- 329 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HALİL KANTARÇİ.
HALİL KANTARÇİ.
28 şübatta ünüversıte öğrencisi eylem yaparken beyazit meydanında polis tarafından göz altına alınır DGM de yargılanır.
Hakim sorar meydanda ne yapıyordun eylem hakkımı kullanıyordum. Ben polis aracını yakmadım, ambulansı otobüsü ateşe vermedim, banka atemelerini yakmadım yağmalamadım kimseye zarar vermedim.
Hakim devletin butunlüğünu silahlı cete sucundan 8 sene hüküm verdı , halil daha 17 yaşında yattı gençliği ceza evınde geçti.
Sonra tayyip erdoğan DGM yı kaldırdı halile hadı çık serbestisin sucun yok dendi.
Halil bir beledıye başkanına çiktı benim çalışmam lazım bana iş ver süpürge işide olur dedi. Başkan sen sabıkalisin işe alamam dedi, halil ben sızın rahatliğiniz için 28 şubatta 8 sene mahkum edildim demedi allah a güvendi döndü arkasını gıttı. Arkadaşları bir iş temin ettiler yıllar geçtı. 3 çoçuğu oldu 15 temmuz kalkışmasında cengel köyde evindeydi eşiyle oturuyordu kalktı abdestini aldı çoçuklarının odasına girmedi girseydi belki çitamıyacaktı biliyordu girmede eşiyle helalleşti, bayrağını aldı . Cenkel sokaklarında hainlerin karşısına çıktı. Boğaz köprüsüne cengelden yürüyerek çıktı.
Ve köprüde şehit oldu cennetteki makamına çağrıldı. Allah rahmet eylesin kalan kederli ailesine sabır versin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.