiptir...ama ilahi dinleri ırka hadim kılmışız bu dinler tahrif olmuş zaten Allaha rakip üreten bozguncu gönüldür...bozguncu vicdandır...bozulmuş akıl ve bozulmuş vicdan bozulmuş gönül kıblesiz secdesiz gönül varlıktaki cami disiplinini bozar...imamlık muttekinin hakkıdır...günümde bütün dinler şeytan ilmi seviyelidir...İslam değiller...İslam da ırk Allaha rakip edilmez secde eder...Irkını secde ettir...diğer ırkları da yani habilliği öğütle...kabillik şirk dinidir kKabil peygamber oğlu ama Allaha rakiplikti öldürmesi...eylemi kirliydi hali fikri duygusu yani aklı secdesizdi gönlü de vicdanı da secdesiz akıl bozgunculuğun nedeni...secde ettir eylemini duygunu fikrini halini düşünceni...Rakiplisin...İlahi kitap senin koltuğunda ama gönlüne inmemiş aklına nazil olsun ilahi kitap eylemlerine de...fikirlerine de...bozguncusun...
Evet tevrat tahrif oldu ...Tevrat ta Yahudi aleyhtarı kelimelerin olması o kitabın bozulduğunu gösterir. Hatta bunu Tevrat araştırmacıları bile itiraf ediyorlar. O devirlerde savaşların çok olması, depremler, sel felaketleri, elle yazarken yazım hataları vs. gibi sebeplerden dolayı hatalar çok olmuş. Tevrat ezberden bilen bir tek Yahudi bile yoktur. Bugünkü gibi teknoloji olmadığı için kitap şekline getirmek de imkansız olduğu için muhafazası da zor idi. Kur’an ise hem ezberlendi ve hem de yazıldı. Onun için muhafazası da çok daha kolay idi. Bugün dünya üzerindeki Kuranların tek bir harfi bile farklı değildir...
İslam yani kurtuluş esmaya uyumdadır esmadır sudur eden ve edecek olan...Allaha rakip üretenle secdeli ne dünyada ne de ahirette bir olmadı olmayacaktır...Kabil eline taş geçirse öldürür Habili ve habilliği onun hakkı cizyeye mahkumluktur yani cezadır vermezsen o cezayı habilliğin ölür...İslam ölür...mal makam habilin hakkıdır...der Kur’an ...ama günümde şirk küreyi taşla eziyor..Nükler silahıyla korkutuyor...yani...asimile ediyor habillik ölüyor...bana asker ol diyor Kabil yani insanları köleleştirmede askerim ol diyor...zulme ortak olduk...cizye almazsan zulme ortaklık kader olur sana bu varlıkta kurallar var...
Evet...Habilliğe hadim olamazsın kabilin elinde taş varsa...hz Hüseyinliğe de yezidi cizyeye bağlamadıysan ...Yezit de Kabildi...Peygamber oğluydu Kenan ama gemiye alma dedi hz Nuha Allah oonu...Yezidi Kabili ümmetten sayma cizyeye bağla...Kalbine iman inmemiş...hallerine inmemiş neyine yetmiyor cizye ile hayatının bağışlanması ona...evet... İslam da Bilime ters hiç bir şey yoktur. Eğer ters gözüken bir şey varsa o da bizim yanlış bakmamızdan veya Bilmemizden kaynaklanır. Dinler Hz ademle başlar ve insanlık tarihi de Hz Ademle başlar. Adem demek dünyaya gelen ilk insan demektir. İlk din de Hz ademe gelmiştir. Zamanla bu din bozulmuş ve Allah da zamanın şartlarına ve kültür seviyesine göre başka bir peygamberle başka bir din göndermiş. Elbette benzer tarafları var ama zamanın şartlarına göre farklı taraflarının da olması gayet doğal. Yahudilik ise Yakup peygamberin oğlu Yahuda’nın soyundan gelenlere denir. Hz. Musa da bu soydan gelen bir peygamberdir. Tevrat kitabı da Hz Musa’ya gönderilmiştir. Zamanla ve zamanın şartlarıyla bu din de bozulunca Allah başka bir peygamber göndermiştir. Bu durum en son peygamber Hz. Muhammede kadar gelmiştir. Kur’an son kitap ve Hz. Muhammed’de son peygamberdir. Bunda bilime ters olan nedir?...Hakim sıfatlıdır Allah o son kitap ve son nebinin sünneti bilinecek unutulmayacaktır ...çünkü ekmel tefsir için elzemdir...Ekmel tefsire hadimdir aklın fizik kimya konularındaki emekleri de...secdeli gönlün secdeli vicdanın secdeli duyguların emekleri de secdeli vicdan ne mi cizyeye mahkum eder o vicdan KENANLARI...hz Nuhun vicdanı secdeliydi oğlu kenanın dağda boğulmasına üzülmedi adl sıfatı sudur etti dedi hakketti dedi...ahirette de şefaat etmeyecek KENANLARA hiçbir peygamber...KABİLLERİN askeri olduk orucumuz sıfırla çarpılır...hakkettik ..de..hz Musa Firavunun sarayındaydı ama zulmüne ortak değildi...bizim halimiz asimile oluş...yani asker oluş...köleliği seçmek...Allaha rakip olduk yani asimile olduk...imanımız şirk...zalime zulmünde ortaklığa mahkum olanın imanı şirktir...Sabah uyku putun oldu...namaz kılmadın...KABİL de putun askerisin yezitlerin...ŞEHADETLERİ sıfırla çarpılır kabillerin habili öldürdü diye kahreder Allah onlara...KAHRI var Allahın...KADİR gecesinde bir namaza 30 000 kat sevap verir LATİF sıfatıyla...Kahır sıfatlıdır sıfırla çarpar kerbelada hz Hüseyinle savaşanların yezitlerin sevaplarını namazlarını oruçlarını...İşte Afganistan rusya dedi nüklerim var benim zulmüme ortak ol..Amerika dedi nüklerim var benim zulmüme ortak ol...Çin de diyecek sıra onda...TEVBE et Kabillerden...ORTAKLIK ve müttefiklik tekliflerinden...ama hayırda örtüş onlarla da...
Evet...Allah bir ilim aynı vahiyle gelenler aynı...esmanın suduru öğretilmiş hz Ademden beri...bütün peygamberler vasıta aynı ilme...aynı esmaya...son peygambere en ekmel ilim nasip olmuş fark bu...esmanın ekmel tefsiri nasip olmuş fark bu...sünnetinde ekmel tefsir ya ap açık var ya da gizli var ama ekmel tefsiri orada ara...Mezhepçi olma ekmel tefsirin cüz’ü say mezhebi ve tarikatleri...ve "Kur’an yeter" diyenlerin öğretilerini de...yetmez onlarında öğretileri yetmez sadec ekmel tefsir yeter problemlerimizin çözümüne...
Evet...Yahudiler, aksi gibi bütün müslümanları eziyor. Buna, Türkler de dahil, Hz.Adem’in oğullarından birisi yahudi, birisi Türk. Aynı anne babadan hem yahudi, hem Türk meydana geliyor...çünkü kardeşliği sevmez "eneci"ve "Allah yarattı demez zulmeder..."çünkü ırkçı Rakiptir Allaha..." secdesizdir...namazda ki secde secde mi o secde sıfırla çarpılacaktır...Allah adil...Irkçıya secde sevabı vermez...RAKİBİNE ödül vermez...tevbe etmedikçe RAKİPLİKTEN ...ödülü sadece sıfır..namaz da kılsa sıfır...ama cehennemde namaz kılan RAKİP namaz kılmayandan az ceza görür...denilmiş ki "Ebu cehil haftanın bir gününde azaptan muafmış cehennemde...neden mi peygamberimize bir iyilik yapmışmış...bu iddia adl sıfatını doğru tanıttığı için benim kıymetlimdir...ADL sıfatı cehennemliklerde de etkin ...cennetliklerde de çünkü...rivayetin öğretisi güzel...kendisi belki yanlış ama...
Jefferson’un "Dünyada ki bütün dinleri inceledim, hepsi de bir masala ve mitolojiye dayanıyor." sözünü baz almak gerekmez dinler örtüşmüyor diye..veya mezhepler örtüşmüyor diye...örtüşür ve farklıdır bu adl sıfatının sudurunun oluşturduğu bir sonuç...Esmanın oluşturacağı sonuçları tahmin etmezsen Bu mezhebler din değil dersin...hinduizmin bile güzellikleri var de...çöpe altında atan çıkar adam unutur cebinde altını ve eşi kirli diye atar çöpe...yıkamaktan kaçar da...İLİM sudur ediyor her varlıktan çünkü Allah Alim...vahiy o ilmi barındırıyor açık açık veya gizli...o ekmel ilmi ara ...ekmel tefsiri ara...tevratta da güzellikler var...incilde de...
EL-HAKİM sıfatı ilahi kitapları korudu...Tevratta da korundu incilde de hinduizmin kitabında da...esmadan sudur eder İslam ...sana Kur’an diye afyon sunulmuş...işte Küreselcileri cizyeye mahkum etmedin cihadın yok...dünyan da ahiretinde yok gel tevbe et...zalimin zulmüne seyircilikten...sıra sende şimdi...ey seyirci müslüman...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.