- 259 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Amerika'nın savaşa net tavrı
Ukrayna’nın savaş popülasyonuna katkısı ve Rusya’ya kültürel dostluğu örf adet dil benzerliğinden kaynaklanmaktadır.
Bugün savaş yapılmakta ise de büyük bir irade gücü yenilmekte olup;toplumun sancılarına beslediği ve peydahladigi bir güç devirgenligi midir?
Güç savaşarak elden ele değişmez ;bir genetik yoluyla topluma üretilen irin ve yapıtlarında bıraktığı yara sadece Ukrayna’ya karşı gösterilip tüm dünyayı abluka altına almak isteyişinden midir ..
İnsanı öldüren bir rüyanın tabiri nasıl ömrü uzun bir dönemeci oynatıyorsa bu Tiyatro da bizi güçsüz bilen bir rolde güç savaşında en üst rolü oynayacağımız da malum..
Acıyı direten bir kapı bilenen silahlarla üstümüzde oynanırken dünyamızı kir pas içinde bırakanların ne günahı var ya hu
kelamında iç sevgimizi gicirdatiyor;
Aynı zamanda bu ruha bir mesele bekleniyor..
İsa’nın devinim kokan ayaklarında gezinmedik;lakin dindarların vuruşlarını nukte vicdan duymadan düşündüklerinde anlıyorum ne kadar haşin olduğunuzu...
Dini psikolojik süreçten ders çıkarmadan önce yüksek dozda güce karşı besledikleri sevgiyi dünyaya ısmarliyor.
Balık başlı ile dev örtüsü bilinmez diyarda hiçbir devlete yenilmezliğini kabul ederken dünyayı güldürüyorsun
Kendi dünyamda gezinirken kendin gibi bir amacı alnına yazılı kaderde sulandıkça gezin gezinebildiğin kadar
Tiyatroda rolünü beslediğin yan bir Amerika değilse onunda anında sindirebiliyorsun sen kendinle savaşıyorsun o zaman
Ne kendi özgürlüğünde bul kendini ne başkasının tutsakliginı kendi özgürlüğün bil
Utangaçlığında herşeyin seninle oluyorsa sen kendi dünyanda hür ve irade sahibisin demektir..
Bir dünya yarat bozulduğunda onarılması elinde olsun...
Çünkü bozulmadan onarılmaz ...
Huzur içinde gözyaşı döken
Gözlerin huzurluyken gün içinde yatan bir savaş kimliği
Gerisi siman gülerken savaş iradesiyle güç kaybedip kazanamazsın..
Bence öyle bir varlık ki savaş kendi aczini anlamadıkları halde başkasının zayıf düşürdükleriyle irade kırmasından medet ummaktir
.sonrası kendi dünyasında yigilmak ve kimsenin yönetimi denetimi altında kalmayıp savaş iradesiyle hareket etme özgürlüğüdür.
Tam da şu noktada güç savaşı veriliyor
Amerika’ya..
Düşündüklerini insandan sayıp toplumda başkanın elinden düşmek yersizdir..
Bizi bilerek kendi iç savaşına yönlendirirken bizi yenilgiye saymasinlar;daha büyük çıkar kaygılarında yaramazlık peşinde koşmasınlar ..
İç savaşlarda bize yer düşen aşırı arka düşmemek her iki tarafa...
Her ne mühlet verilirse verilsin yanlış nuksanda bir dış savaşa yöneldiğinde dünyanın kaderinde inanılmaz değişikler olabilir...
Yol uzaktır tarihin ana sayfasında yer etmeye..bir tehlike hissinde ve oyun ile kıble değikliğinde Amerika’nın tavrı net budur ..not Biden’ sözcüsü
Amstrer fings bigeyt matbaadan tercüme..
Gezgin imgeler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.