- 191 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SAHTE BAHARMI YOKSA
Gezerken baktım yol kenarında çiçekler açmış gerçek bahara doğrumu gidiyoruz yoksa birisi çiçekleri fena halde kandırıyormu pek anlayamadım.
Çok eskiden dünyanın ekseninde bir kayma olduğunu bununda zamanla iklim değişikliğine yansıyacağını yazmıştım,şüphesiz bu bir öngörüydü.
Havaların ısınmasına bakınca böyle bir şey olduğunu yazmıştım.
Böyle olduğunu var sayarsak önümüze iki alternatif çıkıyor,birincisi insanların artık çetin kış koşullarından bıktığı bundan sonra bazı yerler sıcak bazı yerlerde ılıman iklimde yaşansın denmiş oluyor.
İkinci alternatifse doğada her eylem bir enerji sarfiyatı gerektirir,hakim gücün bu enerjiyi kullanması şart.
Burada eğer bir sona doğru gidiliyorsa hakim güç enerji sarfiyatından vazgeçer ve böylece bir dönemin sonuna gelinmiş olur.
Burada başka bir güç yeni bir vizyonla devreye girer ve dünya sanki yoktan var oluyormuşcasına ayağa kalkar ve her şey tekrar cana gelir.
Burada yeni vizyon eğer var olan bedensel yapılarla yola devam etmek istemiyorsa yeni oluşumlara paralel insanoğluda bir değişime girer ve zamanla görüntüsü değişmeye başlar.
Buradada iki alternatif çıkıyor önümüze,var olan iklim yapısına göre ya iri yapılı bedenlere geçilir yada daha kısa boylu cüce bir toluma.
İnsanların etki gücü yerinde olduğunda cücelik bir şey değiştirmez çünkü cüceler makine dönemine geçmiş olacak ve her şeyi robotlar vasıtasıyla yapacaklar.
Bunlar dünyaya yayılmış halleriyle miktar olarak daha az olacakları için doğal tüketimdede bir tasarrufa gidilecektir çünkü bunlar yiyim ve giyim olarak daha az tüketim yapacaklardır.
Burada daha kalıplı dev boyutlu insanlar döneminede geçilebilir fakat bu daha az olanaklı çünkü bedensel yapı olarak yüz devin yapacağı işi bir robotta yapabilir.
O zaman marifet robotu kullanmaksa bir cücede kullanabilir.
Dolayısıyla dünyada dev boyuta geçmenin bir anlamı yok o zaman dünyayı cüce boylulara açmak daha akıllıca bir şey.
Cücelerden sonra var olan yapı tümden robotlara bırakılır ve kendi kendilerini imal ederek bir zamanda onlar tepelerler dünyayı.
Cücelik döneminde uzun boyluların hükmü kaybolup dünyadan silindiğinde cüceler en mükemmel ırk ve yapının kendileri olduğunu söyleyecekler ve bu bir sorun yaratmayacak.
Bunu şu anda bizler yapıyoruz ve en mükemmel varlık olarak görüyoruz kendimizi,bunun nedeni bizden önce hangi tip insanların yaşadığından bihaber oluşumuzdur.
Şimdi doğaya daha çabuk uyum sağlayan bitkiler yol gösterici olacaktır,onlara bakıp başımıza gelecekleri tahmin edebiliriz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.