- 319 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SCAPEGOAT
Tahrif olmuş, uydurulmuş bütün dinlerde günah çıkarma ritüelleri yapılır. Yalnız İslam dinin de yoktur.
İslam dininde kul kendi günahları ve müminlerin affı için Rabbinden tevbe ister. Bunu yaparken araya aracı koyulmaz çünkü:
(Kaf 16) da
Allah bize yemin olsun ki, insanı biz yarattık. Nefsinin ona neler fısıldadığını da biz biliriz. Biz ona, şah damarından daha yakınız, buyurur.
O bizi duyar. Ne isterseniz benden isteyin diyen Rabbimizin buyruğu bizim için emirdir.
(Ali İmran 128)
İş ve hüküm konusunda sana düşen bir şey yoktur. Allah ya tövbelerini kabul ederek onları bağışlar yahut da zalim oldukları için onlara azap eder, buyurur. Dikkat edilirse tevbe konusunda peygamberine bile sana düşen bir yoktur, buyuruyor. Çünkü gerçek tevbe ancak kulun İlah’ına aracısız yaptıği tevbedir.
(Enam 54) te Ayetlerimize iman edenler sana geldiğinde şöyle söyle: "Selam size! Rabbiniz, benliği üzerine rahmeti yazmıştır. İçinizden her kim bilgisizlikle bir kötülük işler de ardından tövbe edip halini düzeltirse, hiç kuşkusuz, Allah çok affedici, çok merhametlidir."
(Taha 82) de
Bununla birlikte ben, şüphesiz tövbe edeni, inanan ve faydalı iş yapanı, sonra da doğru yola gireni elbette bağışlarım.
(Hud 52) de
Ey kavmim!Rabbiniz den mağfiret isteyin,sonra O’na tevbe edin.
(FURKAN 30)da Peygamber: "Ey Rabbim! kavmim, bu Kuran’ı bir tarafa attı" der.
Yukarıdaki ayetlerden ve tevbeyle ilgili ayetlerde de görülüyor ki: Hiç birisinde Allah falancıyı araya koyarak bana tevbe edin demiyor.
(Muhammed 19) da Allah buyuruyor ki: Bilki Allah’tan başka ilah yoktur. Kendi günahların ve müminlerin günahları için bağışlanma dile. Allah sizin dönüp dolaşacağınız yeri de, varıp duracağınız yeri de bilir.
Buna rağmen insanlar direk Allahtan değil araya aracılar koyarak tevbe ettiklerini sanıyor.
Onlara sormak lazım, Allah sizi duymuyormu ki araya aracı koyuyorsunuz?Araya koyduğunuz yedek ilahlarınızın Allah’ın huzurunda itibarları olduğunu nereden biliyorsunuz? Kitabımızda böyle bir şey yok, bunu sizin başka kitabiniz var da oradan mı alıyorsunuz. Yoksa bunu size söyleyenler mi ayrıca vahy alıyor.
Ben söyliyeyim; Onlar insanları Allah ile aldatıyor.
(LOKMAN 33) te Ey insanlar! Rabbinizden korkun! Herhangi bir şeyde babanın, evladı; evladın da babası yerine karşılık ödemeyeceği günden ürperin! Allah’ın vaadi haktır; dünya hayatı sizi sakın aldatmasın. O yaman aldatıcı, sakın sizi Allah ile aldatmasın! Diye ikaz eder.
İslam dinine başka şeylerin aracılığı ile tevbe seansları, batıl dinlerden ve tahrif edilmiş dinlerden sokulmuştur. Mesela bir hırıstiyan günah işlediği zaman kiliseye gider, tevbe kabinine girer papaza günahını anlatır, oda o insanın günahını siler. Yani günah çıkarır.
Yahudilikte ise, günah işleyen kişi havraya gider hahama günah çıkarmak istediğini söyler.
Haham havradan iki tane keçi seçer, bir kaç katına adama satar. Sonra
baş haham keçinin birinin başını tutarak adama keçiye günahlarını itiraf et der, adam edince devamında günah keçisi kesilince adam günahlarından kurtulmuş kabul edilirdi.
Diğer keçi ise gökten düşmüş melek olarak tarif edilen, şeytanın bir ismi olduğu söylenen, Azazel’e gönderilirdi. Azazel adlı kötü ruhu yatıştırmak için gönderilen bu keçi ise bir uçurumdan aşağı atılır ya da çöle bırakılırdı. O keçi yok olduğunda günahlarının da yok olacağına inanılırdı.
Günah keçisi (SCAPEGOAT) deyimi de buradan gelmektedir.
Budizmde ise budaya adaklar adanarak ordaki rahiplerede hediyeler sunarak günah çıkarma seansı yapılır.
İşte örneklerdende gördüğümüz gibi, islam dininde olmayan araya aracı koyarak günah çıkarma ritüelleri, tevbe etme şekilleri yukardaki batıl dinlerden dinimize sokulmuş ve İslam aleminde günah çıkarma ritüelleri tarikatların efendileri tarafından değişik versiyonlarla organize edilmeye başlanmıştır.
Bu gibi toplantılara veya tövbe alma organizasyonlarına katılanlar, şunu bilmelidirler ki:
İslamin yani Allah’ın istediği tövbe kesinlikle bu değildir, diyorum. Çünkü kitabımızda olmadığını ayetlerle gösterdik.
Bu işi yapan da, yaptıranın da huzuru mahşerde hesabını vereceğini Allah ilanediyor...
Allah’ın rahmeti ve selameti Allah’ın kitabındaki mesajını alanlara ve onu yaşamaya çalışanlara olsun... ESEN KALIN
(A.Hktnkçmz)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.