- 421 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OLABİLMEK
Profesör, usta, bilirkişi, ya da her hangi bir konuda baştan baş usta uzman, başkan reis komutan tek adam olabilirsiniz. Bir tek İŞÇİ olamazsınız. Onun, eğitimi yok. Gücü sağlığı enerjisi vardır. Nefesi kapasitesi aklı etkisi vardır. Doğaldan oluşur. Bireydir aktiftir yapar çatar. Usta onun şeklini, uzman tanıtımını profu eğitimini icra eder. Mayadır esası. Oluşum sayesinde olur. Olmasa olmazımızdır. Onsuz robot var derseniz, eseri ruhsuz bir tatsızlıktır. Fiziksel olarak düşünelim. Yer kürede ki elementlerin sayısı değişmez. İşçi bir nedenle sadece konusunda bünyesel eğitimlidir. Gücü kapasite yeterlilik ona hastır. Birim olarak dalında tek örnek. Sadece güce dayanır. Kadar olur. Matematik modeldir. İşin kertesine göre sayıları artar eksilir Hacim ve kapasite Metre miktarı hesap edilebilir. İşçiliğin eğitimi öğretimi yok. O zaten kendisidir. İşçi arı, Ana kraliçe, Ana kara, anapara neyse sermayesi kendisidir. Onsuz olmaz. Maya da alaşım da ayar da onsuz değildir. Altına ayarı kendisi verir. İşçi olmadan hiçbir sıfat var olamaz. Anadan uzman profesör doğmaz. Her şey ondan sonrasıdır. Doğa kanunu; yaşanır değişmez. Canlı buna mahkumdur.
DEĞİŞTİRİLEMEZ OLGU BU. DOĞAR, BÜYÜR, YAŞAR YAPAR, ÖLÜRÜZ.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.