- 232 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NE YAPMALIYIZ?
NE YAPMALIYIZ?
Kendimize ve etrafımıza etraflıca baktığımızda yapılacak pek çok şey olduğunu görürüz. Ama tüm bunlar için zamanımız oldukça kısıtlıdır. Bunun için her şeyden önce hayatımızı düzene sokacak bir plan yapmalıyız. Yalnız plan yapmak tek başına yetmez, kolları sıvayıp bir yandan işe koyulmalıyız.
Öncelikle hayatımızda yer edinmiş bize gram faydası olmayan tüm ağırlıklarımızdan kurtulmalıyız. Bu bazen bize yük olan insanoğlu olur, bazen bir eşya, bazen de içimize dert olduğunu sandığımız sıkıntı olur. Korkmayın, atılacak ne varsa atın. Sonra yolunuza daha sağlam adımlarla devam edin. Bunları yaptığınız için de asla pişmanlık duymayın, kalanlar size yetecektir.
Şimdi belinizi doğrultma, harekete geçme zamanı. Ne yapmak istiyorsunuz? Sizi ne mutlu eder? Bunları detaylıca düşünüp hızlıca uygulamaya koyulun. Daha önce de dediğimiz gibi vakit dar, işler çok. Ne kadar erken yola çıktınız o kadar iyi sizin için. Ve ne olursa olsun başlamak için uygun zamanı ve fırsatı beklemeyin. Çünkü bu hayatta ne uygun zaman gelir ne de uygun fırsat… Siz bir yerden başlayın. Şartları da işin gidişatına göre düzenlersiniz. Yoksa hep yerinizde saymaktan başka bir iş yapamazsınız. Ve lütfen başladığınız işi sonlandırın. Yarım kalmış şeylerin size faydası yoktur. Emin olun olmayacaktır da.
Öyleyse şimdi taşları yerine koyma zamanı. Karamsarlık mı kapladı benliğinizi hemen dağıtın. Sonunda elde edeceğiniz zaferin mutluluğunu hayal edin, hayalle sınırlı kalmasın. Hayalinizi gerçek etmeyi isteyin. Göreceksiniz zamanla her şey nasıl da değişecek. Tüm bunlar için kendinize yürekten inanın, yolunuza çıkan engeller sizin kabusunuz olmasın. Asla umudunuzu kaybetmeyin, ufak tefek ayrıntılara takılıp yolunuzdan olmayın. En önemlisi de kimsenin ne dediğine bakmayın. İnsanların düşüncelerini dinleyin ama inandığınız doğruları yapmaktan da geri durmayın.
Bugün insanlığın ulaştığı gelişmişlik inatçı ve azimli davrananlar sayesinde kazanılmıştır. Herkes bir şeyler söyler bu hayatta ama son sözü siz söyletin. Birilerinin güdümünde değil, kendi ayaklarınız üzerinde durarak yapın bunu. İşte o zaman çok şey yapacaksınız, benden söylemesi.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.