- 574 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Naçizene bir söylem ...
Sanırım herkes bilir ...Semavi dinlerin hepsinde bahsi geçmiştir... Hâbil ve Kâbil...
Kâbil ilk katil ...
Hâbilin masumiyeti...Allah tan korkusu...
Bu katle sebep olan Kâbilin kıskançlıkları...Bahsetmek istediğim de bunlardan biri...
Kâbil ve Hâbil Allaha adak sunarlar...Kâbil en cılız en küçük olan koyunu,Hâbil ise en semiz en iri olanını kurban eder...
Ve Habilin adağı kabul edilir...
...
Ramazan ı Şerif sebebiyle yardımlaşma ibadetler artıyor haliyle...İbadet inanç Allah ile kul arasındadır kimsenin yargılama sorgulama hakkı haddi yoktur...
Bır hususa deyinmek isterim ki ; o da yardım toplayıp şurda ihtiyacı olanlar için burda şu insanlar için yardım toplayanlara dikkat edilmesidir... Birilerine bu görevi vereceğinize kendiniz yapın...Hazırlayın içerisine en iyi
en kaliteli yiyecek içecekleri koyun...(Sıkıntılı zor zamanlarda imkânı olanlar için söylemek boynumun borcu)
Kendimiz yemeyeceğimiz , içemeyeceğimiz şeyleri başkalarına yardım mahiyetinde vermekten Allah a sığınalım...Unutmayalım ki sahip olduğumuz hiçbir şey bizim değildir...Veren de alan da Allah tır...
Yardımı en güzelinden yapalım...
Olabildiğince...
Selam ve dua ile ...
__ Hiçbir şey
YORUMLAR
Öğütler güzel de Hocam, kimse kendi karnını bile doyuramıyor ki artık, başkasına yardım etsin.
Saygıyla...
üç nokta aşktır ...
Ve bu son donemler için değildi sadece geçmişten bugüne gözlem ve dikkat ettiğim küçük değersiz kayda alınmayacak bir gözlem...Belki de...
...
Ve bal tutup parmağını yalayanlar için demiş olalım bu dönem için de 😊...
Yorumunuz ve zaman ayirip okuduğunuz için teşekkür ederim...
Saygılar...Dua ile...